Takk og farvel!

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da har jeg besluttet å takke for meg her på v4, etter noen uker med mye surr og tull! Jeg kan ærlig innrømme at dere i EASY har en enorm vilje til å utrette ting, og jeg vet dere kommer til å nå langt:) Men nå er jeg sikker på at dere i EASY sikler enda mer å tenker: " Endelig, nå fikk vi tatt Scarborough! Han slutter grunnet noen incs!" - vel, så enkelt er det nok ikke, selvom dere gjerne skulle ønske det!

Til dere i VARG!
Takk for en fantastisk tid hos dere, og trøst dere med at det måtte tre store stammer til for at de skulle ha en sjanse på å få dere ned i knestående! Jeg er imponert over denne stammen, det må jeg si, og jeg er sikker på at dere rir denne stormen av;)

Det er mange jeg vil rette en takk til, men aller mest VARG. Det finnes også enkelte i andre stammer, og spesielt i EASY :) Kommer til å savne de fine samtalene våre kl.04 på natta da vi nuket hverandre! Jeg nevner ingen navn, men de vet godt hvem det er!

Det kan hende jeg vender tilbake, men jeg har nok med ting IRL og v1 til at jeg kan gi en skikkelig innsats på v4, og har da gitt kontoen tilbake til Mammoth, originale Pezz som forsvant sporløst da EASY sendte noen incs!:rolleyes: Lykke til, Mammoth!

Hvilken stamme jeg kommer til å befinne meg i er enda usikkert, men det er ikke siste gangen dere ser meg på v4! Jeg kommer fortsatt til å være aktiv på forumet her, da det finnes en del flinke folk som kan kunsten å argumentere.

Jeg skal gjøre som jeg gjorde til alle EASY-spillerne, og jeg håper ikke dere svarer med å sende like mange PM´s som de sendte incs, nemlig å se en julehilsen til alle på V4! God jul og et godt nyttår! :jfornøyd:

mvh
Scar signing out!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Lykke til videre IRL og IG Scar, bra kjempet! God jul og godt nyttår til deg :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Doh... :( Jaja... Du vet hvor du finner meg (skype) :)

Lykke til videre IRL og på v1 scar! Bank IB fam i grusen!

Håper jeg får se deg tilbake på v4 snart! God jul.:jfornøyd:
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
snakkes Scar synd dette vi veit bgge hvorfor det gikk litt denne veien:( men kommer til og savne deg v4 heldigvis blir det nok ikke det siste vi ser av deg nei
 

DeletedUser

Guest
Takk til deg Scar, fikk ikke kriget så veldig mye med deg egentlig. Hadde håpet på litt mer utfordring, i hvert fall etter den pm'en du sendte. Den pm'en ga meg veldig mye motivasjon til å nuke og fighte! Takk for det :D

Mammoth kommer til å få det tøft, han bør være klar på å ha inc's på seg hele tiden.

Håper å få se deg igjen i v4, sånn at vi kan fortsette krigen vår eller støtte hverandre denne gangen, you're choice :p

- Monkiii
 

DeletedUser

Guest
hehe, der var Monkii også :D ser at Easy får inn alle de tidligere nedadla spillerene Varg har tatt :jtunge: god jul forresten :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Takk til deg Scar, fikk ikke kriget så veldig mye med deg egentlig. Hadde håpet på litt mer utfordring, i hvert fall etter den pm'en du sendte. Den pm'en ga meg veldig mye motivasjon til å nuke og fighte! Takk for det :D

Mammoth kommer til å få det tøft, han bør være klar på å ha inc's på seg hele tiden.

Håper å få se deg igjen i v4, sånn at vi kan fortsette krigen vår eller støtte hverandre denne gangen, you're choice :p

- Monkiii

Heil führer!


<3
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Takker Scar for fighten! :)

Vil ønske deg lykke til videre, og god jul, også snakkes vi snart på skype! ;)
 
Topp