Takk skal dere ha......

DeletedUser

Guest
Takk for at jeg nå må bruke mangfoldige timer på å bygge opp ting som jeg har brukt flerfoldige timer på å rive ned, bare fordi det er gøy for dere å kjøre oppdateringer som plutselig endrer spillet :\ (og når jeg snakker timer så mener jeg timer som jeg sitter foran pc'en, ikke timer det tar å bygge det opp)

Byer med fulle varehus som ikke kan produsere gullmynter før om typ 300+ timer....
Spillegleden er på topp for øyeblikket så ville bare ytre min store takk til de som ordner all denne gleden for meg.

/Sutring over.( Det kom i alle fall noe godt ut av dette, jeg gadd til slutt å registrere forumkonto;_; )
 

DeletedUser

Guest
Denne oppdateringa kunne blitt gjort på ein bedre måte, og det beklager me. Men det var ein feil at ein kunne lage mynter når adelsmenn ikkje kunne utdannast. Ja, det tok altfor lang tid før dette blei fiksa. Det var også kanskje litt lite tid for folk å stille seg inn på dette (tømme varehus for å lage plass til ressursar som samler seg opp mens smia oppgraderast).

Men no er det for seint å gjera noko med det. Oppdateringen vart gjort på den tyske versjonen for ei veke sidan. Spelarane der har allerede omstillt seg. Dersom det no skal gå tilbake til det gamle systemet vil dei måtte bytte tilbake igjen.

Som sagt, me beklager at dette ikkje har blitt utbedra før, og dersom ein likande oppdatering er aktuell i framtida vil det bli vurdert både to og tre gangar før det blir realisert, og det vil bli gitt beskjed lengre tid i forveien.
 
Topp