Takker for meg på V2

DeletedUser

Guest
Da begynner tiden også for meg å nærme seg slutten på V2.
I motsettning til mange andre spillere har jeg valgt å stå løpet ut, og la seierherren på V2 pent og pyntelig få adle by etter by fra meg til det ikke er noe igjenn.
Da jeg i skrivende stund bare har 5 byer igjenn, så regner jeg med at jeg derfor er historie på V2 i løpet av uka/helga.
Jeg vil derfor takke alle medspillere for en morsom tid på V2, og håper at jeg ser flere av dere rundt om på andre spill her på TW, enten som motstandere eller alierte.

Til dem som ikke spiller V2, kan jeg forøvrig opplyse om at det i skrivende stund er:
- 16 stammer i gjenn på V2.
- 106 spillere i gjenn på V2.
- 98 spillere som er i en stamme på V2.
- Det er 46 spillere i AriCa som ligger på 1.plass
- Det er 28 spillere i J.F.F som ligger på 2.plass
- Det er 10 spillere i [AS] som ligger på 5.plass (forøvrig den elste stammen på V2)
- Det er 2 spillere i SaD som ligger på 3.plass
- Øvrige 12 stammer består av 1 spillere.

Den siste Baronen i Elite forlater straks V2, og må nok en gang bare gratulere AriCa med seieren på V2

Sir PIO
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Da begynner tiden også for meg å nærme seg slutten på V2.
I motsettning til mange andre spillere har jeg valgt å stå løpet ut, og la seierherren på V2 pent og pyntelig få adle by etter by fra meg til det ikke er noe igjenn.
Da jeg i skrivende stund bare har 5 byer igjenn, så regner jeg med at jeg derfor er historie på V2 i løpet av uka/helga.
Jeg vil derfor takke alle medspillere for en morsom tid på V2, og håper at jeg ser flere av dere rundt om på andre spill her på TW, enten som motstandere eller alierte.

Til dem som ikke spiller V2, kan jeg forøvrig opplyse om at det i skrivende stund er:
- 16 stammer i gjenn på V2.
- 106 spillere i gjenn på V2.
- 98 spillere som er i en stamme på V2.
- Det er 46 spillere i AriCa som ligger på 1.plass
- Det er 28 spillere i J.F.F som ligger på 2.plass
- Det er 10 spillere i [AS] som ligger på 5.plass (forøvrig den elste stammen på V2)
- Det er 2 spillere i SaD som ligger på 3.plass
- Øvrige 12 stammer består av 1 spillere.

Den siste Baronen i Elite forlater straks V2, og må nok en gang bare gratulere AriCa med seieren på V2

Sir PIO

Takk for en fin tid på v2. Du adlet meg, men er uansett fikk jeg et godt inntrykk av deg.
Likte den med [as] :D

Å til tillegsinnfo er jeg den spilleren som har holdt seg i samme stamme lengst :D (oktober 08) Noe som blir over 2 og et halvt år
 
Sist redigert:

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Alltids trist å høre folk slutter!
Godt spilt.
Du får ha lykke til vidre IRL, og andre verdener(?). :)
 

DeletedUser

Guest
Fin traad og lykke til i dine fremtidige bravurer, Sir Pio :)
 
Topp