Takker for meg=)

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Da har jeg kommet til det punktet mange andre før meg har gjort :(

jeg har ligget i dvale de siste 2 måndene pga IRL ting som har skjdd...

jeg vil takke venner og bekjente, allierte og fiender og til slutt alle jeg ikke rakk å bli kjent med for et fantastisk tid på TW v1 :) jeg har hatt det så morro på denne verdenen både som RNG spiller og BuRn spiller. jeg håper ikke at det kun er negative syn på meg til tross for mine handlinger... jeg vil ikke vri meg unna noe som helst, jeg har hvert en god alliert, en backstabber og til tider en idiot og drittsekk mot venner/allierte.. d er ikke til å putte under en stein (fjell) at jeg har hvert...

har hvert mye frem og tilbake på V1 og jeg har hvert med på noe av det morsomste som kunne skje :) skapelsen av BuRn i desember var et kjempe kick for meg og takket være LI og PABben ble fikk jeg motivasjon og spillerlyst tilbake som jeg tror flere gjorde bla. i RNG var det mange som våknet betydelig til live og bet ganske hardt fra seg;)

Til slutt vil jeg ønske alle lykke til vidre og måtte den beste stamme og spilleren vinne hele driten ;) dumt jeg ikke får være med lengre på dette toget pga av min historie på denne verdenen. dere som jeg har hatt det mest morsomt med har meg vel på Skype og jeg er der enda så det er bare å ta kontakt ;)

Mvh

-RC- (-Ruben Chrismar-)
 
Topp