Tattoo - making

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Morn på dere :jtunge:

Vel, jeg har nå lenge tenkt, og kommer ikke helt fram til hva jeg vil ha.
Jeg har klart en ting, men vil da ha noe mer motiv til dette, og da ønske var da en ulv av noe slag.. Noe som på en måte kommer ut fra noe, var da tanken.

Har jo noen illustrasjoner, som f.eks.



100_2460.JPG






Eller selve ulven på dette bilde




wolf_9.jpg






Hadde vært helt strålende om noen kunne hjelpe meg med å få fiksa noe, Photoshop, tegna skisser, what ever, setter pris på det meste ^^
Evnt. andre ting som kan være innspirerende er jo alltids morro å se også.


Mvh.
EliteWolf
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tror jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg eventuelt fikk tatovert en ulv på meg selv - spesielt om du vurderer en tredimensjonal en (i den grad det går an, dere vet hva jeg mener...). Jeg ville i det minste sørget for å gå til en særdeles proff tattør, ikke en halvslapp en som ga meg en dobberman med 3 ører i stedet. Som 40 år senere vil gli ut til en grå smørje. Hvis jeg skulle tatt en tatovering ville jeg valgt et enkelt design, gjerne en silhuett eller relieff. Ingen farger, ingen grånyanser, ingen dybde i bildet. Vil man ha et skikkelig ulvebilde kan man kjøpe en t-skjorte med ulvemotiv.

ambereye_wolf_tattoo_commish_by_wildspiritwolf_283639_t0.jpg


Den var nesten litt fin.
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Tror jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg eventuelt fikk tatovert en ulv på meg selv - spesielt om du vurderer en tredimensjonal en (i den grad det går an, dere vet hva jeg mener...). Jeg ville i det minste sørget for å gå til en særdeles proff tattør, ikke en halvslapp en som ga meg en dobberman med 3 ører i stedet. Som 40 år senere vil gli ut til en grå smørje. Hvis jeg skulle tatt en tatovering ville jeg valgt et enkelt design, gjerne en silhuett eller relieff. Ingen farger, ingen grånyanser, ingen dybde i bildet. Vil man ha et skikkelig ulvebilde kan man kjøpe en t-skjorte med ulvemotiv.

ambereye_wolf_tattoo_commish_by_wildspiritwolf_283639_t0.jpg


Den var nesten litt fin.


Mhm, skjønner da din tvil til sånt. Og er nok så enig, er jo egentlig et svært stilfult bilde du har å komme med her.
Men vil da legge til at tattøren som jeg skal gå til kommer fra amerika, og har vært tattør i 15 år. Og ser ut som han gjør en svært god jobb. Kjenner 3 stykker som har blitt tattoert hos ham, og de er svært fornøyde.. Foreløbig :rolleyes:
 
Topp