Tenk dere V1 uten gråbyer...

DeletedUser

Guest
Dersom alternativet isteden er at spillere ikke går grå etter en periode med inaktivitet, kunne det vært interessant å prøve :) Men isåfall kunne det blitt et problem å slette kontoen sin.

Ellers har vi jo de krympende verdenene mine... :p
 

DeletedUser

Guest
Hmmm enda en tråd der man diskuterer om gråbyadling er fint eller fy-fy...
Det er visstnok en evigvarende diskusjon. La nå spillere få spille på sin måte.
Det ville vært interresant å prøve, men vil aldri bli utført. INNO vil gjøre det de kan for å kunne holde på sin inntekt og en stor del av inntekten er gråbyadlere. Disse vil da i større grad forsvinne og inntekten følger da med.
 

DeletedUser

Guest
Grådigheten seirer til slutt uansett ja.

20% som adler fienden mens de resterende adler grått :)
 

DeletedUser

Guest
Du kan helt sikkert mene det blir feil, men de har faktisk et selskap å drive. Så om enkelte ønsker å betale premium for å adle grått, så go ahead. Ingen som tvinger spillere til å betale premium.

Men som sagt. Innledningsinnlegget ditt tar opp et interressant tema som ville vært morro å prøve :)
 

DeletedUser

Guest
Nå går jeg litt offtopic, men hadde vært kult å få en ny verden.. Uten gråbyer :D
 

DeletedUser

Guest
Et alternativ til alt dette kunne vel vært at alle nye spillere som begynner etter at noen har sluttet fyller et hull... på den måten blir det ikke så ekstremt store avstander :p

Bah, jeg ser selv at den ideen ikke funker. Slakt den, pliz, jeg orker ikke gjøre det selv :eek:
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Joda ser den. Men siden enkelte spillere er bruker den feige taktikken ved å adle grått laaaaangt inne i fiendeland, har vi blitt så paranoide! "Det er viktig å tette igjen clusteret før fienden adler der!" Ahh! Er så lei av at vi bruker unødvendige adels på det. Og når enkelte har fra 50-100 barbs å tette, er det mye sløsing av AM.

Det er en stor taktisk fordel å adle seg fram til fienden og adle ved fronten, den er jeg 100% med på. Men det får være grenser på hvor mye "tetting" man må gjøre. Blir så irritert når enkelte adler langt inne hos fienden og stacker byen til himmels. På en annen side er det også en god ting. For det vil utgjøre 10++ def byer som er helt bortkastet. Men fortsatt har det ført til at vi må "tette" igjen clusterne våre.

Hva ville du sagt Cap hvis 10 stk i IB bestemte seg for å adle små clustere langt inne i RNG land? Vi kan LETT gjøre det, men har valgt å heller kjempe fair. Er selvfølgelig noen som har 1-2 byer, så glorifiserer ikke IB her, men bare påpeker at vi kan gjøre det i større skala. RNG er så heldige å ha et ekstremt stort barbarhav å ta av.

Kan bare observere at dere igjen kaster stein i glasshus;) Dere har i lang tid adlet byer langt inne i fiendeland. Har selv fått for eksempel eurosis i nabolaget som adler byer og stacker de opp delux;) Og byene er akkurat i grensen av vandringstid for adelsmann. Mulig jeg ikke forstår men tror ingen her inne er så mye bedre ann andre. Beskylder hverandre for det ene etter det andre men glemmer å sjekke i eget hus hvordan ståa er.

Og hva er fair med å adle innaktive spillere eller spillere som er små og uerfarne. Dere er eksperter på å slå til der det er minst aktivitet og hvor det er spillere med lite erfaring. Jeg var så uheldig å få en del irl og jeg var innaktiv i en periode. Da var dere ikke sene om å slå til. Jeg kan love at dere ikke hadde tatt mange byer av meg hvis jeg hadde vært på og aktiv som før. Nå har jeg ikke kontoen lenger, men er ny på en annen ubetydelig konto her inne. Skal bli morsomt å krige med moralen på min side igjen;) Vi ses nok snart.
 

DeletedUser

Guest
Veldig kjekt å ha deg tilbake KROK:D Håper og se deg på skype snart:)
 

DeletedUser

Guest
Så har deg se jo sånn at uansett hvor nye RNG eller IB "jukser" eller hva dere kaller det så er IB bedre på krigsføring enn RNG og har vært det i lang tid. Det er noe alle vet.
 

DeletedUser

Guest
Kan bare observere at dere igjen kaster stein i glasshus;) Dere har i lang tid adlet byer langt inne i fiendeland. Har selv fått for eksempel eurosis i nabolaget som adler byer og stacker de opp delux;) Og byene er akkurat i grensen av vandringstid for adelsmann. Mulig jeg ikke forstår men tror ingen her inne er så mye bedre ann andre. Beskylder hverandre for det ene etter det andre men glemmer å sjekke i eget hus hvordan ståa er.

Og hva er fair med å adle innaktive spillere eller spillere som er små og uerfarne. Dere er eksperter på å slå til der det er minst aktivitet og hvor det er spillere med lite erfaring. Jeg var så uheldig å få en del irl og jeg var innaktiv i en periode. Da var dere ikke sene om å slå til. Jeg kan love at dere ikke hadde tatt mange byer av meg hvis jeg hadde vært på og aktiv som før. Nå har jeg ikke kontoen lenger, men er ny på en annen ubetydelig konto her inne. Skal bli morsomt å krige med moralen på min side igjen;) Vi ses nok snart.

Eurosis har 2 byer i fiendeland. Katastrofe!

Og jeg sa at jeg ikke snakket for alle i IB. Enkelte ble LEI av DERE. Det er en REAKSJON på det vi har blitt utsatt for. Så ikke kom her og så at vi starta!

Vi er noen ganger nødt til å gå etter de "dårlige" spillerne i RNG. Enkelte ganger er det fordi de ligger ved fronten. Så... :D Your argument backfires!
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Du sjekket nøye nå eller MD;). Eurosis var bare et eksempel på hva dere "ikke Gjør" i IB.

Poenget er at dere ikke er en døyt bedre enn noen andre her inne.

Men sikkert greit at det er noe å snakke om på forumet her. Men dere må regne med å få tilbake i mange monn når dere kaster ut påstander om andre.

;)


Bgm: Takker for velkomsten. Skal gi litt mere lyd fra meg når jeg kommer tilbake fra seteren hvor jeg har gjort meg fet og fin. Enn så lenge skal jeg kose meg med å plukke gråe - Brune - og røde byer. HAHA.........
 

DeletedUser

Guest
kan ikke

kan ikke si at jeg vil ha de bort siden de er søte farmer da :)
men seff om man ligger inne i den trygge delen av verden så kan man vel ikke klage.
 

DeletedUser

Guest
V1 uten gråbya e like kjedlig som ei kjærring uten mus. Ferdig snakka! E tross alt en grunn te at de aller fleste gråbyhoran på .no sokne te V1..(wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Fem år fra nå er gråbyhoring et fenomen utelukkende observert på v1 :)
 

DeletedUser

Guest
Fem år fra nå eksisterer ikke TW.no.

Riktig, vil bare nevne en ting. Kingsage er et lignende spill som tw, den norske versjonen ble slettet uten. Den hadde samme tendens som tw norsk har, fallende spillertall.
Inno tjener ikke noe på det, da legges den ned.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Gråbyadling er en del av spillet. Cry me a river and get over it. Håpløs diskusjon som aldri tar slutt.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hvis byene forsvant når en sletta, så ville du til slutt ikke kunne adla motstanderen hvis nermeste motstanderby var 60timer unna, da ville de vært nødt til å fjerne dette. Gud må vite hvorfor den er der i det hele tatt :hmm:
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Da ser det ut til at problemet nærmer seg en løsning, innen 20 dagers tid +- så framt ingen flere går grå med dagens adlingsfart så er v1 kvitt problemet med gråbyer, hva skal JPTG adle da? De klarer nesten ikke å adle våre byer så det må vel innadlinger til og litt BOL byer som det ikke mange igjen av, mens vi adler oss vidre innover i de så kaldte safesonene og får et større overtak for hver dag som går.

Må bare si tusen takk til våre kjære fiender som gjør alt så mye enklere for oss, adler grått slik at vi slipper og heller kan konse på de fine røde som av og til faktisk gjør motstand :cool:
 
Topp