TEOD aka (?)

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Heisann alle sammen på V1! Eg sitter her og planlegger litt min framtidsplan for V5, sidan dei helde på og teste den no og den kjeme sikkert ut om ikkje så lenge :D Men då lure eg på kva TEOD's orginale navn var før vi bestemte at den skulle heite The Empire of Death. og faktisk ~TEOD~ og ikkje TEOD som er navnet på V4 :confused: Om eg ikkje tar heilt feil ;) Koriger meg om det er tilfelle ;) Og kan vel legge til at TEOD var rundt rank 20 når det hadde det orginale navnet, som eg ser på som orginalt for det eg var med i først under :)

Uansett so er eg ute etter ~TEOD~'s navn under styret av Sex Lover, blant anna, eller på slutten av Sex Lover's styre tid, når han var innaktiv og det meste blei styrt av nokian(+ nokre tal eg aldri huskar) Og etter kvart blei Tara ledar.

Kjære forum moderatora, om eg er 100% på gjorde slett eller flytt emnet dit det burde vere :)

Mvh adona89 på V1
 

DeletedUser

Guest
Husker godt at jeg brukte og snakket en del med sex lover.

Grunnen til at han ble innaktiv var fengsel.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
lol Jerle det er ikke fint og prate om privat livet til andre.. skal jeg fortelle om ditt da:O Og nei jeg er ikke sex lover men jatta litt med han jeg også ^^
 

DeletedUser

Guest
Ja sant det granny aldri fint og snakke om privatlivet til andre, men man kan bli fengslet for så mange ting. Både uskyldig og skyldig og en liten feil og pofff så har du politiet på døra. :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ja sant det granny aldri fint og snakke om privatlivet til andre, men man kan bli fengslet for så mange ting. Både uskyldig og skyldig og en liten feil og pofff så har du politiet på døra. :)

Snakker du om fra egne erfaringer her nå eller? :p
 

DeletedUser

Guest
Eg huskar TEOD.. Dei hade ein morosam profil. Noko som

Me er ikkje 12-åringar! Om du har spørjemål kontakt sex lover.
 

arsenal is best

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Gode tider

Hei adona:)

Her kommer et kort sammendrag:

Vi(~TEOD~) het tidligere TBCvet. Vi var undersdtammen til TBC(The Black Crows). Men så ble understammen bedre enn hovedstammen og etterhvert ble den oppløst. Da fant jeg på navnet The Empire Of Death(~TEOD~) som har blitt brukt siden og også i mange andre verdner:)

Det var gode tider da sex lover, tara, gatorade, adona og jeg(etterhvert også rolfusbragikus) ledet stammen oppover mot topp 10:)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg mener at den siste seriøse TEOD stammen ble oppløst på v4 og jeg syns det skal være den siste. Jeg var selv med i TEOD på v4 og vi vil helst ikke at det navne skal opp flere steder nå.. :)

Takk.
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Derfor bumper du en tråd som er 4 måneder gammel? :)

Det er nå 2 måneder og 11 dager siden v5 ble startet... Tror du ikke han hadde laget TEOD med en gang hvis han hadde gjort det? :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp