TEOD og TEOD-A

DeletedUser

Guest
Hei.

~TEOD~ er en stamme i hurtig vekst, som nå etterlyser nye, seriøse og erfarne medlemmer til både hovedstammen (poenggrense 15.000) og akademistammen TEOD-A (poenggrense 1000)


Dersom du føler at du kan være en god kandidat for oss, så send noen ord om deg selv og ditt mål med spillet til Pkl11 (for akademistammen), eller til miss.power (for TEOD) så sender han deg en invitasjon dersom vi finner ut at du har det vi etterlyser.

Ps: Det er en selvfølge at du ikke har angrep på noen av byene dine. Og du må ikke være i krangel med noen. Ellers kommer du ikke inn.
 

DeletedUser

Guest
TEOD startet på nytt eller?

Dette er ikke gamle TEOD hvertfall-.-
 

DeletedUser

Guest
jo de er de :p har vært medlemm ei sond men så dreid eg meg ut for miss.power :p
 

DeletedUser

Guest
Nei det er de ikke, TEOD ble med H.V.E, i dag heter stammen HVIB...

TEOD er nå lagd av en gruppe med noen få TEOD-A spillere som aldri slapp inn i H.V.E og resten noobs;)
 

DeletedUser

Guest
da er nokk jeg en av noobene xD om du husker meg,, stoppa på ca 50000 poeng...og jeg ser nå på kartet at ingen av de byene mine er tatt... en tror jeg ellers tror jeg de blir farmet
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Måtte bare svare her selv om denne tråden er gammel. Muligens er det rett at TEOD ble dannet av gamle TEOD-A spillere, og at de på den tiden var noobs, men på den tiden jeg nå har vært med så vil jeg påstå at det er helt andre spillere enn noobs som er med;)
 

DeletedUser

Guest
nææ... den ny ~TEOD~ er MYE dorligere enn denn gamle og er ikke så rask i vekst heller:p... halvparten av spillerene er jo KUN gråbyhorer så ekke så rart at de vokser heller:p Eller hva?


nei dere får ha lykke til i krigen:D


MvH Sindick
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
starta en liten by i rimmen, har 350 poeng og spiller kun for morro,men tror du ikke at en TOED spiller har sendt katas/rams og nukes på byen min rett etter den gikk utav protection..

ja,virker som en skikkelig seriøs stamme som kun agriper nye spillere med lite eller ingen mulighet til å forsvare seg selv..

Barske karer..

håper de kan få litt motstand av spillere på sin egen size en gang..
 

DeletedUser

Guest
begyn igjen en gang til, så begynner du i sør-vest:p eller så var det sør-øst... husker ikke:p men begynner du der så kan eg sikre deg en begynnelse:) så kan du begynne i BOL igjen:D. Hjelper altid tidligere BOL spillere og BOL eg:)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nisj,bygge tropper så faen her nå..han har jo bare 220.000 poeng..ikke så mye mer en mine 500 :)

ska prøve å dodge 3 av angrepene,å håpe at det jeg setter forsvaret på er et mindre angrep kun for å ungå at adelsmann dør..
 

DeletedUser

Guest
ok:S.. men viss di kom opp der vi ligger så får du støtte og ress som det holder!:p kom til k 72-k83:) der kan vi garantere deg ress og støtte:D
 

DeletedUser

Guest
starta en liten by i rimmen, har 350 poeng og spiller kun for morro,men tror du ikke at en TOED spiller har sendt katas/rams og nukes på byen min rett etter den gikk utav protection..

ja,virker som en skikkelig seriøs stamme som kun agriper nye spillere med lite eller ingen mulighet til å forsvare seg selv..

Barske karer..

håper de kan få litt motstand av spillere på sin egen size en gang..
Kunne kanskje vært greit å få med at lederen i stammen tok sterk motstand mot dette, ga sitt medlem en kraftig advarsel og sendte deg både tropper og ressurser som plaster på såret? Blir veldig feil om bare det negative skal spyes frem her.
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha! Jannas bruker sine superpowerpolitikkskrive-powers og får benefits av å bli angrepet :D
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kunne kanskje vært greit å få med at lederen i stammen tok sterk motstand mot dette, ga sitt medlem en kraftig advarsel og sendte deg både tropper og ressurser som plaster på såret? Blir veldig feil om bare det negative skal spyes frem her.


ja rett ska vær rett,lederen va enig i at det valitt unødvendig og jeg fikk tilbake ressurser..

Takk..
 

DeletedUser

Guest
hvorfor begynner dere plutselig å prate i en 2 år gammel tråd?
 
Topp