Tha rise and fall (and rise again??).

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Virker som BNP var litt vanskelig hehe :) men uansett så er det veldig surt for de i BNP. Jeg er ikke den dere vet om men jeg var i v10 da Merken prøvde å gjøre bedrageri, ikke god følelse.

Jeg ønsker lykke til te GNI og BNP, la den beste vinne
 

DeletedUser

Guest
Oi, her hadde det skjedd MYE! Husker jeg spilte i BNP i begynnelsen av den kommende storhetstiden (kom inn i BNP med white-widdow, gærn danske med ville skills) og frem til vi var størst. Da tok eksamenstid og skolen over, men jeg visste at stammen var i gode hender og en kommende seier så ut til å være uunngåelig. Ting tok tid, og jeg har vært innom med jevne mellomrom på forumet for å sjekke kartet, men jeg har såklart ikke fått med meg hvem som sitter på de forskjellige kontoene osv. Vet ikke hvem som har min gamle account "maskin" engang.

Nå har jeg brukt en del tid på å lese meg opp på hva som skjedde mot slutten, og for å være helt ærlig så tror jeg ikke at jeg har fått med meg alt. Har skjønt at Sylph har hatt problemer med en del "nye" spillere i BNP som kanskje ikke har levd opp til hvordan vi i BNP samarbeidet i "gamledager". Fant et innlegg fra 4.12.12 fra sylph der det stod at hun så frem til at verden endelig skulle avsluttes, men i løpet av en uke var dette tydeligvis ikke aktuelt for da kom et eller annet med "feil måte å vinne på" inn i bildet.

Jeg syns forklaringene til de som forlot BNP har vært veldig vage. Og for å være helt ærlig så vil jeg nesten ha personangrep, eller ihvertfall en forklaring som går spesifikt inn på hvem som fikk bl.a sylph til å forlate bnp, kanskje da vil jeg skjønne hva du(sylphida) vil frem til.

Anyway, i mine øyne vil BNP alltid være de moralske vinnerne av denne verden. Jeg begynte og sluttet min TW-tid i v4 og lærte ALT her. Den gjengen som var samlet i BNP for 3-4 år siden var ren klasse. Det var Tw's svar på Ferrari sine toppmodeller samlet på en plass og det så man også på aktivitetsnivået og adlingstempoet. Jeg personlig følte meg mer som en ford focus som prøvde hardt på å leve opp til den standarden som var satt i BNP, men for å være helt ærlig så følte jeg alltid at jeg var et par hestehoder bak :p

For de som aldri fikk oppleve å være med i BNP de første årene så vil jeg bare at dere skal vite at det her var et maskineri satt i system. Vi hadde alle våre personlige roller å utfylle, og de største rollene som bl.a Henry har hatt flere av ble utført med uhyre presisjon. Hvor mange timer som gikk med til planlegging av fellesangrep mot varg vet jeg ikke, men at det var mange og at det fungerte er ihvertfall helt sikkert.

Vil til slutt avslutte med å si Gratulerer til BNP med et av de beste slagene jeg har vært vitne til ihvertfall! Og dette går spesielt til de som har vært med fra starten av(Henry osv). Dette kommer alltid til å være øverst på lista mi over "nerdespill" der man faktisk må planlegge hverdagen utifra hva som skjer på dette spillet, men du dæven det er artig i støyten, og jeg angrer ikke på at jeg for 4-5 år siden ble bitt av tw-viruset og ble med på denne opplevelsen :)

- Maskin, gammel BNP-medlem
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Trist at kontoen min blir voldtatt, men skjønner egentlig frustrasjonen til Mikkel. Vet ikke sakens innhold, men makan til passiv leder i Henry skal man lete lenge etter.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Opplegget slik denne verden ender nå blei nesten latterlig morsomt. Sorry.

Men ja er nesten slik at jeg oppfordrer Mikkel til å fortsette slik til han står igjen som number uno og vinner v4 ene og alene :cool:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Vigdis gjir seg nok ikke og trur han blir uno da
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
(kom inn i BNP med white-widdow, gærn danske med ville skills)
Bekreftes :p

Oi, her hadde det skjedd MYE! Husker jeg spilte i BNP i begynnelsen av den kommende storhetstiden (kom inn i BNP med white-widdow, gærn danske med ville skills)

Anyway, i mine øyne vil BNP alltid være de moralske vinnerne av denne verden. Jeg begynte og sluttet min TW-tid i v4 og lærte ALT her. Den gjengen som var samlet i BNP for 3-4 år siden var ren klasse. Det var Tw's svar på Ferrari sine toppmodeller samlet på en plass og det så man også på aktivitetsnivået og adlingstempoet. Jeg personlig følte meg mer som en ford focus som prøvde hardt på å leve opp til den standarden som var satt i BNP, men for å være helt ærlig så følte jeg alltid at jeg var et par hestehoder bak. :p

For de som aldri fikk oppleve å være med i BNP de første årene så vil jeg bare at dere skal vite at det her var et maskineri satt i system. Vi hadde alle våre personlige roller å utfylle, og de største rollene som bl.a Henry har hatt flere av ble utført med uhyre presisjon. Hvor mange timer som gikk med til planlegging av fellesangrep mot varg vet jeg ikke, men at det var mange og at det fungerte er ihvertfall helt sikkert.

Vil til slutt avslutte med å si Gratulerer til BNP med et av de beste slagene jeg har vært vitne til ihvertfall! Og dette går spesielt til de som har vært med fra starten av(Henry osv). Dette kommer alltid til å være øverst på lista mi over "nerdespill" der man faktisk må planlegge hverdagen utifra hva som skjer på dette spillet, men du dæven det er artig i støyten, og jeg angrer ikke på at jeg for 4-5 år siden ble bitt av tw-viruset og ble med på denne opplevelsen :)

- Maskin, gammel BNP-medlem

Som oppretter av BNP sammen med samtaler med cdstativ, Henry og flere andre i begynnelsen, var vi bestemt på å være en sterk, lojal og støttende stamme. I vår tid var det ikke mange som hadde sterkere samhold enn BNP. Jeg er utrolig glad i den tiden vi opprinnelige BNP hadde og glad i dere alle som valgte å ta lille BNP opp som de store på Verden 4.

Må takke Henry, Sylphida med flere som valgte å lede stammen videre til enda større høyder når jeg og cd ga oss :)


BNP som en gang i tiden gikk i strupen på VARG og kjempet hardt og gjorde det veldig godt, hadde uten tvil fortjent å vinne denne verdenen, men hvor mange av de er igjen? Svært få, og de fleste kontoer ser ut til å ha fått nye eiere.
Det er helt sant! ;)

Jeg blander meg ikke i diskusjonen angående avslutningen. Say no more.
Bare avslutter med å takke alle som bidrog til BNP sin vekst og vår glede for spillet.

Mvh

johvij (Den originale) - Aka John
 
Topp