Oi, her hadde det skjedd MYE! Husker jeg spilte i BNP i begynnelsen av den kommende storhetstiden (kom inn i BNP med white-widdow, gærn danske med ville skills)
Anyway, i mine øyne vil BNP alltid være de moralske vinnerne av denne verden. Jeg begynte og sluttet min TW-tid i v4 og lærte ALT her. Den gjengen som var samlet i BNP for 3-4 år siden var ren klasse. Det var Tw's svar på Ferrari sine toppmodeller samlet på en plass og det så man også på aktivitetsnivået og adlingstempoet. Jeg personlig følte meg mer som en ford focus som prøvde hardt på å leve opp til den standarden som var satt i BNP, men for å være helt ærlig så følte jeg alltid at jeg var et par hestehoder bak.
For de som aldri fikk oppleve å være med i BNP de første årene så vil jeg bare at dere skal vite at det her var et maskineri satt i system. Vi hadde alle våre personlige roller å utfylle, og de største rollene som bl.a Henry har hatt flere av ble utført med uhyre presisjon. Hvor mange timer som gikk med til planlegging av fellesangrep mot varg vet jeg ikke, men at det var mange og at det fungerte er ihvertfall helt sikkert.
Vil til slutt avslutte med å si Gratulerer til BNP med et av de beste slagene jeg har vært vitne til ihvertfall! Og dette går spesielt til de som har vært med fra starten av(Henry osv). Dette kommer alltid til å være øverst på lista mi over "nerdespill" der man faktisk må planlegge hverdagen utifra hva som skjer på dette spillet, men du dæven det er artig i støyten, og jeg angrer ikke på at jeg for 4-5 år siden ble bitt av tw-viruset og ble med på denne opplevelsen
- Maskin, gammel BNP-medlem