The Art of Tribal Warfare

DeletedUser

Guest
Jeg er temmelig sikker på at det scriptet er godkjent ;) Det gjør sånn sett inn to ting samtidig, ja.. men det er nok en liten forskjell mellom å fylle inn to slike ting og å både fylle inn 1 enhet og trykke "ok" - som i mitt hode er et eksempel på hvordan et script som bryter den regelen virker. Dessuten er vel dette nøyaktig som midtstill- , MR-, og vel samtlige markedscript osv, som jo alle er godkjente.

Ellers må jeg bare si bravo, og jeg tar av meg den imaginære flosshatten min for deg, Grim. *Thumbs up*
 

DeletedUser

Guest
Slik som det er den dag i dag så er bare scripts som ligger i godkente scripts tråden godkjent, med unntak av scripts som er en del av spillfunksjonen. Som for eksempel dette da du kan ha 1 ram og 10 speidere igjen i byen og trykker på legg til alle tropper.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Slik som det er den dag i dag så er bare scripts som ligger i godkente scripts tråden godkjent, med unntak av scripts som er en del av spillfunksjonen. Som for eksempel dette da du kan ha 1 ram og 10 speidere igjen i byen og trykker på legg til alle tropper.

så då tar jeg dette som et 100% lovlig, og jeg kan putte på flere tropper også ;)

takker
 

DeletedUser

Guest
@Snowfire: Jeg kan berolige deg med at jeg sendte inn en ticket før jeg startet med skript som fylte inn to ( eller flere ) typer enheter. Det virker også ganske klart ut ifra reglene at det å fylle ut et skjema, som rekrutering eller samlingsplassen, regnes som én enkelt handling. Mens det å fylle inn, for så å trykke på en knapp ( type "angrep" ) er to forskjellige handlinger.

@Hanse: Hysj! Hemmelig! ( og takk :) )

@Newsted: Takk! *Tar på seg Newsted sin fine, imaginære, flosshatt.*
 

DeletedUser

Guest
Oppdatering. La til et forsøk på å lage en oversikt over troppeoppsett. Feedback ønskes.
 

DeletedUser

Guest
Dette er den beste tips tråden på no, vanvittig bra og lærerik.

All honnør til Grim for denne.


Link sendt alle i HFO:D
 

DeletedUser

Guest
Da var to nye guider lagt ut. Den første er litt om organisering av større kontoer. Jeg vil tro det er begrenset hvor mye nytte de fleste vil ha av den, men noen vil nok ha godt av å lese gjennom den. Den andre guiden, derimot, tar for seg noen av mulighetene man har med hurtigtaster i Opera. Personlig føler jeg at det den siste dekker er ekstremt nyttig. Anbefales på det varmeste. Anse det som min avskjedsgave til TW.no.

Jeg kommer neppe til å oppdatere disse guidene, eller legge til nye.
 

DeletedUser

Guest
You must spread some Reputation around before giving it to Grimlock again.

Her har du:
reputation_pos.gif
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Herlig guide Grimlock! :)

Men angående den sending av kommander der du forklarer hvordan man enkelt kan sende fakes.
Og i Skritt nr.4 Skriver du: Bruk hurtigtasten "2" for og raskt bytte til neste fane. Denne bytter ikke til neste fane for meg? Bruker Opera.
 

DeletedUser

Guest
Tusen takk :)

For å bruke hurtigtastene i Opera så må du aktivere dem.

Opera -> Innstillinger -> Innstillinger -> Avansert -> Snarveier -> Huk av Bruk enkelttast-snarveier.

Da burde det funke.

Det er verdt å merke seg at noen av de guidene begynner å bli litt utdaterte. Kanskje spesielt de tidligste guidene for å sende kommandoer. Jeg anbefaler deg å prøve å sette deg inn i den guiden som tar for seg ekstra hurtigtaster i opera.
 
Topp