The Art of Tribal Warfare

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Konge guide!

Bare en ting jeg undrer på:
Hvis du kunne lage/utdype/gjøre enklere guiden ang. hurtigtaster som fungerer på skriptene hadde det vært helt superb!! (yes)
Har littegranne vanskeligheter for å forstå det. (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Takker.

Sikter du til akkurat den delen om hvordan man bruker skript ved å bruke en hurtigtast? I så fall kan jeg forklare den enkleste metoden;
  • Legg inn følgende hurtigtast:
    Kode:
    Focus address field & paste and go & Switch to next page
  • Kopier skriptkoden du ønsker å bruke - for eksempel ctrl + v.
  • Bruk hurtigtasten.
Det du gjør da er å kjøre skriptet i adresselinja. Vil du bruke et annet skript så er det bare å kopiere en annen skriptkode.

Svarer det på spørsmålet?
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Okey, så man må ctrl+v hver gang man skal bruke et nytt skript?
Finnes det en hurtigtast som marker skriptet i hurtigbaren og trykker på det valgte skriptet. F.eks. "Focus link&Focus next link& --osv. til man kommer til skriptet man vil bruke -- &Click Button" -ish?

Det vil da bare velge det scriptet som det er markert for. Kan funke ganske bra med tagging, selvom å sette angrepene i faner er litt mer effektivt.
 

DeletedUser

Guest
Okey, så man må ctrl+v hver gang man skal bruke et nytt skript?

For eksempel, ja. En enklere metode er kanskje å ha skriptene plassert i hurtigbaren. Når du så skal bruke et skript så høyreklikker du på hurtigmenylinken til skriptet og trykker på Kopier lenkeadressen. Så er det bare å kjøre i gang med skriptet.

En annen måte er jo å legge skript som bokmerker, som om du skulle lagt inn et annet bokmerke. Men da med skriptkoden i adressefeltet. Da kan man bruke en hurtigtast som dette for å gå inn på et fast skript;
Kode:
Go to nickname, "[i]Kallenavnet på skriptet[/i]" & switch to next page
Jeg har for eksempel en fast hurtigtast til taggeskriptet.

Finnes det en hurtigtast som marker skriptet i hurtigbaren og trykker på det valgte skriptet. F.eks. "Focus link&Focus next link& --osv. til man kommer til skriptet man vil bruke -- &Click Button" -ish?

Ja.

Kode:
Highlight next URL & Highlight next URL & ... & Highlight next URL & click button & open link & open link & switch to next page

Problemet med denne er at den markerer alle linker... alle linker. Så det tar litt tid før man kommer til rette linken. Det gjør dessverre denne hurtigtasten ganske treig. Highlight next URL er det samme som å trykke på a i Opera.

Det vil da bare velge det scriptet som det er markert for. Kan funke ganske bra med tagging, selvom å sette angrepene i faner er litt mer effektivt.

Egentlig så må det færre trykk til for å tagge enn å angripe. Men du må følge litt bedre med på tagging. Korteste veien for angrep;
  1. Åpne faner i samlingsplassen - opera links, for eksempel, fra troppeoversikten.
  2. Gå gjennom med koordinatskript.
  3. Trykke på Angrip knappen.
  4. Trykke på OK knappen.

Korteste veien for tagging;
  1. Åpne faner - opera links, for eksempel, fra oversikten for innkommende angrep.
  2. Gå gjennom med taggeskript.
  3. Trykke på riktig hastighet for angrepet.

Så et skritt mindre med tagging. Men som sagt noe mer tenking er nødvendig. Jeg antar man kan kutte ned et skritt i angrepene hvis man vil sende fra samme byer samme byer flere ganger.... Men det er jo litt dårlig faking.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tusen takk for supert svar! (kyss) Oppklarte endel, og spesielt det med "Highlitghte next url", siden dette var det "STORE" spørsmålet jeg hadde. hehe.


Bare en pitteliten ting jeg må legge til.
Korteste veien for tagging;
  1. Åpne faner - opera links, for eksempel, fra oversikten for innkommende angrep.
  2. Gå gjennom med taggeskript.
  3. Trykke på riktig hastighet for angrepet.
Hvis man bruker tageskriptet Kværna la ut slipper man tankeprosessen. Siden man bare får alternativene som er sannsynlig (hvis det er ram-fart og nettopp sendt, dukker ikke sverd-fart opp i alternativene.). Det må selvfølgelig tages nesten rett etter angrepet er sendt.
 

DeletedUser

Guest
Bare hyggelig.

Du har rett der. Er man veldig uheldig må man jo også bruke et ekstra skritt på å sortere angrepene etter kommando ID, og da må man følge ganske godt med når man tagger. Slitsomme greier :razz:

Beklager seint svar.
 
Topp