The Dark Blades of Norway søker medlemmer.

DeletedUser

Guest
:)vi er en ganske nystartert stamme, alt er ikke så lett i begynelsen, så her hjelper vi hverandre. du må ha 300 poeng for å få bli med. send melding til Tommyboy11 eller Supergutt1 for invitasjoner.
skriv litt om dine paner for spillet, eller stammen,
å viktigst av alt!!! Vær AKTIV, vi vill ikke ha innaktive spillere, skriv litt om hvor ofte du er innpå også ;)
 

DeletedUser

Guest
:)vi er en ganske nystartert stamme, alt er ikke så lett i begynelsen, så her hjelper vi hverandre. du må ha 300 poeng for å få bli med. send melding til Tommyboy11 eller Supergutt1 for invitasjoner.
skriv litt om dine paner for spillet, eller stammen,
å viktigst av alt!!! Vær AKTIV, vi vill ikke ha innaktive spillere, skriv litt om hvor ofte du er innpå også ;)

jei er inpå nesten vær dag!
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
jei er inpå nesten vær dag!

Ikke hør på dommola, han er bare oppmerksomhetsyk!


lykke til TDBoN eller The Dark Blades of Norway ;)
med poengsummene dere rekrutterer så anbefaler jeg å melde litt rundt i områdene rundt dere også for større sjangse på rekruttering :D

~Jazcan~
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ok... det var useriøst! hvordan kan han være på rank 1 og bare være online 1-2 ganger i året??

De gangene han er online er han flink da:)...

tilbake til topic... kommer nok ikke til å joine, men lykke til videre:;)
 
Sist redigert av en moderator:

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Koffø ska deko "store" spame ned tråden til alle som skrive noe seriøst her?!
Han vil ha med medlemmer til stammen sin og dere kommer og lager mølje av hele tråden, eg er så lei av det!:mad::mad::mad::mad::D
 

DeletedUser

Guest
Koffø ska deko "store" spame ned tråden til alle som skrive noe seriøst her?!
Han vil ha med medlemmer til stammen sin og dere kommer og lager mølje av hele tråden, eg er så lei av det!:mad::mad::mad::mad::D

helt enig, la spammen bli igjenn på off topic
 
Topp