The dark side of v18.

DeletedUser

Guest
Uansett om det var juks som forekom eller ikke så var det kun 2eller3 spillere som "godtok" juksen og fortalte det isåfall ikke til resten av stammen. ODA er en fantastisk stamme med mange herlige spillere.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det du siterte der var forøvrig ment anonimo der jeg ba han bringe all fakta og beviser til bordet. Men jo, ja, imponerende det dere har gjort mot Dilligas. Though, ekstremt hyklersk av Phenix å komme med personangrep på v14 mot folk fordi de spiller dual, og så spiller han faktisk dual med deg nå... For en dobbeltmoralsk hykler.

Hue, snakk om og være bitter, White W. Jeg synes ikke det er noe særlig med dual-kontoer selv, men har benyttet det enkelte ganger for at jeg ikke har hatt tid, sånn som nå, når jeg er i militæret. TW var et mye mer underholdende spill når man bare kunne være èn per konto. Flere spillere, større verden, mer action, mer drama og mer underholdning. Synes dog det er søtt at du slenger ut med ord rettet mot Phenix, det forteller mer om hvilken situasjon du nå selv sitter i, og hvordan du føler deg, sett opp i mot innleggene dine. Hvert innlegg bærer preg av hat, krampetrekninger, og at du er en veldig dårlig taper.

Nå har jeg kjent Phenix siden V1, og kan med trygge ord si at han er blandt de beste på .no, da både som spiller og ledelsesmedlem. Jeg ønsker ikke at en middelsmådig spiller(?), som deg, skal få dra ned hans omdømme med dine veldig lite orienterte innlegg her på forumet.

white-shadow
Uansett om det var juks som forekom eller ikke så var det kun 2eller3 spillere som "godtok" juksen og fortalte det isåfall ikke til resten av stammen. ODA er en fantastisk stamme med mange herlige spillere.

Kall det hva du vil, men direkte juks er det ikke, uavhengig om vedkommende opererte på eget initiativ eller på oppdrag for noen andre. Blir som og kalle Dilligas sin overgang til OIM for juks.

[spoil]
whining-meme.jpg


[/spoil]
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Du skal ikke si så mye. Du har adlet langt flere gråbyer enn MD. Dessuten var jo du ferdig med V18. En som er overrated er nok deg. ".Net" liksom spilleren. Kan nevne at du også ble adlet der Mr.Fox. I tillegg har du forlatt flere kontoer pga de ble presset.

Sier han som må gå til direkte personangrep på det groveste siden han ikke klarer ta byer av folk, samt jeg har nu dominert kontinenter på .net før jeg ga meg av kjedsomhet pga moral. Og akkurat nu sitter jeg på en rank 9 konto og en top 30 konto i startup så mener det går ganske bra jeg...

Forlot kontoer siden jeg ikke hadde motivasjon lengre, og du aner ikke hvor mye Simen/Kvæna gnæger på meg om å komme tilbake når jeg tar pauser... Er han du skal skylde på ikke meg, han drar meg inn og får meg til å ha "half assed" opptredner.

Jaja, gratulere med siere Macklemore, bra at personangrepene dinne funket bra nok til at du kan si du er bedre en andre :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Obviously er det lett å ta byer av meg når jeg ikke ønsker spille mere, du glemte forresten si at grunnen til at du klarte det var personangrepene du gjorde. Synd alle som kjenner deg vet hvor jeg bor osv, samt litt synd jeg ikke tok selvmord som du ba meg om 14 ganger :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Makan til sutring på enkelte OIM spillere. Prøver å få fram ODA i dårlig lys.. Kan dere ikke ta den sutringa IG? Gjøre litt motstand.
Jeg sitter i ledelsen i ODA og der har vi aldri snakka om å fucke opp dilligas kontoen eller fylle. Fylle knakk etter press var med der selv, dilligas knakk under press. Bare og face sannheten OIM.

Det skal sies, at hver avgjørelse ODA gjør så blir det godt diskutert i ledelsen. Til og med MD kan ikke ta avgjørelser ut av det blå uten samtykke fra resten av ledelsemedlemmene. Vi samarbeider i ledelsen i ODA, vet ikke hva dere i OIM gjør. Så jeg sier igjen, ikke hørt om at vi har vært med på å fucke opp dilligas eller fylle. Unntatt sutring fra enkelte OIM spillere.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nå skal det sies at de fleste som sitter og skriver ifra OIM sin side har gitt seg av forskjellige grunner, så det meste som kommer ifra "oss" vil det nok være en god dose salt ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå skal det sies at de fleste som sitter og skriver ifra OIM sin side har gitt seg av forskjellige grunner, så det meste som kommer ifra "oss" vil det nok være en god dose salt ;)

Tja, litt krampetrekninger på fora er da absolutt lov. OIM har jo fisket hos oss en stund etter svake sjeler, dessverre ble de to siste (Lucky og Dilligas) hentet ut, resterende er en godt sammensveisa gjeng som ikke er like lettlurt =). Synes dog det ødelegger veldig av imaget til OIM når de gang på gang kommer med beskyldninger rettet mot ODA hver gang noe går gæli.

Thug life! God lørdag =).
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Lavmål å komme med dette her ja, og kan ikke anta noe annet enn at denne anonyme kilden Anonimo er en spiller med fullstendig mislykket karriere i v18 - både ingame og politisk her på forum og oppførsel.

Som Bodyguard og RaM77 også nevner kan jeg bekrefte at vi aldri har drevet noe organisert spionasje eller sabotasje for å rive ned OIM. Hadde jeg eller vi ville gjort det hadde vi gjort det for lenge siden. At dere hadde rotter er et faktum, og at DOF snakket med meg en hel intens uke om å danne en allianse med ODA og dermed svikte OIM er også et faktum. Den dialogen vi hadde med daværende Patrick/Bohic på Dilligas i perioden før han kom til ODA var også 100% begrenset i form av at Bohic aldri ga meg informasjon som kunne bli brukt mot OIM.

Den eneste feilen OLE har gjort som hovedleder i ODA er å rekruttere Sindre (mary-kay). Jeg var forbannet og sendte anonyme meldinger rundt i stammen for å skape opprør mot OLE's avgjørelse. Det er likevel så langt tilbake i tid, og sindre ble aldri brukt som noe spion. Men at Sindre ikke er en spiller man vil ha i stammen tror jeg både OIM og ODA kan si seg enig på. OLE foruten i liten grad ved rekrutteringen av Mary Kay noen gang ignorert de andre lederne i ODA sine meninger. Alt har skjedd på fellesen, og man kan finne flere undersøkelser i vårt arkiv som beviser at OLE har forhørt seg med stammen i mange av situasjonene.

RaM77 og Magic Dude skapte vendepunktet vårt mot Fyllesamen med ren power. At eiere stikker av etter for mye press er en naturlig del av spillets gang. Det er umenneskelig å forsvare kontoer med for mye press. Derfor ikke vits å skylde på at eierene stakk av :)
 

DeletedUser

Guest
Hue, snakk om og være bitter, White W. Jeg synes ikke det er noe særlig med dual-kontoer selv, men har benyttet det enkelte ganger for at jeg ikke har hatt tid, sånn som nå, når jeg er i militæret. TW var et mye mer underholdende spill når man bare kunne være èn per konto. Flere spillere, større verden, mer action, mer drama og mer underholdning. Synes dog det er søtt at du slenger ut med ord rettet mot Phenix, det forteller mer om hvilken situasjon du nå selv sitter i, og hvordan du føler deg, sett opp i mot innleggene dine. Hvert innlegg bærer preg av hat, krampetrekninger, og at du er en veldig dårlig taper.

Nå har jeg kjent Phenix siden V1, og kan med trygge ord si at han er blandt de beste på .no, da både som spiller og ledelsesmedlem. Jeg ønsker ikke at en middelsmådig spiller(?), som deg, skal få dra ned hans omdømme med dine veldig lite orienterte innlegg her på forumet.



[/spoil]

Nå må du slutte med disse hersketeknikkene dine - er jo ingenting annet enn svada å ta ut fra innleggene.
Jeg har aldri sådd noe tvil ang. Phenix sine kvaliteter, men hvordan han er som person. Jeg syntes at det er ekstremt hyklersk å være så veldig sterkt i mot dualer(kom med kraftige verbale angrep på v14 mot Symphonize pga. de hadde duals), og så ender han opp som dual selv. Uansett hvor god han er; så vil en spiller som, etter en diskusjon med meg på skype, måtte finne fram mitt fulle navn, telefonnummer og adresse for å true meg, aldri få respekten min.
Så kan ikke du stikke og gjøre noe nyttig i livet istedet for å kommentere noe du tydeligvis ikke har peiling på?

12f55851b8f7a6e4a78eb1517076f755.png
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå må du slutte med disse hersketeknikkene dine - er jo ingenting annet enn svada å ta ut fra innleggene.
Jeg har aldri sådd noe tvil ang. Phenix sine kvaliteter, men hvordan han er som person. Jeg syntes at det er ekstremt hyklersk å være så veldig sterkt i mot dualer(kom med kraftige verbale angrep på v14 mot Symphonize pga. de hadde duals), og så ender han opp som dual selv. Uansett hvor god han er; så vil en spiller som, etter en diskusjon med meg på skype, måtte finne fram mitt fulle navn, telefonnummer og adresse for å true meg, aldri få respekten min.
Så kan ikke du stikke og gjøre noe nyttig i livet istedet for å kommentere noe du tydeligvis ikke har peiling på?

12f55851b8f7a6e4a78eb1517076f755.png

Oh no, han kritiserte meg, la oss kaste ut kortet "hersketeknikk", som jeg selv ikke har benyttet meg av 999 ganger, og kalle innlegget hans for svada. Kanskje det funker!

[spoil]
karma_domino.jpg

[/spoil]

Om du først skal hente enkeltposter fra skype, så kan du gjerne henvise til hele situasjoner også. Jeg var selv veldig delaktig i de diskusjonene der, og sa nesten tilnærma det samme som han sa til deg på skype, bare at jeg tok det en annen plass enn i trynet ditt/deres. Jeg finner stor glede i og le av deg, og de andre motstanderene som er komplett udugelige. Er på en annen side ganske smooth at dere skaper litt liv og røre på forumet, sånn at vi som sitter på "bakrommet" kan humre litt for oss selv i det vi adler ned kontoene deres (støttes)(clapping).

Bare et raskt spørsmål - hvorfor i alle dager skulle noen som helst ønske respekten din?


@Olve
Pls, ikke flere unnskyldninger. Du er for lett påvirkelig. Du må lære og gi litt deng i alt som blir sagt, og heller gi litt gass. Opparbeide deg et rykte :).
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Haha uuu phenix er slem :(
Trodde alle visste at jeg er en utrivelig type, har jeg aldri lagt skjul på.
Er ikke det dette spillet handler om.

Og ja, jeg spiller nå dual med kenn. Jeg vil påstå at det er fler kontoer det nå blir spilt med fler spillere, enn solokontoer.
Jeg foretrekker å spille solo og vil alltid gjøre det, og jeg anser ikke å vinne som dual like gøy som å vinne solo. Men å vinne
er uansett bedre enn å få deng, men det kjenner jo ikke dere så mye til. Reglene tillater det, og jeg kan synse hva jeg vil.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Haha uuu phenix er slem :(
Trodde alle visste at jeg er en utrivelig type, har jeg aldri lagt skjul på.
Er ikke det dette spillet handler om.

Og ja, jeg spiller nå dual med kenn. Jeg vil påstå at det er fler kontoer det nå blir spilt med fler spillere, enn solokontoer.
Jeg foretrekker å spille solo og vil alltid gjøre det, og jeg anser ikke å vinne som dual like gøy som å vinne solo. Men å vinne
er uansett bedre enn å få deng, men det kjenner jo ikke dere så mye til. Reglene tillater det, og jeg kan synse hva jeg vil.

Jeg spiller solo :( men ingen bryr seg
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Har snakket litt med Adriano og sett tilbake på samtalene som jeg hadde med BT. Fant ut at jeg faktisk har gjort mere. Jeg har også sagt ifra hvor deler av stacksene var, og BT har også fortalt det videre. BT og MD har da snakket sammen, og prøvd å få meg til å presse ut informasjon. Første dagen gav jeg dem alt for mye info, de fleste stacksa og ignorerte et par tog. Etter det står det bare at BT prøver å få tak i meg, men jeg svarer da ikke pga at jeg angret. BT og MD, om ikke flere i ODA, har da dratt ut informasjon fra meg, som tilsier at MD har drevet juks. Selv om jeg var med på det, så håper jeg at dere respekterer meg for å angre i etterkant.

Jeg beklager veldig mye alle dere i OIM, og bekrefter at MD har organisert det hele.

/Sindre
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Kom med noe fakta på bordet. yeeeezzzzz.. Begynner og bli møkka lei av disse påstandene deres på off forum :)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
La nå oss vente til eventuelt MD kommer med en uttalelse om dette her. Så får vi se om det er løyn eller ikke. Dermed får vi denne saken ferdig :)
 
Sist redigert:
Topp