The dark side of v18.

DeletedUser

Guest
Altså, jeg syntes det er litt komisk at dere syntes det er rart at jeg plutselig adler mye av fylle. Nå har det seg slik at vi har et forum der vi planlegger aksjoner og lignende. Når vi får vite at enkelte ikke forsvarer seg spesielt, er det veldig enkelt å sende avgårde et par tog...

Men jeg orker ikke matet trollene her lenger. My hands are clean. Tviler dere bryr, så jeg meg ikke. Jeg vet hva jeg har gjort og ikke. Dere får spekulere så mye dere orker. Forandrer ingenting.
 

DeletedUser

Guest
OK. Jeg får vel bare slenge inn noe her. Spilte på King Hakon til i Februar en gang. Og du mister som skrev denne posten har ikke fått med deg alt sammen. Ingen misbrukte noe som helst uten at jeg sa det enkelt og greit. Sindre er en venn av meg og han ga infoen til meg, ikke til MD ikke til ODA, MEN til meg og det var jeg som ga info som jeg vred litt rundt. Dere skjønner tegninga. Jeg fikk MD og resten til å adle og gjøre ting.
http://gyazo.com/284510c10b921f37eac83ce92f88641a og av dette var det jeg som ba sindre gjøre enkelt og greit. Jeg som var hjernen bak alt og dere bør gi meg skylda og jeg gir faen i ryktet på TW for jeg spiller ikke lengre. Min skyld at dette styret kom opp.
Takk for meg :)
 

DeletedUser

Guest
Altså, jeg syntes det er litt komisk at dere syntes det er rart at jeg plutselig adler mye av fylle. Nå har det seg slik at vi har et forum der vi planlegger aksjoner og lignende. Når vi får vite at enkelte ikke forsvarer seg spesielt, er det veldig enkelt å sende avgårde et par tog...

Men jeg orker ikke matet trollene her lenger. My hands are clean. Tviler dere bryr, så jeg meg ikke. Jeg vet hva jeg har gjort og ikke. Dere får spekulere så mye dere orker. Forandrer ingenting.

Rart hvordan du først nå ikke ønsker å mate trollene, men før så har det ikke vært noe problem :hmm:


Uansett, vennligst forklar dette:

284510c10b921f37eac83ce92f88641a.png

Det står ganske tydelig her at Bjørn-Tore har gitt deg denne infoen du påstår å ikke ha hatt.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det er jo en forskjell på å bli tilbydd informasjon, og det å lete etter informasjon. Om du selv i samme situasjon hadde sagt nei, kan du godt kalle deg renere enn md Ibsen forstand at du ikke godtar noen form for spionasje. Dette er heller tvilsomt da du var en del av ledelsen i Nice der zippy drev med noe spionasje.
 

anonimo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det er jo en forskjell på å bli tilbydd informasjon, og det å lete etter informasjon. Om du selv i samme situasjon hadde sagt nei, kan du godt kalle deg renere enn md Ibsen forstand at du ikke godtar noen form for spionasje. Dette er heller tvilsomt da du var en del av ledelsen i Nice der zippy drev med noe spionasje.

Hvorfor skulle en spiller på King Hakon brukeren være så ivrig på å få tilsendt seg en liste over alle stacksenen til Fylle? Brukerne lå langt unna hverandre, dette måtte vel være unødvendig informasjon for King Hakons situasjon, kan heller ikke se på tw-stats at King Hakon adlet noe fra Fylle. Altså stiller jeg meg spørsmålet, hvorfor ville han ha den informasjonen?
 

DeletedUser

Guest
Det er jo en forskjell på å bli tilbydd informasjon, og det å lete etter informasjon. Om du selv i samme situasjon hadde sagt nei, kan du godt kalle deg renere enn md Ibsen forstand at du ikke godtar noen form for spionasje. Dette er heller tvilsomt da du var en del av ledelsen i Nice der zippy drev med noe spionasje.

Vi ble tilbudt info ja, som vi også godtok noen ganger - vi gikk aldri aktivt etter informasjon, men vi mottok fra frivillige personer. Jeg har aldri benektet dette, tror jeg. Dog vi fikk aldri info om essensiell informasjon slik troppebeliggenhet osv. Vi fikk bare screenshots av forumet, samt. Skype-chatten. Nå holdt vi også denne informasjonen ekstremt tett til brystet. Vi hadde også muligheter til å sabotere kontoer i ODA som KV - som vi ikke tok.
 
Sist redigert av en moderator:

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Hvorfor skulle en spiller på King Hakon brukeren være så ivrig på å få tilsendt seg en liste over alle stacksenen til Fylle? Brukerne lå langt unna hverandre, dette måtte vel være unødvendig informasjon for King Hakons situasjon, kan heller ikke se på tw-stats at King Hakon adlet noe fra Fylle. Altså stiller jeg meg spørsmålet, hvorfor ville han ha den informasjonen?

Selv om det er unyttig info for han, kan det fortsatt være morsomt :mehe:
Og du sier han ikke tok noen byer? Joda, han tok to stykker. Hele TO stykker. Er ikke sikker, men togene ble vel tagget som spyd og ignorert av Sindre.
Og ja, akkurat dette visste jeg om, men ingen sabotasje ble gjort ut ifra den infoen jeg fikk.
Jeg vet også at BT spurte Sindre om han kunne fjerne stacks, noe Sindre nektet på og aldri ble gjort.
 

DeletedUser

Guest
Vi ble tilbudt info ja, som vi også godtok noen ganger - vi gikk aldri aktivt etter informasjon, men vi mottok fra frivillige personer. Jeg har aldri benektet dette, tror jeg. Dog vi fikk aldri info om essensiell informasjon slik troppebeliggenhet osv. Vi fikk bare screenshots av forumet, samt. Skype-chatten. Nå holdt vi også denne informasjonen ekstremt tett til brystet. Vi hadde også muligheter til å sabotere kontoer i ODA som KV - som vi ikke tok.

Jeg har hatt det helt likt som du sier her. Ikke noe annet. Jeg har fått vite ting der de selv har videresendt info. Har aldri sabotert noe. Det at du velger å ta de på ordet er jo merkelig. Du vet jo hvor mye feilinformering og trolling det er her. Kanskje jeg fikk vite noe (kan ikke gå mer enn 3 måneder bak i skype historien) men jeg har aldri oppmuntret til noe.

Deres feil at dere tar inn spillere dere VET driver med slikt! Så pek heller på deres egen strategi med å #tainnhvemsomhelstfordivierdesperate

Fått høre at enkelte i OIM saumfarte heeele v18 etter spillere. Til tross for at dere alltid har vært flere enn oss :p Kvantitet over kvalitet vant ikke denne gangen gitt.
 

DeletedUser

Guest
Rart hvordan du først nå ikke ønsker å mate trollene, men før så har det ikke vært noe problem :hmm:


Uansett, vennligst forklar dette:

284510c10b921f37eac83ce92f88641a.png

Det står ganske tydelig her at Bjørn-Tore har gitt deg denne infoen du påstår å ikke ha hatt.

Jeg er BJørn-Tore :) og det med skypen der ja. Jeg ga ikke all infoen som jeg fikk tak i og jeg bare ga den ikke bort. Jeg spurte om de ville ha spesifikt om den ene tingen som de heller ikke alltid sa ja til.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Selv om det er unyttig info for han, kan det fortsatt være morsomt :mehe:
Og du sier han ikke tok noen byer? Joda, han tok to stykker. Hele TO stykker. Er ikke sikker, men togene ble vel tagget som spyd og ignorert av Sindre.
Og ja, akkurat dette visste jeg om, men ingen sabotasje ble gjort ut ifra den infoen jeg fikk.
Jeg vet også at BT spurte Sindre om han kunne fjerne stacks, noe Sindre nektet på og aldri ble gjort.

Ja jeg maste hull i hodet på han med å fjerne stacks, uten hell da. Han nektet så det sang etter.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Realiserer dere nå at det på Dilligas var ingenting? Det jeg har gjort har jeg angret på, og ODA tok rimelig lite info av det jeg ga dem. Det jeg har gjort har betydd ingenting for slutt resultatet.
 
Topp