The Last of US/ TheLoU

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
The Last of US/TheLoU Ønsker og ha deg med i den siste krigen.

det fleste ville lagt seg ned som DON når eru og vaffel stakk til Kod. Men ikke oss vi reiser oss opp igjen sloss for det vi holder kjært og som vi ikke vil gi slipp på. Nemlig æren våres. Menst andre velger og selge sin velger vi og stå sammen som en familie som en enhet.

vikings2.jpg


Vi søker folk som er villig til og ofre alt for å beskytte sin ære beskytte sist navn og sitt rike. Er du en av dem? Er du villig til og sloss for ditt rike din plass?

1352436188_screen.jpg


Vi er villig til og ofre alt. Til dem som tenker at no skal jeg slappe av v 23 starter og jeg ønsker og spille der. V 22 er jo over anyway. Jeg synes nesten synd på dere bare nesten. Gjør deg klar vi har langt fra gitt opp vi vil sloss til siste mann har falt under jorden og selv da vil vi forsette.

images


Vi er klar. Er du?

Joine The Last of US/ TheLoU idag og bli med i våres kamp for v 22.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ingen i PMS som gir seg nå taper ære. Men de som fortsetter taper tid og premiumpoeng.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
TheLou Takk eller The Last of US

Anyway. og legge seg ned uten og gjøre motstand. Eller og skifte til fienden er og miste ære i min bok. Du ønsker bare en lett verden ^^
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nå får du gi deg. Jeg har lenge vurdert å forlate PMS, men det at vi har gått ut med info blir feil, veldig feil. Det har ikke Vaffel gjort, og det har ikke Eru gjort.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Nå får du gi deg. Jeg har lenge vurdert å forlate PMS, men det at vi har gått ut med info blir feil, veldig feil. Det har ikke Vaffel gjort, og det har ikke Eru gjort.

Dere har ikke bevis imot. Og Kod har fått info lenge ang våres planer. No vil Kod ofc som dem skal gå ut og si at det ikke var dere. Problemet er vel at jeg ikke tror på det?


Men en ting er sikkert jeg vil aldri ha noe mer og gjøre med noen av dere på vaffel eller eru mistet all respekt for dere ^^
 

DeletedUser

Guest
At eru og vaffel byttet side samt har delt info til Kod Lenge er bare tragisk ^^

Å bytte side er helt normalt i krig. vis du er butthurt over det må du nokk slutte å spille tw gutten min :*
Og har du noe form for bevis at eru og vaffel har felt info til Kod? Det er normalt med spionasje, men når du deler info til stammen du skal gå over til er det helt tragisk??? smh
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Å bytte side er helt normalt i krig. vis du er butthurt over det må du nokk slutte å spille tw gutten min :*
Og har du noe form for bevis at eru og vaffel har felt info til Kod? Det er normalt med spionasje, men når du deler info til stammen du skal gå over til er det helt tragisk??? smh


Får fram poenget midt lille gutt. Pointe er at vi ikke viste at dere satt på eru kontoen engang sier alt.
 

DeletedUser

Guest
Å lure og utnytte fiender er genialt og vis dere viste at vi var på kontoen hadde det ødelagt heile spenninga :D
http://prntscr.com/88o8xp Kan ikke du heller gjøre noe fornuftig som å slutte å syte på forum gutten min;) tror det hadde vært best for oss alle^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Altså spionasje, backstabbing også prøver du og unnslippe det. I tilegg fortalte ikke noen på eru at dere satt der noe som gir meg endå mer grunn til og tro at dere drev på med spionasje. Jeg velger og tro midt så er ikke vits og diskutere engang. Anyway blir bare irritert vær gang jeg ser deg mo ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
:O right back at ya Magnar. Hadde også vært irritert vis jeg ike hadde hatt 1. plassen :D

Har ikke noe imot at creo ikke liker meg? Man kan aldri bli likt av alle mo :)

Anyway bryr meg ikke så veldig om rankingen :) kunne like godt vært rank 10 for min del :)
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Var vel ikke Eru eller Vaffel som delte info, men noen andre(iaf som ejg har forstått), but thats none of my buisness :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Anyway. og legge seg ned uten og gjøre motstand. Eller og skifte til fienden er og miste ære i min bok.
Jeg har selv både skiftet stamme og "lagt meg ned uten og å gjøre motstand" på et utall verdener, men jeg har likevel inntrykk av at de aller fleste har en normal mengde respekt for meg. Kan ikke det tyde på at man ikke mister noe særlig ære av å slutte når slaget er tapt, eller å skifte stamme når den gamle stammen ikke fungerer?

Du ønsker bare en lett verden ^^
Det stemmer forsåvidt.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ja, jøss. Strengt tatt er ingenting avgjort før kartet kun er blått og grått.

Eller som DeLillos sa: "Festen er ikke over, det er kake igjen!". Bare synd at kun noen får feste, mens andre blir spist.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ja, jøss. Strengt tatt er ingenting avgjort før kartet kun er blått og grått.

Eller som DeLillos sa: "Festen er ikke over, det er kake igjen!". Bare synd at kun noen får feste, mens andre blir spist.

Festen er endå bra her. Alle er topp motiverte og kose seg så :)
 
Topp