The Last of US/ TheLoU

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Hvis jeg hadde hatt noe tvil om å satse på v22. Så forsvant den nå.

Ingen kaller meg overlegen og arrogant uten straff Magnar ! ^^
 

DeletedUser

Guest
Eru eller Vaffel har faktisk aldri spionert for oss. :Neutral:
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Dere har ikke bevis imot.
På samme måte kan eg sei at det finst ein stein der ute som lega kreft, og du har absolutt null sjanse til å motbevise meg, anna enn om du tar kvar einaste stein i verda og prøva dei. GL

Vi har ikkje vore spiona, nøyaktig ka du trur om det bryr meg relativt lite. Men skal du kalle oss spiona så er det du som bør ha konkrete bevis, og ikkje vi motbevis. Alt du har er indisier. Sjølvsagt er det fortsatt ganske sannsynlig at vi er denne "spionen" då vi bytta side, men så er der nemlig noke til i denne saka da.

Og Kod har fått info lenge ang våres planer.

Heilt korrekt. Lenge. Har du vurdert, tja nei, vetsje eg, at dåkke hadde spiona i PMS også før Eru kom inn?

Du får ta en kikk på denne linken, så kanskje du ser at KoD hadde folk inne allereie den 19. Juni, mens Eru kom inn i PMS først 10 dagar etter.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Dere har ikke bevis imot. Og Kod har fått info lenge ang våres planer. No vil Kod ofc som dem skal gå ut og si at det ikke var dere. Problemet er vel at jeg ikke tror på det?

Du har ikke bevis for det heller? Av alle spionene jeg har hatt har ingen av de spilt på eru eller vaffel.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor du reagere så fryktelig hard som du gjør Magnar. Hadde jeg vært leder og noen hadde vært som vaffel og Eru i stammen min hadde jeg bare kicka de ut. Så at dere har valgt å hatt de i stammen kan du klandre deg selv for.
Når det er sagt så synes jeg du skal roe deg ned noen hakk Magnar. Jeg reflektere nå til det du har sagt til enkeltpersoner på skype den siste tiden. Dette er et spill, nothing more.

Ellers får du ha lykke til med å vinne over oss. Skal bli ganske digg å knuse deg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er bare et spill ja. Er helt riktig.

Men om vi snur dette litt. Om dette bare et spill hvorfor spionere dere da? Hvorfor bytter folk side da?


Jeg gleder meg til og knuse troppene deres ^^
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Men om vi snur dette litt. Om dette bare et spill hvorfor spionere dere da? Hvorfor bytter folk side da?

Hvorfor bry seg da? Hvorfor skrive det da? Det gjør det jo for å vinne.

La oss se på dette på en annen måte. Du knuser ikke troppene deres, du reduserer bare noen summer sånn det blir færre tall KoD kan se.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Er bare et spill ja. Er helt riktig.

Men om vi snur dette litt. Om dette bare et spill hvorfor spionere dere da? Hvorfor bytter folk side da?


Jeg gleder meg til og knuse troppene deres ^^

Bra du sier deg enig i at dette bare er et spill og håper på dine vegne at du derfor ber om unnskyldning til de du har skrevet veldig dårlige ting om på skype.

Grunnen til at folk bytter side på TW er som oftes at de ikke trives i den stammen de er i. Noe som tilfellet også er her på v22.

Synes det er bra å se at du fortsatt tror du kan vinne dette Magnar, da blir det bare enda mer gøy å knuse deg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Bra du sier deg enig i at dette bare er et spill og håper på dine vegne at du derfor ber om unnskyldning til de du har skrevet veldig dårlige ting om på skype.

Grunnen til at folk bytter side på TW er som oftes at de ikke trives i den stammen de er i. Noe som tilfellet også er her på v22.

Synes det er bra å se at du fortsatt tror du kan vinne dette Magnar, da blir det bare enda mer gøy å knuse deg.

Ber om unnskyldning? Kommer vel neppe til og skje ^^

Ja dog skrev blandt annet kjellis og andre fra eru at det ikke var meg som avgjorde det. Dog selv om du sikter til det her.

Haha har et åpent sinn om det har aldri nevnt dog at vi kan vinne selv om det hadde vært deilig. er jeg her mer for å forsinke deres mulighet til seier ^^
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Dere har ikke bevis imot. Og Kod har fått info lenge ang våres planer. No vil Kod ofc som dem skal gå ut og si at det ikke var dere. Problemet er vel at jeg ikke tror på det?

Men du selv har heller ikke bevis for at dem var spioner? Blir det ikke da litt feil å si det på den måten? :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Syntes det er stygt når jeg ser spillere skrive:

v22 - spillernavn - KoD - Vunnet...

Verden er ikke over...

-A
 

DeletedUser

Guest
Spion er jo Djinn. Prøver å drive revers psykologi på oss. smh
 
Topp