The Power of Propaganda

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
God dag godt folk!

Power kan bli oversatt til kraft. Dette betyr at Power er en kraftig stamme. Alle kraftige stammer trenger propaganda, derfor skriver jeg noen ord nå!

Jeg vet at da Deceit skulle bytte navn, kom Omnipotence opp som et alternativ. Omnipotence er muligheten til å gjøre alt. Selv det som er umulig, er mulig! En som er omnipotence har mulighet til å stoppe gale pensjonistbusser med gale bussjåfører som kjører over 120 km/h, og ikke minst amoke gressklippere! Danm, nå ble jeg skuffet over dømmekraften til Power...


Likevel kan også Power gjøre mye. Ikke like mye, men fortsatt en god del! For eksempel kan Power gjøre dette. Det kan også refereres til som å dodge IG.

ibms-new-business-matrix-style-bionic-armor.jpg



Power kan også gjøre dette, men de velger å la være fordi det er slemt. Også kalt cheating IG.

bullettime.jpg



Nå, siden Power helt klart er OP (overPOWERed), bør jeg nok heller ikke forklare hvorfor de er best. Power klarer lett å dodge en buss i 120 km/h, og en simpel gressklipper kan de bare tilintetgjøre! Ingenting kan stoppe Power, bortsett fra Omnipotece. Men så er det jo ingen stammer som heter Omnipotence! Så hah, slå den!


Nice er råkjørere. De cruiser forbi alle og enhver. De som står på sidelinjene tenker, "hvor skal dette ende?". For det må ende et sted. Zippy kan ikke kjøre bussen på samme måte hele veien! Det er umulig! Bortsett fra for en som er Omnipotence :p

Her har vi en video av hvordan et Nice sitt busskrasj vil se ut. I hovedrollene:

1. Bussjåfør: Zippymaster
2. Bussjåfør: Herr Granpa (rammer 1. bussjåfør bakfra)

Enjoy!


[video=youtube;tkNnyOOnizE]http://www.youtube.com/watch?v=tkNnyOOnizE[/video]


Håper dette klarnet opp et par saker her og der angående Power!
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Power klarer lett å dodge en buss i 120 km/h, og en simpel gressklipper kan de bare tilintetgjøre
Forstår jeg dette rett om jeg tolker det som en krigserklæring, og en bekreftelse på at vi har en tresidig krig?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Jeg har dessverre ikke autoritet til å dele ut en krigserklæring. Det jeg sier, er at Power lett kan slå ut begge deler!
 
Topp