The Real Slim Shady

Real Slim Shady

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Joda, alle så vell dette komme? Eller gjorde jeg en god jobb?

Vurdering tas i kommentarfeltet. fra 1-10 hva var det?

Som dere sikkert forstår har jeg nå fått nok av å lete etter spioner å drit.. Passer bare ikke meg :S

Jeg får angst :O Godt jeg har kontroll på meg selv ihvertfall, tenkt å måtte lete lenge etter meg selv, phju, jeg er jaggu slu..

Anyhow, enehendig tok jeg ut CoN i v1 som spion, da under konto navnet abobil.
v21 var kjempe det og, fikk bruke mine snike manipulerende ferdigheter litt til.

MEN! Så kom v30... Jeg hadde bestemt meg om å slutte etter v30. Men en annonym tidligere kamerat/bror ringte på døra og sa:

Walla brur, kan ikke du komme inn på v30 å bli med i DK stammen, hadde væri rått å hatt en insider der ass.

Joda, why not. Så, helt siden starten har jeg hatt 1 oppdrag, få DK til å stole på meg, krype så langt ned at jeg kunne slikke ræv.

Dette gjorde jeg, en god stund før jeg begynte å kjede meg. Men blir andre boller nå.

Jeg vil si at mission er delvis godkjent, som dere ser her så stoler AH på meg, kjempe kjekt!
bada47949aae661ffbef457d1941ef7d.png

Samt at flere i DK hadde delt kommando og bynotater:
e70272bf3920854db0e3748950efcde6.png

Vell. Jeg vil egentlig si takk til dere for å være såpass hyggelige med meg.

En spiller i DK som skal få spesiell takk er Piddi, du var utrolig snill å grei! Respekt bruh!

Anyhow, viss noen lurte på info om dk har jeg litt asså, kan poste bittelitt på forumet da. Er ikke det bare fair for at dere ble playa så godt?

257d631bb380c515de8facbf996a01ae.png
698384fb88eb15fe9205044347efd4de.png
2109623a315941cb8c01b02363d43671.png


Vil bare si dette og btw:
Nå kommer sikkert en haug med kommentarer om at Reisverket bruker spioner når han klager over at andre bruker spioner. Selvsagt bruker man spioner i krig. Ja selv i fredstid har vi nylig sett at f eks Amerikanerne har spionert på allierte toppolitikere. Tyskland brukte spioner i norge, norge i tyskland. England i norge. Norge i afghanistand og syria selv i disse dager. MM har spion i DK, DK har spionert i Nice og selvsagt Nice i DK, og sikkert mange flere hos hverandre. Spionasje er en del av krig og vil alltid bli benyttet også i et krigsspill.

Jeg er og kommer alltid til å være en god spion, ikke så god nå, litt rusten, men her, på nettet og irl er jeg en person som elsker å spionere, manipulere og lignende. Det er bare i min natur. Og som jeg skriver, spionasje skjer hver dag, uansett hvor du er.

Og husk AH, du prøvde å verve meg som spion på v31 mot rv og co ;) Så du er like dirty ass...

Takk for meg DK, det var hyggelig! Nå bærer turen over til Nice. Har hørt det var skikkelig Nice over der!! <3

Will the real slim shady please stand up

Bobil just did!

Bobil out.

-A
imgpsh_fullsize
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Fortjener egentlig dette her en egen plass på forumet? var ikke akkurat verdens største exposed (gone sexual) øyeblikk
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det beste med det hele er at Nice fortsatt ligger under i krigen :rolleyes:
 

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
"Og husk AH, du prøvde å verve meg som spion på v31 mot rv og co ;) Så du er like dirty ass"

Når sa jeg det? Du har jo til og med prøvd å legge opp til det når du spør om du skal leave Kiss på v31 osv. Da svarte jeg at det var en annen verden og som folk vet da skiller jeg mellom verdener i motsetning til de fleste andre, så vil gjerne se noe som begrunner det der. Kan ikke huske det ;p

Jeg vil si at mission er delvis godkjent, som dere ser her så stoler AH på meg, kjempe kjekt!

Grei jobb ja, men er en grunn til at du var en av de eneste uten informasjon i den andre chatten hvor vi diskuterer ting, og at jeg sa rett før det du viste av vår skypesamtale; at du er den eneste jeg ikke var helt sikker på.

Men ja, skjønner den avgjørelsen ettersom dette er snakk om spionasje før du joinet, lykke til
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ingenting ment vondt om noen, kun en soldat som utførte en ordre med smil rundt munnen tho :)

Skal også si beklager til Sindre siden jeg ikke nuker for han på v30 nå :S

-A
 

BBBBBB

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hahahah hva i all verden. At spioner ikke er uvanlig i krigføring (for øvrig gøy med analogi til global utenrikspolitikk) er et særdeles dårlig forsøk på å legitimere valget om å være spion. "En del av spillet", ja kanskje, men det er ikke i nærheten av å endre det faktum at det er en kjip ting å drive med.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Jeg hiver meg også på bobil-trenden. La oss alle vise at vi har like adelig og blått spion-blod som Bobil <3

d58f3f4c3014d7a43e1199afd05dd7ee.jpg


Ps! Jeg kunne ønske jeg var like flink til å lage uinteressante poster på forum
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ikke ønsk meg lykke til a :p

Viss jeg ville spilt tw hadde jeg jo vært snill gutt ;)

-A
 
Topp