Tiden på v13

izanami

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Heheh bare for og oppsumere litt innenfor tw :)

Tiden innenfor v13 har vært ein artig verden da :)

Vi startet med 3 stammer i starten som lå godt til:

Nav
SoF
Smack
WINc
Nuke

SoF besto jo av veteraner fra flere vernder
Nav var jo en med både nye spiller og gammel spiller
Smack ja de vet dere, bare gode spillere
WINc besto også av mange veteraner
Nuke bestående av WInc og Nav spillere

Først så falte SoF og Nav deretter sto det igjen WINc og Smack, mange dro til WINc, men noen dro også til Smack, deretter var det to stor stammer mot hverandre. De ble fort en krig mot Smack og WINc der begge parter gjorde det gått, men så raknet det for WINc, ikke noe bombe med scar i skutta der, så da dro noen til Smack, og det var da Gone, Pål(ulv)
og noen til tenkte sikkert hvorfor ikke mekke enn egen stamme da gutta? Og det ble Deceit, enn stamme som ikke alle liker så godt, mange mener nok de var enn stamme beståes av svikere, det gikk litt tid før de begynte og gjøre det skikkelig bra, men noen i Smack tenkte nok, hvorfor er vi egentlig i smack, denne stammen er ikke noe for meg og fant ut og hoppe til Deceit, deretter begynte det og blir enn stor stor krig på v13.

Dennne krigen har gjort både godt og vondt for begge lag, de har begge fått se noen gode allyer, som B-B og LLøs til Smack
og jeg er ikke helt sikker hvem deceit har sammarbeidet med, men for alldelse har de gjort ein bra jobb, først så det ut som Deceit skulle overkjøre smack, men etterhvert begynte vi og se mere og mere styrke i Smack og det var da over til de og ta 1.plassen og ta de ja. Nå som det utgjevna seg litt merget Deceit seg med Nuke og da var de på 1.plass igjen.
Nå var det på tide med ett skift på v13, og de fleste i B-B hoppet over til smack.

Som dere vet har det vært intern krangling mellom ledelsen i både Smack og Deceit, og mange har stilt seg spørsmålet når skal enn utbryter stamme finne vei? Ja det lurer nok mange på enda!
Da var det tide på litt trolling fra Zippy og han fant ut joda, hvorfor skal jeg være i Smack jeg vil adle hvem jeg vil jeg, ingen får bestemme det så da leaver han og fant ut at han skulle ærklere krig mot de fleste stammene på v13, men nå ser det ut som det går bra med Zippy de første dagene, men ja skal han få med andre eller er det bare for og se hvor lenge han holder ut før han er borte


Ellers ja så vet jeg ikke så mye mere jeg vil ta opp, men jeg forbinder v13 med enn verden med mye dolking i ryggen og vennskap innen tw er brutt og ja.

Good luck og håper vi får ha det artig og den beste stamme på v13 vinner :D
 

DeletedUser

Guest
Ikke glem våre kjærerste wow, som til og med ble med i krigen mot SMACK på våres side. Bedre allierte skal man lete lenge etter. RIP.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Deceit har vært alliert med -NF- i allefall den siste mnd.... :cool:

Ville ikke kalt det en allianse. :p Dere sletta jo forumtråder og all forbindelse mellom oss i -NF-, pluss dere adla ned og ignorerte pm'er osv. Kall det hva dere vil, men ikke en allianse... xD

bevis
 

DeletedUser

Guest
Vi hadde noen interne allianseproblemer, hvem har vel ikke det? Det viktige er at vi sammen klarer å stå imot SMACK og deres demoner (nod)
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Takk for å kalle meg en demon fenrir, så hyggelig av deg :p
En demon er iallefall skummlere enn en ulv :cool:
 
Topp