Tidenes gråbyhorer.

DeletedUser

Guest
Adle barbie er jo en super prioritet det er veldig viktig Good Job Magneleo (yes)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tror ikke moderatorene er tilfreds med dette temaet, det fører som regel til drittkasting.

Jeg kan bekrefte at Magneleo er alt annet enn dårlig.. Så sant det er orginalen som spiller.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Så lenge det er rent spillrelatert, så er det ingenting galt med dette.

Men begynner det å gå mot person er det en annen sak.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
http://no.twstats.com/no13/index.php?page=player&mode=conquers&id=46860&type=&pn=-1

Han her (magneleo) har 107 byer og 400k poeng, i tilleg sier TWstats litt.

her kan man poste og gjøre narr av dem som har kun adlet grått. Have fun

Å gjøre narr av stammefrender er vel vanlig for deg? Først går du inn på AC47 og spiller der en stund. Deretter spør jeg deg om du vil vere dual sammen med meg, og du stikker over. Du får inn fabb, som da var sammen med deg og Kvœna på dommola, som senere får meg til å kicke deg. Du trygler da om å få komme inn igjen på AC47 , og eieren gjorde da et dumt valg. Du gikk da inn for å ødelegge mest mulig (nukes i NB o.l). Fabian ble på ett tidspunkt kicket, og jeg fikk deg inn på accen igjen. Du starter da momentant uthenging av AC47 , som da var en stammefrende. Hatet mot deg i stammen ble bare større og større. Jeg kicket deg da atter en gang, heldigvis. Jeg skylder deg vel 200pp også, dog er angrefristen koselig å ha i slike situasjoner :)

Du får kose deg med uthengingen av stammen din. Sleng gjerne opp med en post eller to om meg også :) Rundet 100 idag :D
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Å gjøre narr av stammefrender er vel vanlig for deg? Først går du inn på AC47 og spiller der en stund. Deretter spør jeg deg om du vil vere dual sammen med meg, og du stikker over. Du får inn fabb, som da var sammen med deg og Kvœna på dommola, som senere får meg til å kicke deg. Du trygler da om å få komme inn igjen på AC47 , og eieren gjorde da et dumt valg. Du gikk da inn for å ødelegge mest mulig (nukes i NB o.l). Fabian ble på ett tidspunkt kicket, og jeg fikk deg inn på accen igjen. Du starter da momentant uthenging av AC47 , som da var en stammefrende. Hatet mot deg i stammen ble bare større og større. Jeg kicket deg da atter en gang, heldigvis. Jeg skylder deg vel 200pp også, dog er angrefristen koselig å ha i slike situasjoner :)

Du får kose deg med uthengingen av stammen din. Sleng gjerne opp med en post eller to om meg også :) Rundet 100 idag :D




Takk :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jaja, mener du jeg knuste nukes og nu? Aner ikke hvordan du får fram dette. OG jeg hang han ut etter det fordi du kicket meg, og han gikk hardt til verks for å forsvare deg siden han er total fanboy. Men jeg respekterer din mening.

hvis det er Mokve du sikter til her, så overlevde byen toget, ikke mer.
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Har dere enda ikke skjønt at det å ha Olvedn i stammen bare blir tull? (giggle) Oh well, lenge leve naiviteten!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jaja, mener du jeg knuste nukes og nu? Aner ikke hvordan du får fram dette. OG jeg hang han ut etter det fordi du kicket meg, og han gikk hardt til verks for å forsvare deg siden han er total fanboy. Men jeg respekterer din mening.

hvis det er Mokve du sikter til her, så overlevde byen toget, ikke mer.


Liker virkelig ikke utviklingen i dette. Mener nå fortsatt at grunnlaget ditt for å henge meg ut er ganske så idiotisk.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ooo, fun, fun, fun!

Kan vi inkludere andre verdener óg? I så fall så tok den noobcake'n her å restartet på V1 for så å ikke adle en eneste spillerby før han passerte en million. I tillegg så har han her adlet 2800 gråbyer! At han har suverent høyest ODA score på TW.no er åpenbart irrelevant.

Var sikker på at det var Balle Klorin helt til siste setningen :p
 

DeletedUser

Guest
Var sikker på at det var Balle Klorin helt til siste setningen :p

:LOL:

Han har adlet over 4000 gråbyer.

Poenget mitt med det innlegget - i tilfelle noen ikke skjønte det - var at det kanskje ikke alltid er like smart å dømme noen nedenom og hjem bare fordi de har adlet en del grått.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Poenget mitt med det innlegget - i tilfelle noen ikke skjønte det - var at det kanskje ikke alltid er like smart å dømme noen nedenom og hjem bare fordi de har adlet en del grått.

Ofte så har det seg jo slik at folk forbinder grådbyadling med feighet, unyttighet, o.l.
Men tilfellet er jo ofte slik at gråbyadling kan være det smarteste alternativet.
Dersom det er slik at en spiller med ganske utbygde byer rundt deg har sluttet, så er det bedre å adle dem og sette tropper i produksjon umiddelbart, enn å drive å farme disse byene. Det er da nok andre gråbyer til farming.

På kirkeverdner kan man adle gråbyer for å få mest ut av kirkeradiusen sin...

Kort sagt er det utallige gode bruksområder for gråbyadling, selv om det har vært veldig svartmalt på .no i flere år.
 

DeletedUser

Guest
Ofte så har det seg jo slik at folk forbinder grådbyadling med feighet, unyttighet, o.l.
Men tilfellet er jo ofte slik at gråbyadling kan være det smarteste alternativet.
Dersom det er slik at en spiller med ganske utbygde byer rundt deg har sluttet, så er det bedre å adle dem og sette tropper i produksjon umiddelbart, enn å drive å farme disse byene. Det er da nok andre gråbyer til farming.

På kirkeverdner kan man adle gråbyer for å få mest ut av kirkeradiusen sin...

Kort sagt er det utallige gode bruksområder for gråbyadling, selv om det har vært veldig svartmalt på .no i flere år.

Også er det jo farmlimit på v13, så gråbyer er ganske ubrukelige igrunn. Et tett cluster derimot, mmmmm
 
Topp