Tidsberegnings script

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Tidsberegnings script.

Forklaring: [SPOIL]Scriptet fungerer ved at du går inn på kombinert oversikt og trykker på scriptet. Det vil da poppe opp et område hvor du fyller inn koordinatene til målet samt tiden angrepene skal treffe. Straks du har fyllt inn dette så vil scriptet vise en liste på bunnen av skjermen med kommandoene scriptet anbefaler deg å bruke. Denne listen er i BB-kode format, og av denne grunn så passer den perfekt til å bli kopiert og limt inn i merknader.[/SPOIL]

Jeg får ikke opp kommandoene scriptet anbefaler. Noen som kan hjelpe meg her?

Scriptet:

[SPOIL]javascript:function%20c(){try{var%20a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var%20n='snipe_script';var%20u='http://www.crosstrigger.com/tw/snipe.js';if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return%20false;}if(a.getElementById(n)){return%20false;}var%20b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}catch(o){alert('Error:%20'%20+%20String(o.message||o));}}c();void(0);[/SPOIL]
 

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Tidsberegnings script.

Forklaring: [SPOIL]Scriptet fungerer ved at du går inn på kombinert oversikt og trykker på scriptet. Det vil da poppe opp et område hvor du fyller inn koordinatene til målet samt tiden angrepene skal treffe. Straks du har fyllt inn dette så vil scriptet vise en liste på bunnen av skjermen med kommandoene scriptet anbefaler deg å bruke. Denne listen er i BB-kode format, og av denne grunn så passer den perfekt til å bli kopiert og limt inn i merknader.[/SPOIL]

Jeg får ikke opp kommandoene scriptet anbefaler. Noen som kan hjelpe meg her?

Scriptet:

[SPOIL]javascript:function%20c(){try{var%20a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var%20n='snipe_script';var%20u='http://www.crosstrigger.com/tw/snipe.js';if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return%20false;}if(a.getElementById(n)){return%20false;}var%20b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}catch(o){alert('Error:%20'%20+%20String(o.message||o));}}c();void(0);[/SPOIL]

Dette er ikke Scriptet med stor S :) Dette scriptet kjører et annet script som ligger her
 

DeletedUser

Guest
Først og fremst så synes jeg din quote var litt unødvendig :p

Men uansett så er scriptet i tw forstand det du putter inn i hurtigbaren. Den eksterne delen av scriptet ligger på det domenet du viser til :)
 

DeletedUser

Guest
Du bør prøve å få en datakyndig person til å hjelpe deg :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg får det heller ikke til å funke.
Noen som kan hjelpe meg?
 

DeletedUser

Guest
Ingen som kan prøve å forklare hvordan man får dette scriptet til å virke?
 

DeletedUser

Guest
Trur det er feil adresse, her er en versjon som sker virke me v7.1 oppdateringa.

[SPOIL]javascript: function c(){try{var a = (window.frames.length > 0) ? window.main.document: document;var n = 'snipe_script'; var u = 'http://taktimer.net/scripts/v7-snipe.js?' + Math.round(Math.random() * 1000000);if ( ! a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search = 'screen=overview_villages&mode=combined' + '&' + String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/, '');return false;}if (a.getElementById(n)){return false;}var b = a.createElement('script');b.id = n;b.type = 'text/javascript';b.src = u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}catch (o){alert('Error: ' + String(o.message || o));}}c();void (0);[/SPOIL]
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp