Tidsberegningsscript

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Tidsberegningscript!

I min flotte serier av script som kan brukes til å gjøre en vanlig dag litt lettere kommer nå et fancy lite script som hjelper deg beregne hvilke byer som det passer best å sende troppene fra for å treffe tidspunkt X

la oss ta et eksempel siden jeg ikke orker gå i en lengre teoretisk forklaring..
Spiller N må sende tropper som treffer by Y på tidspunkt X, siden han er en liten go' gutt og spiller på .net går han til kombinert oversikt og bruker følgende script:
[spoil]
Kode:
javascript:function%20c(){try{var%20a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var%20n='snipe_script';var%20u='http://www.crosstrigger.com/tw/snipe.js';if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return%20false;}if(a.getElementById(n)){return%20false;}var%20b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}catch(o){alert('Error:%20'%20+%20String(o.message||o));}}c();void(0);
[/spoil]

og får opp denne snasne boksen:
meh1.jpg


han skriver inn by Y og tid X og trykker ok, så får han denne listen på bunnen av skjermen:
[spoil]
meh2.jpg
[/spoil]

så limer han inn listen i notatboka, og sender så mange som han trenger av de som står der som han føler for, en flott insatts fra alle involvert

JWD.jpg


scriptet er desgnet av fluffy88 for de som bryr seg :0
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kode:
javascript:function%20c(){try{var%20a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var%20n='snipe_script';var%20u='http://yourjavascript.com/301305368/snipe.js';if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return%20false;}if(a.getElementById(n)){return%20false;}var%20b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}catch(o){alert('Error:%20'%20+%20String(o.message||o));}}c();

Oppdaterte scriptet slik at "sekund-verdiene" også fungerer. Forrige versjon ignorerer scriptet sekundene (noe som gjorde at du bommer med 0-59 sekunder!).

Jeg tror scriptet skal fungere som normalt nå:)
 
Sist redigert av en moderator:

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
skal legge det til for en venn men da jeg skriver inn kords og tid og trykker ok er det kun dette som dukker opp på bunenn av siden


Fluffy88's Snipe Calculator
(dalesmckay modification v3.1)


er det slik at jeg kan ødelegge alt ved at jeg feks dobbel trykket på ok ved en feil, eller er det en annen feil jeg kunne ha gjort?
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Det scriptet i første post har ikke blitt oppdatert, så du må benytte deg av Hophoolios script i post nr 2 (dalesmckay versjon 3.2) som er fixet.
For å huke av/på enheter må du holde inne ctrl på pc og cmd på mac.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Da de andre scriptene har vært litt plaget med bugs har jeg funnet et script som fungerer utmerket hittil. Testet i Opera 12.17.
Kode:
javascript:$.getScript('http://team.tribalwars.co.uk/scripts/snipe.js');void 0;
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp