Til Snipe og HG

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Åpent brev til Snipe og HG:

For å sitere en liten del av rundskrivet som nå går ut til de få stakkarsene som er var igjen i SAS:
"Det kommer en dag hvor man ikke lengre ser mulighetene for å vinne. En dag hvor man
innser at løpet er kjørt og at det er tid for å legge inn årene og gratulere de som kom først.
Den dagen er i dag.
"


Med det ønsker jeg og gratulere Snipe og deres lille allierte HG med seieren. Mange har vel vist det ganske lenge, og nå er jeg sikker på at løpet er kjørt. Med Tazen, woolf og Happolati vekke, samt mange som er veldig lite aktive og ikke minst lite spillere så er SAS nå nedlagt.

At alle de som er/var i SAS vil slutte er dermed ikke bestemt, så litt småkriging vil det vel bli på dere i Snipe og HG. Men hvor lenge det vil vare er vel et annet spørsmål.

Gratulerer med seieren, bra spilt! Dere har vært der siden dag en, og tatt ut by for by. Det står stor respekt i det.

Med det setter jeg kontoen på slett og ønsker dere lykke til videre,
-TrAnxZ
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Gratulerer Snipe og HG! Velfortjent.
Men det blir nok ikke enveiskjøring når dere kommer til rimmen i sørøst!
 

DeletedUser

Guest
Forskjellen mellom stammene er for store til at dere har en sjangs mot oss.
 

DeletedUser

Guest
Er nok sant. Men kan nok uansett holde i live denne serveren litt lenger;)
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Stammen er nå i krig med Hardygutta!

Navn på krigen: det er bare plass til Class

Erklæring:
Vi skal utsette at dere og snipe vinner v7!!

Fight for ever

Mess whit the best, eat sandwhich by the rest
 

DeletedUser

Guest
Lykke til, Sondre.

Vennligst gi meg ditt nick, så jeg vet hvem jeg skal nuke. Har vel 100% fulle byer nå.
 

DeletedUser

Guest
Rett på meg om jeg tar feil, men mente ikke dere at dere kunne ta oss? Hvorfor spør dere oss da om fred?
 

DeletedUser

Guest
hmm....det kan være, men det har aldri vært meningen....

Men en ting må jeg rette på, vi tror ikke at vi kan ta dere;) det blir for vanskelig. Men vi tror at vi kan holde serveren oppe ganske så lenge:)
 

DeletedUser

Guest
Meh, gi opp så kan jeg fokusere på andre ting.

Ikke at jeg bruker SÅ mye tid på v7 akkurat nå for tida.. Er ingen av dere som er noen trussel på min plassering uansett. Altfor langt unna..
 
Topp