Til top 10 stammer!

DeletedUser

Guest
Hei

Jeg vil bare si ifra noe til top 10 stammene . Men først skal jeg si hva dette handler om.

Det som er at bruker ca 45min til 1 time for å skrive en perfekt søknad til en stamme som jeg vil komme inn i. Og etter den lange tiden jeg har brukt for å skrive søknaden, så sender jeg den i håp om å komme inn i den stammmen det gjelder. Men det som skjer er at jeg sitter å venter på svar fra lederene i den stammen i flere dager... Uten å få noe respons.

Dette synes jeg er dårlig gjort, men tanken på at vi(jeg) har faktisk brukt mye tid og krefter på å skrive den søknaden.

Så hver så snill og ihvertfall svar ihvertfall nei, hvis det er det som er utfallet av søknaden. For da kan man heller finne seg en ny stamme, for å la dem vente på svar i flere dager, er bare dårlig gjort. Og i hvertfall når man vet at de har lest meldingen din for lenge siden.

Jeg vil ikke virke som en sutre unge, men herregud. på classic skjer ting fort, og da er det virkelig dårlig å vente på svar i flere dager. Dette gjelder ikke en stamme, men faktisk flere.

Mvh Realnick
 

DeletedUser

Guest
nu får du gi deg , dette er jo ingen syte tråd . trodde det skulle komme en topp 10 liste jeg . men alt jeg ser er syyting :( dårlig gjort
 

DeletedUser

Guest
Ahh, beklager, men måtte! Kan sikkert komme med top 10 snart :(
 

DeletedUser

Guest
nu får du gi deg , dette er jo ingen syte tråd . trodde det skulle komme en topp 10 liste jeg . men alt jeg ser er syyting :( dårlig gjort

Hva som er dårlig gjort er at denne spilleren prøver og få frem sitt synspunkt som jeg på mange måter er enig i, mens du sitter der og kritiserer han, skjerp deg.

Enig i det du sier grisepesten, når jeg får en søknad leser jeg og svarer med begrunnet svar, men dette er selvfølgelig opp til hver enkelt.

Når de ikke svarer tror jeg ikke du kan forvente at "den som tier samtykker" Gjelder her også, da er det bare å prøve og finne seg en ny en!

Ikke gi opp!
 

DeletedUser

Guest
Hva som er dårlig gjort er at denne spilleren prøver og få frem sitt synspunkt som jeg på mange måter er enig i, mens du sitter der og kritiserer han, skjerp deg.

Enig i det du sier grisepesten, når jeg får en søknad leser jeg og svarer med begrunnet svar, men dette er selvfølgelig opp til hver enkelt.

Når de ikke svarer tror jeg ikke du kan forvente at "den som tier samtykker" Gjelder her også, da er det bare å prøve og finne seg en ny en!

Ikke gi opp!

Takk, Glad noen forstår :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er vel valgfritt om man vil gi tilbakemelding eller ei ut i fra hvordan man vil at stammen skal bli oppfattet?
 

DeletedUser

Guest
Joa, det er sant det. Men herregud, når noen faktisk søker direkte til en stamme, og en spiller representerer hele stammen igjennom å være rekrutør. Så synes jeg de kan ta eg tiden med å skrive et ``nei``...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kommer som sagt an på hvordan stammen vil bli oppfattet, må også være fantastisk kjedelig å gå inn på stamme --> rekruttering --> vis --> drittsøknad --> avslag.

Og når det kommer en 20 stk. om dagen der 19 er crap så gidder man ikke å gå gjennom etterhvert vil jeg tro.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
I WySoSe står det klart og tydelig på profilen at "Kun søknader som godkjennes får svar." Det er av den grunn at jeg får mellom 10 og 30 søknader daglig, og jeg har rett og slett ikke tid til å svare alle. Men jeg går gjennom alle, så de som søker blir vurdert.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du først går gjennom dem gjør du deg opp en mening med en gang. Det kan vel umulig ta deg mer enn 10 sek å skrive nei elelr trykke på avslå?
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvorfor skal de ta seg tid til å svare på alle når noen ikke bruker tid på å utforme en skikkelig søknad en gang? Men dersom stammen rekruterer og den som søker er saklig og skriver en bra søknad bør man kunne skrive ett raskt svar.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Synes det er ren folkeskikk å svare på seriøse henvendelser i alle fall. Men kan fort bli mange, og fort gjort å glemme.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hvis du først går gjennom dem gjør du deg opp en mening med en gang. Det kan vel umulig ta deg mer enn 10 sek å skrive nei elelr trykke på avslå?
En ting er å skrive nei. Men da kommer alltid spørsmålet "hvorfor". Og det har jeg ikke tid til, og svarer jeg ikke der fører det i 90% av alle meldinger til videre spørring og masing. Derfor står det på vår profil at søknader ikke vil bli besvart med mindre de er i tvil og vi ønsker å vite mer, eller at de er godkjente. Enkelt og greit.
 

DeletedUser

Guest
Joda, men skjønner deres sitvajson også, men når noen skriver en veldig bra søknad, men en som tydelighvis ikke er bra nok for stammen deres. Så går det ann å si nei.

Eller ha en Mal klar, derdu sier at personen ikke oppfyller et eller flere av kravene, da kan du bare kopiere og lime inn:) Mye bedre enn å ikke få svar i det hele tatt!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Heisann Realnick!

Jeg er nok en av de som kan ta dette på mine skuldre. Du har et godt poeng i det du sier, og jeg syns det er respektfullt at du legger det ut her der vi og andre stammer dette kan gjelde kan lese.
Det er skrevet flere påstander om hva som kan bli gjort, hva som burde blitt gjort og hva som blir og har blitt gjort. Dessverre er nok jeg en av disse som er dårlig til å gi tilbakemeldinger på søknader, relevante eller ei. Det er ingen direkte unnskyldning for dette, da jeg personlig syns at man burde gi response på seriøse henvendelser, som du sier. Men det er ikke alltid like lett gjort som sagt.

Som Ole sier så har det vært et stort antall med søknader som har kommet til oss i WySoSe. Derfor har vi hovedsaklig sagt oss fra oss "plikten" og måtte svare. Dette er ikke fordi vi ikke ønsker det, men rett og slett for at tiden ikke nødvendigvis rekker til, og i enkelte sammenhenger blir glemt bort, dessverre.
Ole sier også at vi går igjennom alle søknader som blir sendt, og det stemmer! Når en søknad blir tatt opp til vurdering, og godkjent av første ledd (Den meldingen er sendt til) blir den brakt videre og blir gått nøyere igjennom av resterende ledelse. For min del kommer tid inn i bilde gjentatte ganger. Jeg ønsker å gi søknader vurdering kjappest mulig. Enkelte blir ikke besvart, da de rett og slett er for dårlige, og da ikke tiden rekker til å gi et seriøst svar blir det ofte glemt bort i haugen med nye søknader som skal vurderes i neste stund man logger på.

Derimot de søknadene som blir vurdert får som regel et svar på hva som skjer. Det kan hende at ikke Ole gjør som meg, og jeg vet også at jeg ikke til enhver tid rekker å gjøre med alle søknader som jeg egentlig ønsker. Derfor kan det lett bli som du sier, at en god søknad ikke har får noe svar. Håper også du fikk nogenlunde svar på kritikken, Rustern.

Noen vil kalle dette latskap, andre dårlig tid og noen velger å tenke at vi ikke går igjennom søknader. Men en ting skal være klart; Vi går igjennom søknader. Derimot hender det at dem ikke blir besvart av grunn som tidligere er nevnt, og nevnes igjen; Man ikke rekker å tilfredsstille alles ønsker under dårlig tid. Jeg skulle gjerne gjort noe med dette, og jeg vil gjøre mitt beste, men dessverre er livet hektisk. På denne HP runden har det føltes ut som en umulig oppgave å komme rundt med alt hverdagen krever, og dette er en av konsekvensene dette har.

Håper ikke det ble for rotete skrevet, og at jeg klarte å besvare det jeg prøvde å svare på.

Mvh
Ruben | TrAnxZ
 

DeletedUser

Guest
Du hadde god nok tid til å skrive en stil om at du ikke har god tid ihvertfall!
 
Topp