Til top 10 stammer!

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvis du får inn 25 søknader hver dag så tar det der også mye kortere tid enn å svare på alle de søknadene samtidig som den vanlige samtalen med hvorfor, hva kan jeg gjøre for å komme inn, nå gjør dere en tabbe etc. også ikke minst alle "ok" som kommer når dere har prata i 20 min.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg laget en egen "mal" for og avslå søknader når jeg var rekruttør for High. Er lat selv, så alt jeg gjorde var og samle opp alt av søknader over en dag, vurdere hvem av de som skulle diskuteres for rekruttering, og bruke ctrl+c ->ctrl+v på de jeg ville avslå. Yeyeay.
 

DeletedUser

Guest
Heisann Realnick!

Jeg er nok en av de som kan ta dette på mine skuldre. Du har et godt poeng i det du sier, og jeg syns det er respektfullt at du legger det ut her der vi og andre stammer dette kan gjelde kan lese.
Det er skrevet flere påstander om hva som kan bli gjort, hva som burde blitt gjort og hva som blir og har blitt gjort. Dessverre er nok jeg en av disse som er dårlig til å gi tilbakemeldinger på søknader, relevante eller ei. Det er ingen direkte unnskyldning for dette, da jeg personlig syns at man burde gi response på seriøse henvendelser, som du sier. Men det er ikke alltid like lett gjort som sagt.

Som Ole sier så har det vært et stort antall med søknader som har kommet til oss i WySoSe. Derfor har vi hovedsaklig sagt oss fra oss "plikten" og måtte svare. Dette er ikke fordi vi ikke ønsker det, men rett og slett for at tiden ikke nødvendigvis rekker til, og i enkelte sammenhenger blir glemt bort, dessverre.
Ole sier også at vi går igjennom alle søknader som blir sendt, og det stemmer! Når en søknad blir tatt opp til vurdering, og godkjent av første ledd (Den meldingen er sendt til) blir den brakt videre og blir gått nøyere igjennom av resterende ledelse. For min del kommer tid inn i bilde gjentatte ganger. Jeg ønsker å gi søknader vurdering kjappest mulig. Enkelte blir ikke besvart, da de rett og slett er for dårlige, og da ikke tiden rekker til å gi et seriøst svar blir det ofte glemt bort i haugen med nye søknader som skal vurderes i neste stund man logger på.

Derimot de søknadene som blir vurdert får som regel et svar på hva som skjer. Det kan hende at ikke Ole gjør som meg, og jeg vet også at jeg ikke til enhver tid rekker å gjøre med alle søknader som jeg egentlig ønsker. Derfor kan det lett bli som du sier, at en god søknad ikke har får noe svar. Håper også du fikk nogenlunde svar på kritikken, Rustern.

Noen vil kalle dette latskap, andre dårlig tid og noen velger å tenke at vi ikke går igjennom søknader. Men en ting skal være klart; Vi går igjennom søknader. Derimot hender det at dem ikke blir besvart av grunn som tidligere er nevnt, og nevnes igjen; Man ikke rekker å tilfredsstille alles ønsker under dårlig tid. Jeg skulle gjerne gjort noe med dette, og jeg vil gjøre mitt beste, men dessverre er livet hektisk. På denne HP runden har det føltes ut som en umulig oppgave å komme rundt med alt hverdagen krever, og dette er en av konsekvensene dette har.

Håper ikke det ble for rotete skrevet, og at jeg klarte å besvare det jeg prøvde å svare på.

Mvh
Ruben | TrAnxZ


Takk, det forklarer litt :) Endelig en som er litt saklig i denne saken :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fra nå vil alle søknader som er dårlige ikke bli besvart og vil blokke useriøse meldinger, tar altfor mye spam og irritasjon.
 

DeletedUser

Guest
Fra nå vil alle søknader som er dårlige ikke bli besvart og vil blokke useriøse meldinger, tar altfor mye spam og irritasjon.

Når du lager en ny stamme, så må du bare tåle å få så mange søknader, alle vi ha deg zippy <3 Eller skal jeg si John Diller ;D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tror ikke T.F har fått så mange søknader selv om de er en ny stamme, så tror ikke jeg bare må forvente å få mange søknader fordi jeg lager ny stamme.

At mange vil spille med/mot meg er kanskje noe annet :hmm:
 
Topp