Finnes allerede tilbake trekkning / avbryte angrep

DeletedUser

Guest
kunne det vært noe og kunne trekke tilbake troppene seinere? veldig irriterandes når eg har sendt feil tropper / antall og bruker litt tid på angrep og når eg etterpå sjekker så er det for seint til og avbryte angrepet........
 
Sist redigert av en moderator:

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Beklager, men kva er det du vil fram til her? Skjønner ikkje heilt kva du meiner.

Om du går på samlingsplass kan du trekke tilbake tropper som er stasjonert i ein anna by, eller du kan trekke tilbake troppane før det er godt 10 min.

Eller, om eg har skjønt det riktigt, vil du utvide den 10 min grensa til f.eks. 20?
 

DeletedUser

Guest
Nå er det allerede litt variasjon i hvor lenge man har på å avbryte. Men blir det noe særlig lengre enn det så ender man opp med at forsvareren forbereder seg til angrepet, sender støtte og alt slikt... For så å se angrepene bli avbrutt, og alt arbeidet bortkastet. Det hadde vært irriterende. Sånn jeg ser det så går det litt på at man faktisk skal stå for det man har gjort, uten å kunne angre det til all evighet.

Støttes ikke.
 

DeletedUser

Guest
ja meiner det at man kan ta tilbake troppene seinere....dette kan jo også brukes til egen fordel ^^ hint hint
 

DeletedUser

Guest
støttes ikke uansett, pga da kunne alle plage spillere på den metoden hele tiden, og da kan man bare scoute byene man skal adle/angripe før angrepene kommer, og viss man finner ut at de ikke vil overleve, trekker man tilbake.


trekkingen som er nå, er helt perfekt for tw.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Støtter ikkje med bakgrunn av Sindick sitt innlegg
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Dette er en innstilling som kan endres, men 10 minutter er standard og burde egentlig være lang nok tid.
 
Topp