Tilbakemeldingstråd Tilbakemelding - Android app

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Eneste gangen dette skjer med meg er når jeg ikke har nett på mobilen. Fordi nette slår seg av automatisk. "Pling"-en pleier ofte å komme 10 sekunder etter jeg har gjort skjermen lys og fin.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
får varsler kanskje 75% av gangene, til tross for jeg har strøm og internett på mobilen..
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Har merket at appen har vært litt treg på å melde i fra om incs ja, men det er snakk om noen sekunder, opp til ett minutt.
Hadde samme problemet som du beskriver ovenfor her, men da fant jeg ut at jeg hadde dataroaming skrudd av.
 

DeletedUser

Guest
Mobilen min plinget omtrent hver gang incsene hadde landet. Da er det ganske unødvendig med varlsing
 

DeletedUser

Guest
Kjenner meg igjen i flere av de kommentarene over. I tillegg til dette så sliter jeg med kartet. Noen ganger tar det laaang tid å laste opp kartet til tross for at alt annet fungerer. Mange ganger når jeg trykker på kompasset så kommer jeg ingen vei. Da må jeg gå ut av appen, gå inn på innstillinger og trykke på "tving stopp". Så restarter jeg appen igjen og unngår kartet for at appen skal fungere. Noen ganger når jeg trykker på kartet fra landsbyoversikten til andre byer, så går det dog bra, men når jeg skal navigere meg ned til byen hvor jeg ikke får åpnet kartet fra så er det akkurat som man blir stoppet av en usynlig vegg. Dette er utrolig irriterende hvis man bruker kartet aktivt til å sende angrep/støtte og ressurser til andre byer. Mobilen jeg bruker er en Galaxy S4.
 

DeletedUser

Guest
Noen som vet hvordan man masserekrutterer på appen hvis dette er mulig? Kan ikke finne det :confused: :hjelp:
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
jeg sliter ekstremt, får problemer ved inlogging 95% av gangene, og 3% av de siiste 5% bruker den opp til 15 min for å få på

er ikke alltid jeg får sjekket alle byene kun byen som er først, men noen ganger ser jeg heldigvis alle byene
og kartet som er nevtnt er ekstremt tregt, spørr hellertw venenr om å logge inn å gjøre noe enn at jeg skal bruke appen


noen vil vel sid et er min telefon, men den er nylig oppdatert, telefonen er ikke gammel, og den ahr ikke nettproblemer o.l.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
På android 6.0 vises ikke klokkeslett på varsler. Siden resten av appen er buggy ser jeg ingen vits å bruke den når man kan bruke nettleseren. Får opp klokkeslett på andre varsler.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Tribal Wars-team i dag klokken 10:05
Vi er glade for å kunngjøre at "Kapre Våpenskjoldene starter idag.!


Jeg er glad for å kunne informere teamet om at denne eventen startet i går. Runde 2 starter om 1 time.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Satse på at vi får en dag ekstra da? :)

Jeg trodde det var en glipp i systemet så jeg tok det ikke seriøst i begynnelsen (rofl)

-A
 
Topp