Tilbakemeldingstråd Tilbakemelding - nytt forum

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ser mer moderne ut, men hvordan ser jeg hvor det er blitt ett nytt svar jeg ikke har sett? Klarte ikke å se at du la ut denne og forrige uten å vite at du kom til å gjøre det... E det eg som e blind?

-A
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Det skal funke å trykke på "Nye foruminnlegg" eller "Nylig aktivitet" nederst på skjermen. Her skal det komme en oversikt over nye poster.
 
Sist redigert:

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Den oppdateringsposten på siden her, vil den gi deg oppdateringer på alle aktive fora?
Jeg er spiller kun V25 for øyeblikket, og av den grunn interesserer jeg meg kun for V25 forumet.
Hvis jeg er borte på reise i en ukes tid og ikke er aktiv på forumet den uken. Vil jeg kunne ha en mulighet til å se nye poster som er skjedd fra sist jeg var aktiv på offentlig forum, på det forumet jeg har interesse for? Eller er det kun den lille rubrikken som forteller siste aktivitet på hele forumet?
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Skal se på det. Er nytt for oss også :) Det er jo ikke veldig vanskelig å trykke seg inn på v25 forumet og se hvilke tråder som har nye innlegg, men er enig i at den funksjonaliteten du beskriver hadde vært veldig nyttig.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Artig med nytt forumet vet dere, men tar litt tid å bli vandt til det.. Spesielt når det bare har vært det samme gamle hele veien :)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
På forrige forum hadde man en mulighet til å bytte til en annen Type/versjon av forumed ved å klikke på en link nederst på siden finnes denne linken/endringen noen plass på dette nye forumet. ?
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
var litt enklere å finne frem i det gamle forumet, regner med at dette blir bedre med tiden?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Er nok slik at det blir bedre med tia. Slik er det jo stort sett, når ting forandres... I starten stritter man imot, men oppdager det positive ettersom dagene går..hehe.. vi er rare vi mennesker :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan ærlig si at i og med at forumet ble så fucka, slutta jeg så å si på flekken med tw... Forumet er det viktigste for meg, vet ikke om andre føler det samme... Jeg ble demotivert, og har logga inn på tw 2 ganger siden forumet ble endret... Logger inn på forumet hver dag for å se om je gkan få tilbake det gamle, men det går ikke :(

-A
 
Topp