Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
og dette er kommer på alle verdener fra dags dato av? og på ingen påstartete verdener? og får man de på en verden så kan man pverføre de til neste veden når man starter på den? og dermed få en kickstart på den nye verdenen?

Nei, jeg tviler på at alle nye verdener fra nå av vil ha flagg. Ingen verdener som allerede er åpen vil få dette.
Ja du kan overføre det til andre verdener, så fremst den verden du ønsker å overføre til har flagg aktivert.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Les posten da.. de eksisterende verdenene vil ikke få denne muligheten.
 

DeletedUser

Guest
Nå er jo jeg litt neofob av natur, men djeez.. Skatter og flagg.. (no)

Jeg trodde faktisk innogames hadde fokus på å hjelpe og beholde nye spillere, men dette virker ekstremt kortsiktig i såfall. Neste generasjons nye spillere får jo enda flere ulemper når folk fra tidligere verdener kommer med masse flagg?

Anita da... Du må jo spille for å bli negativt overasket :p

Men jeg er enig med andre del der. Uten at jeg skal late som om jeg forsto hele konteksten her virker det jo som om nye spillere får en enda brattere bakke å klive når de skal prøve spillet om erfarne spillere vil sitte med disse flaggene og banke nye med hele tiden.
 

DeletedUser

Guest
Hvor mye bonus vil disse flaggene gi? 5%? 100%?

Etter det jeg forsto kan man oppgradere og koble sammen forskjellige flagg for å øke bonusen, men det ble ikke gitt noen spesifikke tall.

Spørsmål! Er flagg noe som, i likhet med PP, blir "brukt opp" når man tar det i bruk på en verden?
Dette ville antakelig være en god løsning, siden man da hadde måttet velge hvilken verden man skulle satset på. Altså at man ikke kan få i pose og sekk.
 

DeletedUser

Guest
Digg da. Disse flaggene vil jo være mye mindre nyttige jo eldre en verden blir - bruke flaggene på en verden hvor man har 78 byer, eller på en hvor man har én by? Hmmm... For et vanskelig valg :LOL:

Det vil gi en ganske så grei - og gratis! - bonus for de som har holdt på litt i oppstarten på en ny verden. Sweet, much?
 

DeletedUser

Guest
Anita da... Du må jo spille for å bli negativt overasket :p

Må jeg vel ikke. Dere andre har ikke prøvd ut flaggene enda dere heller, likevel har dere meninger om oppdateringen.


Spørsmål! Er flagg noe som, i likhet med PP, blir "brukt opp" når man tar det i bruk på en verden?

I følge annonseringen blir de ikke "brukt opp". Tror det eneste du kan håpe på er at de blir bundet til den verdenen, men det høres jo ikke egentlig slik ut.
Du kan også fjerne dem igjen etter 24 timer og tildele dem en annen plass om du ønsker det.

Dersom du ser etter en spesifikk type flagg, kan du bytte flagg som er på samme nivå med dine stammevenner.
Jeg regner med at man her må bytte 1 mot 1, at det ikke åpnes for at man kan tjene inn mange flagg ved handel?

Tjen flagg ved å:

- Kjøp av utvidelsespakker
På hvilken måte? Kan man veksle inn premium mot flagg direkte, eller får man med et bonusflagg hver gang man løser inn premiumkonto, farmeassistenten, kontoadmin, ekstra ressurser, halveringstid osv?

- Invitere venner
Må disse vennene nå 500 p elns først, eller holder det å invitere venner?
 

DeletedUser

Guest
I følge annonseringen blir de ikke "brukt opp". Tror det eneste du kan håpe på er at de blir bundet til den verdenen, men det høres jo ikke egentlig slik ut.

Jeg håper ikke på det, syns det er en flott idé at flagg man tjener på en verden skal kunne brukes på en annen :)

Det jeg derimot ikke syns er så bra er at flaggene skal kunne byttes om på etter ønske. Når man først har plassert et flagg et sted syns jeg man bør kunne stå for det. Å flytte det over på en ny verden etter det syns jeg virker som en unødvendig stor bonus. Først skal man få en haug med flagg på en verden, for så å kunne bruke dem på alle fremtidige verdener med flagg aktivert? Really?

Forresten... om det du mener er at så snart man har brukt et flagg på en verden blir flagget låst til den verdenen og kan ikke brukes på en annen, selv om man kan flytte rundt på flaggene fritt innenfor byene sine på den verdenen? I så fall er det antakelig en enda bedre løsning.

Anyways, takk for svar :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Flagg gir deg noen fordeler/bonuser når du plasserer dem i byen din. De forskjellige fordelene/bonuser er som følger tatt fra annonseringa:

- Ressursproduksjon, mer i timen
- Troppeproduksjon, raskere
- Angrepsstyrke
- Forsvarsstyrke
- Lykkebalanserer
- Befolkning, mer plass i gården
- Redusert gullmynt/pakkepris, billigere pris
- Bærekapasitet ressurser, tropper tar mer ressurser med seg hjem etter farming


Det betyr at noen flagg gir høyere ressursproduksjon, noen gjør sånn at du får større gård (befolkningsplass), andre igjen gir deg en angreps- eller forsvarsstyrke osv.

Det er ikke stort annet enn det dem gjør!


Når det kommer til hvem som kan se flaggene i landsbyene så gjelder det kun for deg, men bedre angrepsstyrke og forsvarsstyrke ved bruk av flagg vil vises i rapporter.

Du tjener flagg ved å;

- Bekjempe dine fienders tropper (på samme måte som du finner paladin våpen)
- Lage adelsmenn
- Oppnå medaljer
- Fullføre enkelte oppgaver/quester
- Kjøpe utvidelsespakker
- Invitere venner




Det betyr at grafikken til flaggene ikke er helt endelige, og kan endre seg noe.
Oversettelser tenker jeg blir endra sammen med oppdateringa.


Alt dette forsto jeg, spesifikt?? 100% raskere troppeprod, hvor mye Oda/odd må man ha for å få flagg, ender alle opp med flagg?? altså hva er de spesifikke kritteriene for å oppnå ett flagg?? Siden de gjelder for alle verdener så antar jeg at de er like for alle verdener uavsett innstillinger.
 

DeletedUser

Guest
Forresten... om det du mener er at så snart man har brukt et flagg på en verden blir flagget låst til den verdenen og kan ikke brukes på en annen, selv om man kan flytte rundt på flaggene fritt innenfor byene sine på den verdenen? I så fall er det antakelig en enda bedre løsning.

Var det jeg mente ja. Vi får vel bare vente og se hvordan det blir.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hvor mange ekstra prosent man får på de forskjellige flaggene varierer veldig etter hvilke flagg det er snakk i. Noen flagg har en topp på 10%, mens andre går opp til 26%. En fullstendig oversikt over hva som er maks og min har jeg dessverre ikke fått tak i enda.

Flagg vil aldri bli brukt opp, og det vil kun være plass til et flagg i hver by. Dermed går det ikke an å stappe en by full av flagg.


Når du skal handle flagg med andre spillere i stammen din så blir det på samme måte som når du handler ressurser - du må gi noe for å kunne få noe. Hver må du "gi" et flagg for å kunne motta et annet.


Det vil også være mulig å kjøpe flaggpakker (noe dem også har kalt utvidelsespakker av uvisst grunn). Flaggpakker vil da inneholde tre flagg på nivå 3, 4 og 5.


Venner som du inviterer må selvfølgelig få 500 poeng først før du mottar et flagg.


Når det kommer til bekjempelse av tropper så venter jeg på en formel på hvordan det blir regna ut.
Jeg har ingen spesifikk liste over absolutt alt du kan gjøre for å få flagg. Det er sånne ting vi venter på enda! Når jeg får tak i det så skal jeg legge det ut.
 

DeletedUser

Guest
herregud... enda en extrapakke som skal hjelpe folk å kjøpe seg til toppen. HURRA for Innogames :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det vil også være mulig å kjøpe flaggpakker (noe dem også har kalt utvidelsespakker av uvisst grunn). Flaggpakker vil da inneholde tre flagg på nivå 3, 4 og 5.

så litt som redusert byggetid ved bruk av premium ol?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
i hvilken retning er det innogames vil ta TW? Kunne CM svart på det? den retningen jeg ser nå er at de med penger skal kunne kjøpe seg til lettere vei til sukksess, veldlig likt ett korrupt regime irl. og teamet forstår ikke små hint om makt overtredelser eller hint om korrupsjon i det lille norske teamet? dette blir litt (puke) og galle spør du meg. Er hensikten med disse flaggene å drepe spillegleden,rettferdigheten og likeheten mellom rik og fattig på tw slik at innogames kan tjene mer penger??
 

DeletedUser

Guest
vi hr jo lenge sett denne tendensen, og tviler på at det er noe det norske teamet kan gjøre med denne saken her.
 
Topp