Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Når man holder musa over en by på kartet kommer det opp kontonavn + (X.XXX points | X byer). "Points" burde vell strengt talt vært oversatt til "poeng", siden vi spiller på en norsk server. :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Dersom du holder musen over en spiller med kun 1 by, så kommer det opp (XXXX Point | 1 by). Det blir strengt talt også feil :)
 

DeletedUser

Guest
Har dere fjernet muligheten for å legge in GIFs på forumet her? Det fungerer ikke lenger..
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
giphy.gif
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vill det bli noen opptatering på android appen? Hvor rettes isåfall forslag til hva som må forbedres? For slik det er nå er det nære at både nettbrett og mobil går i veggen fra tid til annen :(

Det må hvertfall gå Ann å bruke tilbake knappen og gå til forrige bilde... Trykker jeg på en raport på forumet, må jeg gå inn på forumet igjen, finne rett tråd osv på ny for å isåfall åpne neste raport... Samme gjelder over alt... Tungvint hele greia.. Når appen brukes for å lokke potensielt nye spillere burde den være betraktelig bedre
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Altså, på android er det vell kun inne på forumet du har en slags tilbake funksjon. Trykker jeg tilbake knappen på telefonen blir jeg tatt helt ut til byen igjen.. Skal jeg se på ranking og trykker inn på en stamme og ønsker å gå tilbake til topp 25 igjen kan jeg på pc trykke tilbake knappen.. På android blir jeg da som sakt tatt helt tilbake til byen igjen.. Vanvittig tungvindt. Åpner jeg som sakt en rapport på forum så må jeg ut til byen, inn på forumet osv ugjen for å lese resten av tråden.. Ios appen mener jeg å huske at har en tilbake knapp som fungerer greit om jeg husker rett
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hva med alle scripta? Blir det laget script, som vil fungere på den nye versjonen? Mulig det er en selvfølge, men spør likevel jeg :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Har oppdateringa gjort FA veldig mye treigere? for de sia updaten har det tatt år og dag og få ut lk på fa??
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Altså, på android er det vell kun inne på forumet du har en slags tilbake funksjon. Trykker jeg tilbake knappen på telefonen blir jeg tatt helt ut til byen igjen.. Skal jeg se på ranking og trykker inn på en stamme og ønsker å gå tilbake til topp 25 igjen kan jeg på pc trykke tilbake knappen.. På android blir jeg da som sakt tatt helt tilbake til byen igjen.. Vanvittig tungvindt. Åpner jeg som sakt en rapport på forum så må jeg ut til byen, inn på forumet osv ugjen for å lese resten av tråden.. Ios appen mener jeg å huske at har en tilbake knapp som fungerer greit om jeg husker rett

Hmm! Okei, kan ta det videre.


Hva med alle scripta? Blir det laget script, som vil fungere på den nye versjonen? Mulig det er en selvfølge, men spør likevel jeg :)

Scripts har aldri vært vårt ansvar sånt sett, men de som har laget det. Nå har vi derimot to scriptansvarlige som sikkert blir å fikse de scriptene de kan fikse dersom/når de slutter å fungere.

Har oppdateringa gjort FA veldig mye treigere? for de sia updaten har det tatt år og dag og få ut lk på fa??

Har ikke hørt noen andre kommentere det så er vanskelig å si.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hva med alle scripta? Blir det laget script, som vil fungere på den nye versjonen? Mulig det er en selvfølge, men spør likevel jeg :)

Vi kommer til å prøve å få fikset scripts fortløpende så snart de slutter å fungere, men det er en utfordring med enkelte større scripts hvor de som har kodet det henter scripts flere steder eksternt som gjerne ikke har https. Derfor vil vi være avhengig av at scripterne selv også oppdaterer egne scripts og må i en del tilfeller vente til dem gjør det før scriptene vil fungere.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
De planlegger ikke å fjerne noen script. De vil bare lehgge til nye funksjoner og i deres syn utbedre feil. I realiteten fører disse utallige oppdateringene til noe fryktelig merarbeid for både scriptansvarlige og de som har laget scriptene, om de kommer fra tredjeparter, som f.eks dropbox eller twextreme.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Greia er ikke å gjøre det vanskeligere, men mer sikkert å spille da https visstnok skal være tryggere enn http. Når http blir satt som 'usikker', vil selvfølgelig scripts som henter informasjon fra sånne sider bli stoppet i nettleseren når spillet selv kjører på https.

På grunn av disse endringene vil eldre nettlesere bli enda verre å bruke til TribalWars. Eldre versjoner av f.eks Opera blir ikke støttet og pga det vil ikke feil og/eller problemer en måtte erfare, bli rettet på. Ønsker du en bedre spillopplevelse anbefaler jeg deg å oppgradere nettleseren din.

Jeg er derimot fullt klar over at noen ikke ønsker å oppgradere Opera pga diverse grunner, men da kan en heller ikke klage på at spillet er tregt eller at noe ikke funker som det skal når vi flere ganger har sagt at spillet ikke støtter eldre versjoner av en nettleser.

Jeg har selv Opera 30.0 og har så langt ikke opplevd at spillet er tregt.
 
Sist redigert:
Topp