Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei!

Kommer til å bruke denne tråden her framover til spørsmål og/eller kommentarer til nye versjoner som annonseres.
Er det noe i changeloggen som ikke er forklart godt nok, eller det er noe du lurer på så kan du spørre om det her.


Kun spørsmål som er relevant til oppdateringen vil besvares!
 

DeletedUser

Guest
syns det høres spennende :) men blir nok mindre skjulte nick fremover nå som du kan få høyest nivå på alle flagg på andre verdner :)
 

DeletedUser

Guest
Følger det med en ny verden til denne oppdateringen?
 

DeletedUser

Guest
tragiskt. da blir de som har store kontoer enda bedre på andre verdener.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
- Vil det bli like lett å oppnå eit flagg på ein stor verden som ein liten? (T.d. V1 og v10), eller vil det bli regulert i forhold til verden/spelarens poengsum?

- Du skriver at eit flagg på v3, kan flyttast over til v10. Du skriver også at flagg ikkje blir aktivert på eksisterande verdena. Vil det seie at dette er relevant for v12, v13 osv... , og ikkje vil bli på dei verdenane som alt er? Håper du kan oppklare litt her ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
kjipere, ettersom kattas stack kan alle opparbeide seg på lik linje. her kan folk dra nytte av store kontoer på andre verdener og nye spillere får ennå mindre sjanse til å heve seg.

ps: rett meg om eg er helt på jordet
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
kjipere, ettersom kattas stack kan alle opparbeide seg på lik linje. her kan folk dra nytte av store kontoer på andre verdener og nye spillere får ennå mindre sjanse til å heve seg.

ps: rett meg om eg er helt på jordet

Tja, du er kanskje heilt på jordet. Visst det ikkje blir regulert etter størrelser, vil det vere ganske so urettferdigt ja. Men vi får vente på svar ;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Følger det med en ny verden til denne oppdateringen?

Da det ikke vil bli aktivert på gamle verdener, så vil jeg tro det betyr at vi får en ny verden etterhvert ja.. men ikke enda! Har i alle fall ikke fått beskjed om noe.

Vil dette bli som kattas-stack? urettferdig OP..?

Hvordan da tenker du?

- Vil det bli like lett å oppnå eit flagg på ein stor verden som ein liten? (T.d. V1 og v10), eller vil det bli regulert i forhold til verden/spelarens poengsum?

Det vil være akkurat like lett. Du angriper fienden, lager adelsmenn osv på akkurat samme måte som du ville gjort på en stor/liten verden. Som jeg også allerede nevnte så vil ikke flagg bli aktivert på gamle verdener. Alle starter derfor helt på bunn og må jobbe seg opp.

- Du skriver at eit flagg på v3, kan flyttast over til v10. Du skriver også at flagg ikkje blir aktivert på eksisterande verdena. Vil det seie at dette er relevant for v12, v13 osv... , og ikkje vil bli på dei verdenane som alt er? Håper du kan oppklare litt her ;)

Hvilke verdener som ble nevnt var bare et eksempel på at du kan bruke flagg på alle verdener hvor det blir aktivert. Altså at det ikke vil være bundet til en spesifikk verden.

kjipere, ettersom kattas stack kan alle opparbeide seg på lik linje. her kan folk dra nytte av store kontoer på andre verdener og nye spillere får ennå mindre sjanse til å heve seg.

ps: rett meg om eg er helt på jordet

Nja, selvfølgelig om du har opparbeidet deg noen flagg på en annen verden og begynner på en ny verden med flagg så har du jo noen flagg tilgjengelig.. men ut ifra det jeg har forstått så vil du ikke få muligheten til å svømme i flagg, og jeg tror at når du først får et flagg på en verden så ønsker du nok å bruke det der.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ok, la oss se inn i framtiden. en stmme dominerer v12, så starter v13. og de stater der og bruker flagg til å øke ressursene sine. da vil de få en jet start der.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Det vil være akkurat like lett. Du angriper fienden, lager adelsmenn osv på akkurat samme måte som du ville gjort på en stor/liten verden. Som jeg også allerede nevnte så vil ikke flagg bli aktivert på gamle verdener. Alle starter derfor helt på bunn og må jobbe seg opp.

Var ikkje heilt poenget mitt. La oss sei at på v13 har ein spelar 10k poeng. På v12 har ein spelar 500k. Vil det bli like lett for dei å oppnå samme mengde/nivåer på flagg, sjølvom v12 spelaren har mykje større kapasitet når det gjelder å angripe/lager AM/osv...? Vil "krava" til eit flagg vere det samme på ein liten og ein stor verden, eller er det krava for å oppnå flagga det tilpassa kvar verden? Synest det er greit å vite, med tanke på at ein spelar som har ein stor konto på ein verden vil ha mykje større fordeler både på den verdenen, og på andre verdener der han starter opp. På slutten av ein verden vil det jo bli veldigt atraktivt å flytte over ein god dose med flagg til ein ny verden. Blir litt feil om ein spelar som har ein svært stor konto skal bruke den fordelen til å få seg enda fleire fordeler.

Skjønner at problemstillinga mi blir til ein viss grad amputert, men alle må ikkje jobbe seg oppover nei. Tenker ein 2-3 verdener fram, vil nok slike poengstillinger bli ganske aktuelle.
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kunne du forklart dette på en forståelig måte? Forstår absolutt ingenting av denne annonseringen.?????????????? -hvem ser flaggene og akkurat hva spesifikk gjør de??? Forklar F. eks "alle flaggene" troppeproduksjon, ressurser... hva gjør de??? hvilke fordeler gir de??
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker det ikke, i hvertfall ikke det at du kan overføre det til en annen verden. Hva med å vente et par mnd før du kan sende over til en ny verden?
 

DeletedUser

Guest
Flagg høres ut som det i praksis blir en ny type bonusbyer som du tjener opp etterhvert?

Nå er jo jeg litt neofob av natur, men djeez.. Skatter og flagg.. (no)

Jeg trodde faktisk innogames hadde fokus på å hjelpe og beholde nye spillere, men dette virker ekstremt kortsiktig i såfall. Neste generasjons nye spillere får jo enda flere ulemper når folk fra tidligere verdener kommer med masse flagg?
 

DeletedUser

Guest
Hørtes ikke helt gjennomtenkt ut på den måten nei. erfarne spillere vil da få enorme fordeler og det blir heller ikke tenkt på at kontoer bytter eiere? Fritt for at min konto vil bli enda mer verd etterhvert :eek:

Hva menes med
Vennligst merk: Nåværende grafikk er ikke den endelige!
???

Når det kommer til siden med oppløsning av tropper, så håper jeg du fikser oversettelsene også?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kunne noen forklart hvordan disse flaggene fungerer og hvordan man opparbeider seg eller skaffer seg disse flaggene rent spesifikt???
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Kunne du forklart dette på en forståelig måte? Forstår absolutt ingenting av denne annonseringen.?????????????? -hvem ser flaggene og akkurat hva spesifikk gjør de??? Forklar F. eks "alle flaggene" troppeproduksjon, ressurser... hva gjør de??? hvilke fordeler gir de??

Flagg gir deg noen fordeler/bonuser når du plasserer dem i byen din. De forskjellige fordelene/bonuser er som følger tatt fra annonseringa:

- Ressursproduksjon, mer i timen
- Troppeproduksjon, raskere
- Angrepsstyrke
- Forsvarsstyrke
- Lykkebalanserer
- Befolkning, mer plass i gården
- Redusert gullmynt/pakkepris, billigere pris
- Bærekapasitet ressurser, tropper tar mer ressurser med seg hjem etter farming


Det betyr at noen flagg gir høyere ressursproduksjon, noen gjør sånn at du får større gård (befolkningsplass), andre igjen gir deg en angreps- eller forsvarsstyrke osv.

Det er ikke stort annet enn det dem gjør!


Når det kommer til hvem som kan se flaggene i landsbyene så gjelder det kun for deg, men bedre angrepsstyrke og forsvarsstyrke ved bruk av flagg vil vises i rapporter.

Du tjener flagg ved å;

- Bekjempe dine fienders tropper (på samme måte som du finner paladin våpen)
- Lage adelsmenn
- Oppnå medaljer
- Fullføre enkelte oppgaver/quester
- Kjøpe utvidelsespakker
- Invitere venner


Når det kommer til siden med oppløsning av tropper, så håper jeg du fikser oversettelsene også?

Det betyr at grafikken til flaggene ikke er helt endelige, og kan endre seg noe.
Oversettelser tenker jeg blir endra sammen med oppdateringa.
 

DeletedUser

Guest
og dette er kommer på alle verdener fra dags dato av? og på ingen påstartete verdener? og får man de på en verden så kan man pverføre de til neste veden når man starter på den? og dermed få en kickstart på den nye verdenen?
 
Topp