Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vill adelstog funksjonen være tilgjengelig på mobil appen? Evt på mobil versjonen i nettleser?
 

DeletedUser

Guest
Kommer det en oppdatering som hjelper å snipe også?
Tenker på de som er ny eller gamle som ikke kan å snipe. Var vanskelig nok for de å komme seg unna ett adelstog. Bare jeg som reagerer på den delen? :p
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Vill adelstog funksjonen være tilgjengelig på mobil appen? Evt på mobil versjonen i nettleser?

Jepp, vil være tilgjengelig på app også.

Og er 50 ms gappet mellom hver adels, eller mellom 1 og 4?

Mellom hver.

Hva går prestasjonen "Ikke nok tid" ut på?

Jeg har ingen anelse enda. Den er ikke tilgjengelig for testing.


Kommer det en oppdatering som hjelper å snipe også?
Tenker på de som er ny eller gamle som ikke kan å snipe. Var vanskelig nok for de å komme seg unna ett adelstog. Bare jeg som reagerer på den delen? :p

Ikke som jeg vet om.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Synes det er greit at dere prøver å gjøre spillet mer nybegynner vennlig. Men da synes jeg dere kan gjøre det på en annen måte enn å legge til slike funksjoner som denne adelstog funksjonen. Dere kan heller lage større verdner med flere gråbyer pr. spillerby og treigere enhetshastighet estede for å legge til slike funksjoner. Til slutt vil jo en noob være like god som en erfaren spiller om vi skal legge til slike funksjoner.

Synes det er bedre at folk må øve seg på å sende kjappe adelstog, estede for at alt skal bli gjort automatisk så noobs sender like kjappe tog som mer erfarne spillere.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Creo skrev:
Synes det er greit at dere prøver å gjøre spillet mer nybegynner vennlig. Men da synes jeg dere kan gjøre det på en annen måte enn å legge til slike funksjoner som denne adelstog funksjonen. Dere kan heller lage større verdner med flere gråbyer pr. spillerby og treigere enhetshastighet estede for å legge til slike funksjoner. Til slutt vil jo en noob være like god som en erfaren spiller om vi skal legge til slike funksjoner.

Synes det er bedre at folk må øve seg på å sende kjappe adelstog, estede for at alt skal bli gjort automatisk så noobs sender like kjappe tog som mer erfarne spillere.

Helt enig..

Synes det blir å gjøre det veldig lett for nye spillere. Hva blir det neste? en funksjon som sniper for deg også?
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Er nok dessverre ikke noe Dakapo kan gjøre så mye med, men er enig i at det er nok en bjørnetjeneste for nye tribalwars-spillere. Jeg har blant annet tatt opp denne utviklingen av spillet her.

Det virker som om Innogames tror at en forenkling av spillet vil føre til at man ikke trenger å bruke like mye tid for å bli god. Spør du meg er det helt på jordet iom at man uansett er nødt til å være aktiv døgnet rundt om man ønsker å spille på et høyt nivå (for å se etter innkommende, farme osv). Dette gjelder spesielt etter at angrep fikk tilfeldig kommando-ID.

Vet ikke helt hvordan Innogames skal få Tribalwars til å virke interessant om du kan gjennomføre alt du vil ved å klikke på en knapp.


- Henrik
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Kan ikke annet enn å støtte dette som blir skrevet.


Et alternativ kan vel være å legge den til på et sent stadie i spillet når det stort sett går i masseadling og inaktivitet blant de som adles, eller å sette hvert angrep enda høyere (som til 200 ms)? Dette gjør slik at togsending på grått og inaktive spillere effektiviseres i nevnte masseadlingstilfelle, samtidig som det ikke er noe som bør brukes "profesjonelt"?

Jeg forstår uansett deler av tankegangen for tilrettelegging, siden selve sende tog-prosessen kun er et oppsett man kan google seg til, og som i utgangspunktet verken krever skills eller timing. Men siden de er så godt i gang kan de vel legge til en knapp som lar en trykke på A, B eller C øverst i FA, og sende ut angrep på ett klikk? (angel)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
"Kommandoikonet for speidere har blitt endret fra "denne kommandoen inneholder kun speidere" til "det er minst noen speidere i denne kommandoen", noe som betyr at det nå vil fungere på samme måte som ikonet for paladin og adelsmenn. Vi har også gjort noen endringer i rapportfiltrene for å fjerne noen mulige ugyldige filterinnstillinger."

Tja, for oss som sender speidere i alle nukes og egentlig alt av angrep gjør ikke dette det enklere. Heller to separate ikon, selv om det kan bli litt i overkant.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Etter oppdateringen ser jeg at forespørselknappen under forespørsel i markedet nesten er forsvunnet.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hvis du går inn på "Innstillinger" og endrer "Vindusbredde" til 1080 vil du kunne se den.
 
Topp