Tips for å få opera til å fungere etter updaten

DeletedUser

Guest
Da går du på innstillinger>instillinger>avansert>snarveier og huker av for enkelttast -snarveier.
 

DeletedUser

Guest
Opera er helt ubrukelig akkurat nå. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig. Opera fryser av og til, henger seg opp når jeg sender angrep. Dersom jeg har flere enn 5 faner blir problemene 10 ganger verre. Selv med bare 1 fane, så er det ofte det skjer lignende ting. Siden bruker lang tid på å laste inn, står og henger, eller henger seg opp når jeg trykker på "sent angrep". Alt dette har skjedd etter de siste oppdateringene og det er ikke bare jeg som blir berørt av dette. Jeg håper virkelig at dette blir løst snart. For akkurat nå ødelegger dette ganske mye for lysten til å spille noe særlig.
 

DeletedUser

Guest
opera er det eneste som funker her, hverken chrome eller fox er mulig å bruke, da jeg bruker MINST 5 sekunder på å bytte fra by til by.. opera bruker i det minste bare 3....
 

2Pac Shakur

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Opera funker fett for meg fordi togene mine blir perfekte med opera sin lagg :D
Kan sende tog ved å bruke musen til å bytte fane, siden operaen henger seg opp og derfor sendes alle angrepene likt :awesome:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Opera funker fett for meg fordi togene mine blir perfekte med opera sin lagg :D
Kan sende tog ved å bruke musen til å bytte fane, siden operaen henger seg opp og derfor sendes alle angrepene likt :awesome:

på samme ms? funker fett når du skal time mellom nuke og støtte ass
 
Topp