Tips for å få opera til å fungere etter updaten

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Heisann, mange har sikkert opplevd at Opera 12 har gått tregere etter updaten. Jeg vet ikke om dette er noe som kommer til å bli fikset av Innogames, men her er et lite tips for å gjøre situasjonen bedre.

Gå til Opera-menyen -> innstillinger -> Slett private data.


90P2WA.png



Slett så mye som mulig, om ikke alt.

Etter at du har gjort dette bør ting gå raskere. Fortsatt litt tregere enn det var før oppdaten, men mye bedre enn det har vært så langt. Etter at jeg gjorde dette har ikke Opera hengt seg en eneste gang, selv med mange faner oppe.

- Henrik
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Prøvde ut 40 faner nå, og er akkurat samme problem med treghet som før. Var ingen merkbar forskjell...
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hvis de i det hele tatt vurderer å fikse problemet, så håper jeg det blir gjort snarest :)
 

brannmann sam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
sorry. dette blir feil plass og spørre.. men hurtigtastene på opera. hva var de?? de der for å skifte fane osv
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Innstillinger -> innstillinger -> Avansert -> Snarveier. Deretter trykker du rediger på et av tastaturoppsettene. Der ser du oversikten over alle snarveiene.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Hva man skal skrive inn er jo helt avhengig av hva du vil at hurtigtasten skal gjøre. Det er mange som er lagt inn fra før også.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hu vil ha 1-2 venstre høyre for bytting av fane, noe jeg selv og bruker.
 
Topp