Tirpitz og det som skjedde

DeletedUser

Guest
Dette går til spillerne i 1814, som verken ville høre eller snakke med meg (Marco). Jeg fikk ikke engang sjansen til å forklare meg. Dette er på ingen måte en beklagelse for det jeg gjorde, og jeg vet ikke helt hva jeg har gjort, men det er vell ryktene som har satt seg inn i skallen på et par ledere her.

Da 1814 først ble dannet var jeg svært begeistret på at NV og UC ble med. Dette var grunn nok til å oppgi det jeg hadde bygd opp, nemlig stammen Ship. Jeg trodde 1814 skulle få fart og flyt på fronten. Noe den gjorde, i 2 dager... Litt motstand er jo forventet. Og når NV falt, jeg så ingen svakhetstegn i verken stammen eller spillere. Kampen var fortsatt bra.u

Men ting begynte å irritere meg, spydigheter, urettferdigheter og diplomati som sviktet. Jeg orket ikke å starte alt på nytt, ta tak i ting og ordne opp. Det ble rett og slett for mye, jeg skulle på ferie og gledet meg. Da jeg kommer hjem er det et rent kaos av diplomati, krig og spillere som slutter. Vet dere hvor jævlig det er å skulle angripe tidligere allierte? Nei, det gidder jeg ikke. Jeg var alltid i mot å gå til krig mot ORM, siden dag én. For jeg visste at om det skjedde ville vi tape. Og gjett hvem som hadde rett? Jo nemlig, meg. Det krever endel å holde fast stammen og diplomatiske bånd for å stå i mot en så stor stamme som Aristo. Alle har sine egne interesser.

Jeg fikk et meget interessant tilbud av Reisverket (Stephan), noe jeg vurderte grundig, med tanke på situasjonen som nå hadde oppstått. Gjett hva svaret mitt var? Sjekk linken.

https://gyazo.com/b4655bd098f42b6cd103974a083bae7
9


Det at Fredrik og Robert driver med ryktespredning uten å engang ha forhørt seg med kilden tyder på dårlig og svak ledelse, var det for å bli kvitt meg? Eller var det noe annet bak? Jeg og Eirik (Tirpitz) har lenge vært den ledende kontoen mot Aristo. Kanskje ikke den som har høyest ODA og adlet mest, men den som har tatt tak i ting, organisert og skaffet et fast hold. Og jeg følte det gikk ganske så bra FØR 1814 ble dannet.

1814 er og forblir en stor skam. Backstabbe sine allierte for så å tape samme slagmark, ødelegge allianser og diplomati som vi så sårt trenger for å kjempe mot Aristo.

1814 ødela koalisjonen sin sjanse til å vinne v21.

Jeg takker for meg. V21 var svært underholdende, med mange gode spillere, morsomme mennesker og generelt bare gøy å spille! Men takk for at dere ødela alt. Takk for at dere fucka til det som kunne blitt noe stort.

Marco
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Men så var det jo ikke kun det med AriSto som fikk deg kicket, det var blitt diskutert av lederne flere gang før dette med Aristo...
 

DeletedUser

Guest
La meg belyse.

Tirpitz inngikk en avtale med ORM, bak egen stammes rygg. En stamme Tirpitz var i ledelsen. Fact.
Tirpitz lå i front mot ORM gjennom hele krigen, ikke en forbanna ODa fikk den kontoen ila den tida. Fact.
Flere ganger kom det løfter om bedring, men hver gang forble det med løftet. Fact.
Feigingene på kontoen var redd for å avbryte nevnte avtale med vår fiende, fordi dem var redde for at da kunne dem miste motivasjonen til å spille. Så samtidig som dem spyttet på stammefrender ved å ikke gjøre en eneste ting imot ORM, kom unnskyldning etter unnskyldning. Og løfte etter løfte, som ble brutt hver gang. Fact.

Dette skrev jeg i lederchaten tidligere idag:
[24.08.2015 12:54:16] Robert: har jeg ikke fått et tilfredstillende svar på dette innen jeg kommer hjem fra jobb rundt 16-17, så sparkes dere på huet og rævva ut
[24.08.2015 12:54:26] Robert: nok er nok
[24.08.2015 12:55:13] Robert: om ikke alle bidrar taper vi uansett, jeg taper heller uten folk som ikke gjør jobben enn med dem

Så det var ikke kun det påståtte sviket med å få med andre kontoer ut av 1814 som var eneste grunn, det var toppen av isberget.


Edit: Fredrik var ikke med på beslutningen om å fjerne deg, det var all me. Han hadde sikkert ikke noe imot det, men ikke noe han kan klandres for.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har sagt fra dag én, å gå i mot ORM ødelegger for oss, og hjelper Aristo. Nå er konsekvensene gjort. Takk Robert, du ødela for ikke bare deg selv, men også de 25 andre spillerne i stammen. Men, det er ikke mitt problem lengre. Det kan du stå til ansvar for.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ironisk blir det når du begynner å hoppe på ulike kontoer for å vinne verdenen din rotte. (Frampek)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
At det går an å være så trangsynt og lite ydmyk når man driter seg ut er jo helt utrolig.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Nå begynner vi med litt vell mye personangrep :l Ro ned, det er et spill...
 

DeletedUser

Guest
Jeg regner med at nå du faktisk joiner et stammeprosjekt som 1814 var, at du da støtter stammen og ikke kjører egen agenda. Illojalt og drepende, mtp plasseringa di. Feig, feig, feig, feig.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Har alltid hatt meg en tanke om v21's to store luringer, abobil og Mastif.

Holdt egentlig på i hver sin stamme (fiender) om å konstant prøve å lure og bedra hverandre.

Jaja nå er de i samme stamme da, og går for seier :)
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Sitter her å dæver av latter over hvor bitre dere er. Var jo dere som kasta han ut XD
Dere klagde over at vi var bitre/sutrete når NV og UC backstabba oss, også nå er dere bitre til tusen ^^
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Vel, de jugde ikke, prøvde å manipulere opprinnelse stammen, svertekampanjer og de var faktisk ekstremt aktive i Aristo.
Tirpitz kontoen har vært så godt som dø i to måneder. Ringvirkningene er store.

Store sko liten mann.

Så vil jeg bare legge til, at UC og Nattevakten dro fordi de ønsket at verden 21 skulle bli spennende.

Marco hadde innen timer at han kom hjem, kommet i kontakt med RV og diskutert stammebytte.
Da hadde han vært fraværende i 2 måneder. Noen timer mann, noen timer.
PGA dette: "han vil vinne verdenen fort og bli ferdig."
 
Sist redigert:

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Nå er det vel VELDIG lenge siden han kontaktet RV. Det var føre han kom hjem fra ferie, vi i Aristo har visst dette iallefall 3 uker/1 måned
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Og hvordan skulle det gjøre saken noe bedre?
For mer og mer jeg finner ut jo kvalmere blir jeg.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Nå var det jo slik at han ikke ville leave dere heller da, og ville heller leve med uenighetene deres.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
For det er bedre å være spion og lekke informasjon om hvem som satt kv på UC?
Som en leder?
Ikke angripe fiende?
Ikke støtte stamme medlemmer?
Være inaktiv?
Konspirere med fiendestamme?

Kødder du med meg eller?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg synes bare det er ironisk at det han klager over at ikke gikk, er noe han er direkte årsak i at vi hadde problemer med å oppnå.
At du mener det er like situasjoner, er kun delvis riktig. NV og UC var opprinnelig imot Aristo. Vi gjorde det for å løse opp i 2 side-krigen, få litt liv i v21(som vi klarte, ikke kom å si at den endringa var dårlig for v21).

Bitre? Ja. Vi var jo underdogs, dem som spiller fortsatt, er enda underdogs. Slike hendelser er jo ikke bra for det som har vært en jevn krig enn så lenge.
Det er bare et par små drittunger på en konto, som ikke tåler motgang på slagmarka. Små, illojale drittunger som juger. The worst kind :)
 
Topp