Tirpitz og det som skjedde

DeletedUser

Guest
Først sier du aktivitet.
Så sier du at du ikke ønsket å angripe dem.
Så har du søkt til Aristo.
Det jeg sier, er at du sannsynligvis bare har fabrikert unnskyldninger og at lojaliteten din ikke lå hos stammen, og de påståtte vennene dine i 1814.
To-hodet troll som jeg ønsker kun vondt ingame.
 

DeletedUser

Guest
RV:
Mulig det er en sammenheng mellom at dere sliter mot oss, og at faktisk alle bidrar, enn at en av de største kontoen bare gir faen i oss. Du er en smart fyr, tror du tar det regnestykket.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jepp, la oss se på regnestykket.

Ship var en sammensveiset gjeng med godt lederskap, som ga oss en tøff og jevn kamp.
1814/DD/whatnext? er en fragmentert stamme med masse intern uro, vinglete og uforutsigbar ledelse og lettere å sloss mot.

La meg igjen minne om hva dere skrev om Orm. Om hvor dårlige de var til å samarbeide, og at de kun tenkte på seg selv. Vel, at de hos oss har vært den rake motsetningen er vel nok et bevis på at det er hos dere problemet ligger. For Orm er en glimrende alliert, og bidrar like mye som våre egne spillere.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ingen konto i stammen vår er ferdig, at du tror du fikk en gratis seier kan du bare glemme.
 

DeletedUser

Guest
Ingen konto i stammen vår er ferdig, at du tror du fikk en gratis seier kan du bare glemme.

Jeg tror ikke jeg har fått det. Men heller at du har skaffet meg en seier. Igjen, jeg takker Fredrik. Men jeg syntes virkelig synd på alle spillerne som er igjen...
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ja, veldig urettferdig at de får gjennomgå for dine ugjerninger, og du er den som blir straffet minst.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja, veldig urettferdig at de får gjennomgå for dine ugjerninger, og du er den som blir straffet minst.

Mine ugjerninger? Som var? Utdyp deg.

De største ugjerningene som noengang ble gjort var å gå i mot ORM, fra den stunden hadde vi tapt. Og det blir for patetisk å trygle om fred/merging etterpå. Hvis i hvertfall at du/dere har litt ære i det dere driver med-
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Illojalitet, konspirere om stammebytte i over en måned med fiendestammens leder, inaktivitet, mangel på respekt for lag-kamerater og løgn til ledelsen.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Sliter med å forstå hvorfor du klandrer meg for krigen mot ORM når jeg ikke satt i ledelsen, det gjorde du.
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde ingen makt etter at 1814 ble dannet. Kun en stemme som jeg kunne gi. Jeg sa konsekvensene, og nå må noen ta dem.
 

DeletedUser

Guest
Svar gjerne på dette også.

Lojaliteten har alltid vært på alliansens side, altså 1814 - ORM/ASOW. Men da dere mistet lojaliteten min ved å kaste meg ut grunnet rykter, eller rettere sagt deg/Robert. Da var det nådd.

Konspirere om stammebytte - er det ikke gøy å se hvordan en verden kan utspille seg? Det er vel en grunn til at jeg alltid er et skritt foran deg.

Inaktivitet - Hvis du ser på twstats så har veksten kun avviklet de siste 2 ukene, hvorav ingen av oss var hjemme. Noe jeg kan gjøre? Neppe.

Mangel på respekt - Noen av de spillerne jeg respekterer mest på .No er nemlig spillerne i 1814/DD/Ship. Jeg hadde ikke vært leder i Ship om jeg aldri hadde respektert noen, hadde jeg vell?

Løgn til ledelsen - Som hva? Jeg sa aldri en løgn, gi meg en, så skal jeg motbevise deg :cool:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Illojalitet, konspirere om stammebytte i over en måned med fiendestammens leder..

Du aner ikke hva du snakker om, Fredrik. For en mnd siden snakket jeg og Marco KUN om å spille sammen i v22 og v23. Har det fortsatt gått deg hus forbi at Marco takket nei til oss så sent som samme dag dere kicket ham?
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Konspirere om stammebytte - er det ikke gøy å se hvordan en verden kan utspille seg? Det er vel en grunn til at jeg alltid er et skritt foran deg.

Alltid ett skritt foran meg? Jeg har aldri prøvd å være ett skritt foran de andre i stammen min fordi jeg ikke er ULOJAL.


Inaktivitet - Hvis du ser på twstats så har veksten kun avviklet de siste 2 ukene, hvorav ingen av oss var hjemme. Noe jeg kan gjøre? Neppe.

Veksten har kun avviket de siste 2 ukene fordi KONTOADMIN var ferdig med sin jobb og hadde bygget opp alle byene deres. Grunn til at deres gjennomsnitt per landsby har økt uten at noe nytt har kommet inn i lommen.

Mangel på respekt - Noen av de spillerne jeg respekterer mest på .No er nemlig spillerne i 1814/DD/Ship. Jeg hadde ikke vært leder i Ship om jeg aldri hadde respektert noen, hadde jeg vell?

Jeg vil si at det å kontakte fiendtestammen om stammebytte er ganske mangel på respekt mot de 60-80? spillerne som har vært med å bygd opp stammen til det den er nå/var.

Løgn til ledelsen - Som hva? Jeg sa aldri en løgn, gi meg en, så skal jeg motbevise deg :cool:


[24.08.2015 19:30:15] Marco | Tirpitz: Jeg prøvde aldri å rekruttere are med til Aristo.


[24.08.2015 19:50:35] Marco | Tirpitz: Jeg ga han et åpent tilbud. Om han ville være med, så stod han fritt til det. Og som jeg sa, jeg takket nei til Aristo.

... ;
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Du aner ikke hva du snakker om, Fredrik. For en mnd siden snakket jeg og Marco KUN om å spille sammen i v22 og v23. Har det fortsatt gått deg hus forbi at Marco takket nei til oss så sent som samme dag dere kicket ham?

Jeg sitter med informasjon om at dette våset dere prøver å bringe frem som sannhet er løgn.
Dere sitter å spinner løgner og løgner..
Det han snakker om her er dagen før han ble sparket.
86774999d8634f9f8f4393aa5970c397.png
 
Topp