Tirpitz og det som skjedde

DeletedUser

Guest
Å aktivt rekruttere spillere, og det å gi et uforpliktende tilbud er to forskjellige ting. Han har sluttet(omtrent), og jeg syntes det er ekstremt trist, hvorfor ikke prøve å få han tilbake?

Selv om kontoadmin var ferdig, også? Hva da?

Jeg har aldri kontaktet fiendestammen med den hensikt å byttestamme, men det vet vell du alt om ettersom ryktene dine er faktakilden også?

Nei, nå ble det for mye tull fra din fløy. Du får gjøre det du vil, og mene hva du vil, men jeg har stått lojal og trofast ovenfor den stammen jeg er og har vært med i helt til jeg fikk beskjeden om at jeg var ute.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Du spør om grunner, jeg gir de svart på hvitt for deg.
Og gang på gang bare prater du det vekk som at mine ord er luft.

Hvorfor laget du denne posten egentlig?

For å vise at du ikke dreit deg ut? For at å vise at du er så god at du hadde fortjent å være i stammen?
Er det ryktet ditt du prøver å bevare?

Du har sviktet stammen på så alt for mange måter.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg sitter med rimelig god samvittighet over at du ikke er i stammen, og den blir bare klarere og klarere for hvert innlegg du kommer med.
 

DeletedUser

Guest
Laget egentlig denne tråden fordi noen var så ignorante og ikke engang gadd å høre min versjon. Ganske vanskelig når du spyr ut rykter, og blokkerer meg/fjerner meg fra stamme Chatten.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
La meg forsøke med med forsiktig konstruktiv kritikk her, Fredrik. Uansett hva du måtte mene om Marco, så er denne offentlige skittentøyvasken kun å gjøre deg selv en bjørnetjeneste. Du fremstår ikke som en sterk lederskikkelse som nå fokuserer på å samle troppene og gi oss litt kamp igjen. Tvert imot. Og er det noe alle er tjent med, så er det at vi igjen flytter kampene fra forum til slagmarken, det er der den hører hjemme. La oss få tilbake forumet som et propaganda- og sosialiseringssted hvor vi sammen gleder oss over spillets mange og morsomme falsetter. Sånt surmaget oppgulp vitner bare om bitterhet og anger, og jeg vet dette uansett preller rett av din målskive.

Altså ikke vondt ment.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Blokkerte deg etter en fin samtale vi hadde, hadde også en samtale med din dual men han forlot samtalen frivillig.
Stamme chatten var det absolutt ikke jeg som kastet deg ut av, men jeg hadde nok gjort det samme selv.


Nei nå har det seg slik Reisverket at jeg blir nok nødt til å svare i denne tråden.
Det kommer anklager i hytt og pine, rettet vår vei.


Jeg sliter med å forstå hvorfor Marco prøver å bortforklare seg, når han er "tatt på film".
Alt står her svart på hvitt, alle kan lese det.

Jeg vil gjerne at alle skal lese det.

Aldri vært noe sterk lederskikkelse på offentlig forum, men jeg er ærlig.
Regner med at det er ganske mange som setter pris på det ;)
 

DeletedUser

Guest
Sparket deg ut, da faren for spionasje var for stor. Enkelt og greit.
Din kontos inaktivitet kunne lett antas å være med hensikt og Aristo hadde fått hyss på hvem som var KV på UC. Et valg jeg lett ville gjort gang på gang på gang.
Så selv om mye jeg har skrevet her er personlige følelser imot deg, så var ikke å sparke deg ut av chatene av den arten.

Jeg har bare et spørsmål, som jeg ikke ønsker noe langt svar på, kun ja eller nei.
Synes du det er lojal ledelse på inngå IAP med fiendestammen bak din stammes rygg? Ja eller nei, enklere kan det ikke bli.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta feil.

Jeg fant ut det var Syrogen som satt som KV, da jeg snakket med UC/Are ang readling og regelbrudd :)

Da sa han selv han var der, signerte slik. Syrogen

Såeh, bæææh

-A
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
jeg må bare si 1 ting, når Ship stammen fortsatt var, så klarte dem å sørge for at aristo gikk fra 55% verdens dominanse til 45% verdensdominanse på sirka 25 dager, å dette var før UC/NV gikk over, så i realiteten så var Ship på klar offansiv når det gjalt aristo å hadde gjort det klart best, hvorfor dere da valgte å invite UC/NV var vel bare for å sikre seieren, men dette fikk faktisk aristo til å våkne, vi fikk kjørt noen bra aksjoner og vi fikk knekt disse 2 ganske fort.

og akkurat per dags dato ser det lovende ut for aristo, men det er mange gode spillere i DD som kan reise kjerringa så verdnen er langt fra over.
 

Klingen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
jeg må bare si 1 ting, når Ship stammen fortsatt var, så klarte dem å sørge for at aristo gikk fra 55% verdens dominanse til 45% verdensdominanse på sirka 25 dager, å dette var før UC/NV gikk over, så i realiteten så var Ship på klar offansiv når det gjalt aristo å hadde gjort det klart best, hvorfor dere da valgte å invite UC/NV var vel bare for å sikre seieren, men dette fikk faktisk aristo til å våkne, vi fikk kjørt noen bra aksjoner og vi fikk knekt disse 2 ganske fort.

og akkurat per dags dato ser det lovende ut for aristo, men det er mange gode spillere i DD som kan reise kjerringa så verdnen er langt fra over.

Koselig å se at det fortsatt finnes aristo folk som ikke kun snakker som noen klyser! Inkludert rv, resten snakker som om alt dere tar i blir gull.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke helt hvorfor dere ble så sure på at meg og Marco dro over til Aristo. Dere valgte selv å kicke oss i tro om at vi skulle dra over dit, og vi har til og med bevis på at vi takket nei. Men selvsagt så skal dere komme på andre tåpelige grunner til at dere skulle kicke oss.
Ja vi var lite aktiv i en liten periode, men i 2 måneder? Er dere på bærtur eller noe i den duren? Jeg dro til London i midten av August, og før den tiden var Tirpitz kontoen en av de mest aktive i 1814. Samtidig sier dere at kontoen såvidt vokste?(rofl) Hvorfor fikk kontoen så mye skryt av å vokse så mye nå i sommer da?

Det kommer mer løgn ut av kjeftene deres enn det finnes klamydia på Magaluf.(sitat fra en Frper) (wasntme)

Det er bare et spill okei? Slutt å vær så deppet fordi dere gjorde en tabbe med å kicke meg og Marco ut av stammen deres. (happy)
 
Topp