Tmr=tgnw

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Vi kom i fra Merge. Fra de øde gråbyene der varme og kjærlighet regjerte.
Men født og uherdet i dette gjestmilde gråbyene lærte vi å ta gråbyer, lærte oss å vokse, på gråbyer
Gjennom utallige kriger på hver vår gråby, har vi nå funnet sammen og vil ta hevn for all den urett gråbyene ga oss.
Vi vil betale tilbake for våte tap mot gråbyene, våre tapte kamerater og byer til BOL-E.
Og vi vil gjøre det i tifold. våre tropper vil søke ut med stor Barbarlyst og Bonuslyst og med Gråbyer i munnen.
Blodsmak av uttalige falne gråbyer. tiden er kommet for at The Gray nobling wh00res står frem som en fryktet klovn.
En klovn hvis mektige Nese, tuter med GRÅ PRESISJON!!

Nye teksten til TMR :D

VOTE 1-10 :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, bedre en det rapbråtan til Navaji hverfall : )
Ellers stemmer det ikkje med med fakta, men det var vel heile poenget

terningkast_4.gif
 

DeletedUser

Guest
ja jøss

å herregud der starter vi i igjen har slutta på v1 men altså det som var gråbyhorer på den tiden var ingen ringere en core. har hørt at de har merget med ib viss jeg ikke tar helt feil. men altså lag heller en statestikk over top 2 stammer som har tatt grå byer og så slipper vi den baksnakkinga.


dæven smart ikke sant oki ja da gjør vi det whooohoooooooooooooooooooooooo så finner vi ut hvem som er gråbyhorer
 

DeletedUser

Guest
Bare for å gjøre alt klart.

Hvor mange STAMMER tok dere ut / Har dere tatt ut, helt alene ?.
Kriget mot så å si hele verden.
blant annet ligget på 1st. så å si helt fra starten ?


Hva i granskauen var det dere gjorde uten om å ta gråbyer tilbake i tiden ? Nettopp, ingenting viktig, enn bare å forsvare dere.



Det blir desto større grunnlag for å ta gråbyer lengre ut i spillet, det er bare å leve med det, så drit i å kall folk gråbyhorer.

Er det noen dere skal mobbe med det første så, er det de som tok gråbyer i starten som kan bli regnes som "GRÅBYHORER".

hellemosan!
 

DeletedUser

Guest
Hva er vitsen med det med gråbyer

Det er vel 5 % som ennå farmer?
 

svinseladden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi kom i fra Merge. Fra de øde gråbyene der varme og kjærlighet regjerte.
Men født og uherdet i dette gjestmilde gråbyene lærte vi å ta gråbyer, lærte oss å vokse, på gråbyer
Gjennom utallige kriger på hver vår gråby, har vi nå funnet sammen og vil ta hevn for all den urett gråbyene ga oss.
Vi vil betale tilbake for våte tap mot gråbyene, våre tapte kamerater og byer til BOL-E.
Og vi vil gjøre det i tifold. våre tropper vil søke ut med stor Barbarlyst og Bonuslyst og med Gråbyer i munnen.
Blodsmak av uttalige falne gråbyer. tiden er kommet for at The Gray nobling wh00res står frem som en fryktet klovn.
En klovn hvis mektige Nese, tuter med GRÅ PRESISJON!!

Nye teksten til TMR :D

VOTE 1-10 :D


Hvem er du?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
å herregud der starter vi i igjen har slutta på v1 men altså det som var gråbyhorer på den tiden var ingen ringere en core. har hørt at de har merget med ib viss jeg ikke tar helt feil. men altså lag heller en statestikk over top 2 stammer som har tatt grå byer og så slipper vi den baksnakkinga.


dæven smart ikke sant oki ja da gjør vi det whooohoooooooooooooooooooooooo så finner vi ut hvem som er gråbyhorer

Hvorfor ta alt så seriøst :p
 

DeletedUser

Guest
seriøst

hmm nah tar ikke alt seriøst men blitt så veldig lei av alt som har med gråbyer og gjøre ;P. jaja folkens dere får ha en riktig god krig og måtte den beste vinne. og drit i og kom med massse ooo renegades <3 og bol<3 og all den dritten der vent og se til en side har vunnet så får den siden rope enten renegades <3 eller bol <3 eller ja viss DS vinner så skal de få rope ut de også. lalal snakkes hade bra
 

DeletedUser

Guest
OIOI! Dere adler gråbyer! GRÅBYHORER! Darkmoon avslørte dere!:p

Jeg snakker for meg selv jeg..

Gjør som core, ta gråbyer (Y)


Å SLUTT Å SYT!

Buhu han tok gråbyen min nå skal jeg knuse han osv

Dere er bare idiotiske å høre på

Gråbyene blir tatt tilsulutt uanset

Ta dem å bli ferdig med det ...
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
heh Darkmoon eneste du har sagt jeg er enig med så langt..la oss ta dem fordømrade gråbyene å bli ferdige med dem??
 

DeletedUser

Guest
Takk Jannas :)

PGA at man ikke får ta gråbyer har jeg ikke fått bonuslandsby ennå -_-
 

DeletedUser

Guest
Som den krigeren du e jannas så kom isje den kommentaren som ei bomba....

Då kan jo dåkk to starta ein gråbystamme, komme te å få 100 medlemmar før klokkå 3 idag, eg love....
 
Topp