Tomme trusler?

Whalekill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Som diplomat i AREA så får jeg mange klage meldinger om spillere som blir angrepet av medlemer i min stamme. De truer med krig etc etc, men nå har de visst begynnt å bruke en ny strategi. Fake allianse strategien, det ser ut til at hver eneste person som blir angrepet, tilfeldigvis er med i en stamme som er "alliert" med SKYGGE. Tenkte kanskje det var sant, men når jeg får inn rundt 5 stykker fra relativt dårlige stammer som sier de er alliert med SKYGGE blir jeg litt mistenksom.

Er det virkelig slik at etter hver eneste by man angriper så vil man få SKYGGE på strupen?
 

DeletedUser

Guest
Ja, viste du ikke at de er alliert med alle untatt AREA?
 

DeletedUser

Guest
Ja, SKYGGE er vistnok så mye imot dere at de har inngått en midlertidig allianse med alle andre stammer en dere!
 

DeletedUser

Guest
mhm, aces gikk nylig inn i en snasen liten allianse med Skygge med mål å knuse alle slemmingene som adler andre spillere :mad:
 

DeletedUser

Guest
men når jeg får inn rundt 5 stykker fra relativt dårlige stammer som sier de er alliert med SKYGGE blir jeg litt mistenksom.

Hva tror du selv? :rolleyes:

Er det virkelig slik at etter hver eneste by man angriper så vil man få SKYGGE på strupen?

Ja. Det skjønner jeg da godt. De sa "vi eier verden" først. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Skygge allierer seg med masse drittstammar, ja, men trur ikkje dei har SÅ mange alliansar.
 

DeletedUser

Guest
Som diplomat i AREA så får jeg mange klage meldinger om spillere som blir angrepet av medlemer i min stamme. De truer med krig etc etc, men nå har de visst begynnt å bruke en ny strategi. Fake allianse strategien, det ser ut til at hver eneste person som blir angrepet, tilfeldigvis er med i en stamme som er "alliert" med SKYGGE. Tenkte kanskje det var sant, men når jeg får inn rundt 5 stykker fra relativt dårlige stammer som sier de er alliert med SKYGGE blir jeg litt mistenksom.

Er det virkelig slik at etter hver eneste by man angriper så vil man få SKYGGE på strupen?

Siden du er diplomat osv... Hva med å ta dette via de vanlige diplomatiske kanalene, eller hadde du tenkt å erklære krig mot de, eller hva?

At noen snapper byer fra dere er vel ikke så merkelig, og om andre hjelper de, så er ikke det så rart heller vel? :) Hvilke allierte stammer snakker du om?
 

DeletedUser

Guest
For meg virker det som om de prøver å skremme vekk andre spillere som prøver å angripe dem, med å si at de er allierte med SKYGGE for da å slippe å bli adlet ;)

Regner vel med at det ikke bare er folk fra AREA, som har fått den meldingen når de har angrepet en by :)
 

Whalekill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
....

At noen snapper byer fra dere er vel ikke så merkelig, og om andre hjelper de, så er ikke det så rart heller vel? :) Hvilke allierte stammer snakker du om?

Jeg sa aldri at noen snappet byer fra oss, og hvilke stammer som har sagt at de er allierte med SKYGGE forblir anonyme. Men jeg kan si at en del av dem er "borte" :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det er bare og passe dere, som et medlem av skygge er jeg klar til og angripe alle som angriper en annen på TW, for er det ikke sånn at alle automatisk er alliert med nr 1 ? :(
 

DeletedUser

Guest
For meg virker det som om de prøver å skremme vekk andre spillere som prøver å angripe dem, med å si at de er allierte med SKYGGE for da å slippe å bli adlet ;)

Regner vel med at det ikke bare er folk fra AREA, som har fått den meldingen når de har angrepet en by :)

ja den pene: VI ER ALLIERT MED DE STERKESTE SÅ BARE PASS DEG/DERE funker jo veldig fint;):rolleyes:
 
Topp