Top 10 Spillere

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Flott, Håkon!

Jeg har logget inn i dag, hehe :) 90t jobbuke i forrige uke og fadderuke(r) nå - ikke veldig enkelt å få tid til tribalwars da. Heldigvis vet jeg at kontoen holdes i gode hender mens jeg prøver å komme gjennom fadderukene med lommeboken i behold! ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg savner å få frem vår eminente tredjemann på kontoen, Ole-Andrè. Det er nok kontoens mest hardtarbeidende spiller atm.
Uansett - kudos for fin liste, Håkon!
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
1 -Coller AGURK 2.500.633 263 9508
Herman, Heine og Trym. Veldig aktiv og veeeeeeeeeeeeeeeeldig mykje impact på v31, uten dissa 3 her, så hadde vi kanskje brukt enda litt meir tid på og vinne v31. Ufattelig gode og rutinerte spelera her. Veldig kjekt og få spelt med dei, sjølv om Herman var den som starta spion-rykte om meg i KISS, hadde det ikkje vore for det, så hadde eg sikkert ikkje joina ugress. Jaja. Takk i alle fall.

2 Kazuto Kirigaya AGURK 2.079.508 225 9242
Espen og Niko, niko har vore veldig mykje borte i sommer, men Espen har gønna på. Ditta e vel den kontoen som har hatt nesten like mykje impact som -coller kontoen, stått på som faen og adla over 160 fiendebya, ganske imponerandes, og veldig bra jobba av Espen og litt Niko. Huska eg hadde dårlig intrykk av Espen før, sånn way back, men har bare blitt imponert av han no, veldig kjekk type og ha på laget, og gleda meg til han begynne på v30 og :)

3 Archer AGURK 1.793.628 178 10077
David og av og til Even? x) David som har gjort meste her, og han var leder i UGRESS, veldig utmerka leder la inn en kjempe innsats, og vel, dykk ser kor den har ført oss.

4 johnern AGURK 1.469.181 180 8162
Like gråbya litt over gjennomsnitt mykje, men av og til så skrive han "(sun)" i skypechatten etter han adla bya, så det e veldig hyggelig. Hjelpe og til med nukes og fakes ein gong i skuddåret, circa.

5 Lucky luck AGURK 1.097.352 122 8995
Forbanna tosk som ikkje kan noko på TW, ufattelig flaks at han i det heile tatt leve på v31 enda, anbefala han idioten som sitte her til og løpe ned på nærmaste 7/11 og kjøpe vikinlotto før onsdag kl 15.
6 Fail AGURK 1.096.085 146 7507
Eivind og Jon, ikkje sett så mykje til Jon, men veit han e grei moralsk støtte. Eivind ligge nesten så safe som du får det, enda har han veldig høg ODA og nuka for sikkert heile UGRESS. Kanon fyr og få, syns det var litt svakt av han at han ikkje fekk dagens stormakt i går, men jaja. forbedringspotensiale i alle fall då.


7 Reisverket CATS 1.077.519 134 8041
Reisverket, Myh og Ole. Veit eigentlig ikkje så veldig mykje om ferdigheta på dinna kontoen, og dei har enda til gode og vise det. Einaste dei har klart og utføre mot meg, er og snik-adle meg når eg ligge og søve og drømma søtt. Ikkje så alt for mykje og skryte om i forhold til adlinga heller, berre eit par bya av meg når eg sov, og resten så og sei internadinga og gråbya, litt panda bya no når dei var afk, ser ut som kontoen her berre klara og adle folk som enten søve, e afk eller sin egen stamme. Jaja. Hyggelig og snakke med på PM i alle fall då.
Ser fram til den verdenen eg og du Rv skal være duals <3

8 Giant Panda AGURK 973.112 114 8536
Veldig mange dyktige spelera som har spelt her, og som enda forøverig spela her. Lukta litt demotiverte i og med så mange som har vore innom her, og enda er der, men har høyrt rykte om at dei har tenkt og satse på top4, og det tror eg dei burde klare, spessielt med 80 adels. Så kan vel eigentlig berre sei rip rv her og no.

9 Chaosisalex AGURK 935.681 116 8066
Masekopp og Odd. Stått på noke kanonbra, men tror taktikken deira e og mase hål i haude på alle i stammen sin, så heile stammen blir lei og ikkje adla, for også ta byane for seg sjølv :( neida, veldig bra jobba her, skutt veldig i været, kan nesten minne om då Russland sendte hunden Laika opp i rommet. Og ser ut som dei e på top 10 for og bli.

10 *Exodus* CATS 782.705 97 8069
lol. Simen som ville over til Ugress, før eg blei med i ugress til og med, men som desverre ikkje hadde kontakta i ugress, og dermed bestemte seg for og være i KISS. Blokkerte meg både ingame og på skype når eg leava, så kan føle at han e litt salty for at eg hoppa over til ugress, uten han. Sjølv om vi hadde snakka litt om det :)


Honorble mentions:

35 Kreiz CATS 122.505 14 8750
Skulle ha beholdt Morten gitt. Ikkje meir og sei der. Hadde Morten vore der, så hadde nok Kreiz vore rank 1, og KISS hadde vunnet verdenen, det er eg bombesikker på. Jaja, synd trist leit at han ikkje orka og spele meir med Kristian, men hallo, kem kan klandre han? x)
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
10 *Exodus* CATS 782.705 97 8069
lol. Simen som ville over til Ugress, før eg blei med i ugress til og med, men som desverre ikkje hadde kontakta i ugress, og dermed bestemte seg for og være i KISS. Blokkerte meg både ingame og på skype når eg leava, så kan føle at han e litt salty for at eg hoppa over til ugress, uten han. Sjølv om vi hadde snakka litt om det :)

Ikke noe salt her.
Det var en enkel grunn til at jeg snakket med deg om det, og det var nettopp for å finne ut hvor vi hadde deg. Både RV og Panser viste om at vi hadde den samtalen. Jeg hadde aldri en intensjon om å hoppe.
Grunnen til blokk sier seg jo selv.
 
Topp