Top 10 Spillere

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Noken som e kompetente nok, lage liste? Kjedlig med dødt forum, men eg e braindead så kan ikkje lage liste sjølv :)
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
1 Giant Panda UGRESS 297.784
Panda og Kreiz har knivet om toppen lenge men nå ser det ut som Panda har koblet ett fast grep om førsteplassen.
Ca 20% Gråbyer adlet.
Tydelig at startup var preget av den del PP, men man kommer vel ikke unna å bruke litt PP om man skal henge med i start/topp.
Kontoen ligger ganske trygt på kartet, derav forholdsvis lite ODD(50.873)25 plass.
ODA derimot 1 plass med 727.758. Tyder på at byene ikke har vært gratis. Men igjen med en "Trygg plassering" gjør at man kan bygge opp mye off, noe kontoen helt sikkert har flus av.
Nr 1 på støtte, noe som helt sikkert kommer av at kontoen har støttet Marius19 i håp om å sette bremser på Kreiz, noe som forsåvidt har lykkes.
Definitivt en sterk konto med dyktige spillere som kommer til å holde ut leenge.



2 -Coller UGRESS 262.633
Kjører samme taktikk som på v26. Adle alle farmene på V31.
66% Gråbyer, noe som i mine øyne er svakt og tyder på mye PP bruk.
Det skal nevnes at spillerbyene han har adlet ikke har kommet gratis, med en ODA på 339.980(3 plass)
ODD er på stusselige 11.965(115 plass) så her er det lite deff som har falt i egne byer.
Støttet en del, 228.078(2 plass bak Panda) så her stackes fronten mot Kiss/Kreiz.



3 Kreiz KISS 250.278
Her satt Kristian og Morten. Men kastet inn håndkle pga motivasjon.
Så nå har stjernelaget steppet inn.
(Vivaldi) Thor (smurfen) og Andy (skandyzz) har kommet inn så her er det bare å gi gass.
Denne kontoen kommer til å hente inn igjen gutta over, ingen tvil.
Sterk konto med mye off.
10% Gråbyer.
Har nok tatt ut mye av deffet til -Coller og Panda i krigen mot Marius19
ODA 2 plass. 650.511
ODD 5 plass. 180.151 Så her har det vært mye frem og tilbake.
Støtter også der det trengs, 59.500 og 7 plass.



4 Mad Irishman KISS 115.639
Trymboi og Iver har vel det feteste nicket på V31.
Gutta har vært så heldige å få inn Tommy Laksvatn, som tydeligvis står for offet på kontoen, så RIP 07.
17% Barbs.
Ellers består mye av byene gamle New og L-town spillere.
Her er ODA på 205.177 som gir en 7 plass. Noe som tyder på at det nok har røket en del off.
Farmes også en del på kontoen så her går nok brakkene varme.
Ligger forholdsvis trygt plassert så ODD er ikke vits i å nevne engang.
Deff sendes ut i øst og vest der det måtte trenges, 65.964 og 5 plass.
Så disse gutta her stiller opp.


5 Real Slim Shady KISS 99.690
Ja her sitter Sander, eller vent. Nei da her sitter Tore Bobil.
Lurte sin egen stamme lenge til å tro han var ny, dog litt heftig startup til å være ny.
Hatet Bobil på V27.
Tore er vel en de fleste kjenner til. Når propaganda maskineriet settes igang så kan har irritere en gråstein.
Men har man Tore på sin side så skjønner man fort at her sitter det mye entusiasme og aktivitet.
Tore planlegger aksjoner ned til den minste detalje, så har man joinet en aksjon så er det bare å sette av hele forbanna natta, for da skal det fort sendes 100 angrep+ som skal treffe da og da.
Konge type som virkelig gjør mye av spillopplevelsen.
Kun 1 av 15 byer er grå,(6%) så her nukes det i øst og vest.
ODA 4 plass med 257.881.
ODD er lav, så forholdsvis stille. Enn så lenge.
Langt nede på støtte også, så her er det nok mest deff. Dog lite poeng å angripe da Tore sitter på 24/7 å sniper alt som kommer hans vei.


6 -JimmyAIK KISS 98.100
Svensken som ennå ikke har skjønt at ingen i Norge bryr seg om AIK og svensk fotball.
Kom inn i Kiss etter å ha blitt adlet av egen stamme.
Etter 2 avstemminger og krav om å ikke spamme så slapp han tilslutt inn.
Vært lite spam, så er ennå inne.
12,5% Gråbyer.
ODA 12 plass og 124.486.
ODD: plasseringen er langt bak fronten til Kiss, så her er det stille som i grava.
Støtte er heller dårlig også, kunne nok vært sendt mer frem i front, men går vel hardt off så da blir det vel lite å sende.


7 Lucky luck KISS 93.668
Sindre som sitter her.
Kommet som en rakett etter en (litt) slow start.
0% Gråbyer, så han har ikke falt for fristelsen. Kudos til deg for det.
Sterk ODA med 6 plass og 223.655, så byene han har tatt har heller ikke vært helt gratis.
Plasseringen gjør til at her er det latterlig stille.


8 Kazuto Kirigaya UGRESS 91.269
Så har det sneket seg litt ugress inn på tampen av topp 10 lista gitt. Godt det ikke bare er Kiss her.
Kun 1 Gårby adlet.
Mange store spillerbyer som er tatt med en ODA på 228.728 og 5 plass.
Igjen veldig stille i forsvar, så kan sove godt om natta.
Støtter litt i front 13 plass der.


9 Linoko KISS 81.393
Linoko, aka snipekongen. Sniper å deffer i hytt og gevær. Virkelig en hyggelig type som Kiss er heldig å ha på laget.
Sterk og balansert konto som er rustet for det meste.
16% gråbyer.
ODA er ikke veldig sterk ennå, men kommer nok etterhvert. Har vel ikke møtt på veldig mye motstand ennå. Men plasseringen gjør til at han kan vokse som han selv vil. Så her sitter det nok både mye deff og off for den som vil prøve seg.
Trenger man deff så stiller han opp.


10 *Exodus* KISS 78.662
Her sitter jeg.
Plasseringen trygt i clusteret til Kiss.
17% Grått.
10 plass på ODA etter noen nukes i veggen her og der.
26 plass i forsvar etter noen dårlige nukes fra Ugress gutta.
9 plass støtte, deffes der det trengs.






Er mye Kiss på lista så jeg er nok ikke objektiv.
Men liste ble det hvertfall.
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
1 Giant Panda UGRESS 314.837
Sander og Larsiex som sitter her, behersker så absolutt spillet, både det tekniske og det å bruke pp mest mulig effektivt. Ligget på topp siden startup, men har i det siste etter koordinert deffint mot Kreiz virkelig tatt grep om førsteplassen, tror likevel -Coller kommer til å ta den relativt snart, siden han har såpass mange adelsplasser tilgjengelige.

2 -Coller UGRESS 277.037
Man kan si mye om Herman, men jeg vil tro at han er den spilleren som faktisk behersker det strategiske ved det å bygge en konto bedre enn noen annen spiller på tribalwars.no. Jeg har helt siden jeg spillte mot han på hp16 vært utrolig imponert over herman sin evne til å bruke ressurser på det som er mest optimalt, noe han også viser her på v31 med verdenens mest imponerende vekstkurve. Sitter også på utrolige mengder med deff som følge av adlingsstrategien sin, noe jeg tror Kiss har fått smake litt på, og kommer til å fortsette å gjøre utover verdenen.

3 Kreiz KISS 265.187
Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si om Kreiz, både kristian og morten er personer jeg absolutt har sansen for og liker de pratene vi slår av innimellom. Samtidig behersker de spillet på en måte som få andre her på .no gjør. Virker desverre som de mistet motivasjonen litt etter å ha stanget mot Ingen i store perioder av v30, og nå i tillegg står fast mot Marius19 etter han har fått deff av Ugress.
Ryktes at det er nye spillere på kontoen nå, Andy(skandyzz) er en spiller jeg har spillt med før, og som jeg vet har evnene til å styre en topp-konto. De andre her har jeg ikke hørt så mye om, så det blir spennende å se hvordan dette går videre.

4 Mad Irishman KISS 127.047
4 plass er absolutt respektabelt så langt inn i en verden, men det vitner samtidig om mye bruk av pp også. Dersom dette er de jeg tror det er vil de dabbe litt av etter hvert som verdenen utvikler seg, men det er jo alltid mulig å lære noe nytt og plutselig evne å ha en konto som ligger helt i toppen.
langt opp til topp 3, tviler på at noen fra 4 og ned kommer til å ta igjen topp 3 med det første.

5 Real Slim Shady KISS 103.294
Her sitter bobilen, en spiller som er veldig overvurdert og aldri hadde ligget i toppen dersom det ikke var for lommeboka. Jeg har enda til gode å se noe imponerende fra han gjennom min tw-karriere, men håper da han overrasker her på v31.
Evnen hans til å planlegge aksjoner ned til minste detalj hadde definitivt vært positiv dersom aksjonene faktisk hadde vært bra planlagt, men som jeg allerede fikk se på v30 så er de middelmådige at best, og satser på å overkjøre spillere ved rå makt, istedenfor å time angrep på en intelligent måte. Ikke å finne høyt oppe på farminglista heller, noe som er både skuffende og overraskende mtp bobilens enorme aktivitet(som kanskje er det eneste jeg respekterer med han).

6 Lucky luck KISS 103.042
Sindre er en spiller jeg ikke kjente til i det hele tatt før v30, men han har overrasket meg utrolig så langt, og viser både her og på v30 at han har de ferdighetene som kreves av en topp-spiller på tribalwars.no. Må passe seg når han skal ut i helgene, eller blir han nok kicket og innadlet slik som andre spillere allerede har blitt på v31(RV klarer visst ikke å skille mellom verdener), men sålenge han klarer å holde seg på godsiden til rv så blir han nok med i toppen en god stund fremover.

7 -JimmyAIK KISS 99.745
Jimmy er en karakter for seg selv, og er vel by now veldig godt kjennt her på tw.no. Han er absolutt en spiller som behersker spillet, men ranken hans så langt på v31 skyldes nok heller bruken av pp enn det at han har lagt inn innsats på farmingsiden. Nedadlet en gang allerde på v31, vi får se om han holder løpet ut denne gangen ;)

8 Kazuto Kirigaya UGRESS 98.200 13 7554
Meg og min dual Espen. Jeg ville bare benytte anledningen til å skryte litt av espen som legger ned et enormt arbeid for at vi skal holde oss høyt oppe på ranken. Han er på ferie for øyeblikket, og jeg er litt lei av farming etter litt for mange hper, så vi har sunket litt. Når Espen kommer hjem om noen dager skal du nok se at vi skyter fart igjen når vi benytter oss av inventargjenstandene våre og får oss en aldri så liten boost.

9 Dr. Dre KISS 89.827
Ikke en god spiller, så det er heldig at han ligger så trygt til som han gjør. Nedadlet en gang allerede uten særlig forsøk på å forsvare seg, mistenker at han ikke kan snipe. Lommeboka er tykk, så han holder seg kanskje på topp 10 videre.


10 johnern UGRESS 86.331 15 5755
Utrolig mange adels tilgjengelige, så blir nok å klatre videre oppover rankingen etter hvert.
Utover det kjenner jeg ikke til splleren på denne kontoen så godt, men gleder meg til å spille ilag med han her på v31 :)
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Berre så det e sagt, dinna lista her e sikkert den værste du har sett, men whatever, lagde egentlig berre lista så Jonas kunne få credz og.


1 Giant Panda UGRESS 430.108 63 6827
Sander og Lars, Heldigvis for Sander så har Lars jobb, og kan sponse med alt pp bruk, ellers heilt ubruklige folk innad tw, Sander e litt god i hexball, men ja.

2 -Coller UGRESS 422.230 66 6397
[Bare dei som har overført 5000pp til Lucky Luck kan sjå meldinga her]

3 Kreiz KISS 304.745 41 7433
Kjedlig at Morten slutta, hadde fått mest sansen for han ut av alle i kiss, men whatever, dei har iallefall fått inn gode folk som Andreas, Vivaldi og Thor Henrik, forventa mykje framgang her i gården.

4 Kazuto Kirigaya UGRESS 176.210 25 7048
Niko og Espen, Espen har gønna på som faen i det siste, Aksjona som e basert på hevn og hat e som regel dei som slår best ann, farlig kar, og vi i KISS burde passe oss, trur ikkje Espen gir opp før kiss e nede.

5 -JimmyAIK KISS 146.254 20 7313
Jimmy og Aleks, ikkje så stort og sei her, adla bare tilfeldige bya, har eit lite cluster no, men trur det e nokså flaks at dei har adla seg sånn, bortsett ifrå det så adla dei i hytt og pine, men sikkert greie folk,

6 Dr. Dre KISS 145.432 36 4040
[Bare dei som har overført 2500pp til Lucky Luck kan sjå meldinga her]

7 Lucky luck KISS 144.727 22 6579
Her sitte eg, og min dual Jonas, som ikkje får noke som helst credz, men skal være sagt at uten han hadde accounten aldri farma noke! Står på når det trengs, ganske grei dual og ha.

8 Real Slim Shady KISS 143.566 20 7178
Tore satt her, men slutta, triste greier egentlig, fått inn Ole, ingen aning om kva eg kan forvente, men satsa på det beste.

9 Mad Irishman KISS 139.805 18 7767
Her sitte super-trioen ifrå NRK Super, gjorde det bra i begynnelsen, men ser ut som dei har falt litt av pga ferie og late duals har eg hørt, men satas på dei sette seg opp i gullkrukka igjen snart.

10 Fail UGRESS 136.237 18 7569
Aldri høyrt om,
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Desverre har Mad irishman detti litt av, men dette er kun fordi sommere tok litt overhånd xD Sikkert flere som opplever samme traumatiske greier som oss. at ferien tar fra oss tw tid. Ryktes likevel at motivasjonen til grunnleggeren av kontoen er kommet tilbake, så får se åssen det går etter noen ukers tid :D
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
1 -Coller UGRESS 472.787 67 7057
Herman hadde alt for mye PP i starten, har sikkert brukt alt sammen nå, og han adler kun gråbyer. Har klart å få tak i 1. plass med stort PP-bruk, godt jobbet.

2 Giant Panda UGRESS 455.959 66 6908
En del PP brukt i starten, men her spiller Lars og Sander. De har de vist på OD-ranking at de knuser alt deffet til Kiss nå. Adler mye flere spillerbyer enn en del andre, så det er svært imponerende.

3 Kreiz KISS 321.635 43 7480
Her spilte de eneste som var gode i Kiss, men Morten og Kristian sluttet. Noen middels OK spillere på kontoen nå, og de bare kastet bort tropper så langt. Går bare nedover for Kiss nå.

4 Kazuto Kirigaya UGRESS 187.018 25 7481
Bra spiller dette, lite PP-bruk og fortsatt #4. Veldig bra Niko, dere er flink.

5 *Exodus* KISS 170.256 25 6810
Merger som bare det, jeg tror ikke Kiss bør adle hverandre når Ugress adler dem. Det er ikke særlig effektivt det.
6 -JimmyAIK KISS 162.700 22 7395
Første spilleren til å bli adlet på v31, veldig overvurdert svenske dette. Kjent for å irritere folk ingame og på skype, og sier han er best hele tiden (selv om han ble adlet før 1 uke var gått). PPet seg kjapt opp igjen, så Jimmy og Aleks har ikke imponert på v31.

7 Dr. Dre KISS 162.330 37 4387
PP

8 Lucky luck KISS 161.598 25 6464
Her har vi Sindre, maskotten til Kiss og Rv. Han er en bra spiller som sannsynligvis vil gå ned sammen med Kiss ettersom de taper hardt mot Ugress.

9 Fail UGRESS 151.449 19 7971
Gjort det helt greit i Ugress, han kommer sikkert til å gjøre den enda bedre ettersom han ligger nærme PP-folkene i Kiss, blir nok ikke vanskelig å vokse raskt nå fremover.

10 Reisverket KISS 146.504 21 6976
Rv har ikke fått det helt til på v31. Alle aksjonene til Kiss har vært totalt mislykket så langt, så spørsmålet er om han klarer å snu dette. Han er kjent for å prøve alle metoder for å vinne en verden. På v31 er det ikke like mange stammer å merge med som han har gjort på v30, så vi får se hva han finner på!
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
6 [URL='https://no31.tribalwars.com/guest.php?screen=info_player&id=6412207' skrev:
3.jpg
-JimmyAIK[/URL] KISS 162.700 22 7395
Første spilleren til å bli adlet på v31, veldig overvurdert svenske dette. Kjent for å irritere folk ingame og på skype, og sier han er best hele tiden (selv om han ble adlet før 1 uke var gått). PPet seg kjapt opp igjen, så Jimmy og Aleks har ikke imponert på v31.

innaktivitet den helga, no excuse! Hadde ikke regnet med å bli backstabbet :)!
Men jeg lå med omgansjuke den helga, og Jimmy spiller ikke på denne verdenen!
Kjører solo =P
 

Giant Panda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
innaktivitet den helga, no excuse! Hadde ikke regnet med å bli backstabbet :)!
Men jeg lå med omgansjuke den helga, og Jimmy spiller ikke på denne verdenen!
Kjører solo =P

Jimmy spilte masse i starten, han har sagt det selv. Han var borte den natten har han sagt i ettertid (men dere holdt på å dodge etter første adels traff, så det var aktivitet på kontoen). Backstabbet? Vi var en stamme med 40 medlemmer (AIK og AIK2), før noen hadde 2 byer (åpenbart en tullestamme når hele topp 40 er samlet i en stamme, utenom Kiss da før noen har 2 byer). Når vi faktisk lagde en ordentlig stamme da var ikke Jimmy inkludert siden han er dårlig og bare irriterer hele tiden. Ingen backstabb...
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Jimmy spilte masse i starten, han har sagt det selv. Han var borte den natten har han sagt i ettertid (men dere holdt på å dodge etter første adels traff, så det var aktivitet på kontoen). Backstabbet? Vi var en stamme med 40 medlemmer (AIK og AIK2), før noen hadde 2 byer (åpenbart en tullestamme når hele topp 40 er samlet i en stamme, utenom Kiss da før noen har 2 byer). Når vi faktisk lagde en ordentlig stamme da var ikke Jimmy inkludert siden han er dårlig og bare irriterer hele tiden. Ingen backstabb...

Hva enn som får deg til å føle deg bedre :)
Jimmy spilte DA ja, men ikke mye etter at vi ble adlet :)
 

grodi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Tenkte det var på tide med en ny liste :)
1 -Coller UGRESS 878.882 113 7778

Herman du Herman. Her sitter den spilleren som er flinkest til å bruke PP riktig og få eit forsprang til alle andre på de mest kompliserte vis. Du har lært meg mykje og med din aktivitet så holder du nok rank 1 i en lang tid ! Heine har også kommet inn på kontoen som et friskt innskudd som eg tror vil hjelpe kontoen veldig mot lategame.
2 Giant Panda UGRESS 566.248 68 8327

GP kontoen. Den kontoen med mest skills på v31 det er det ingen tvil om. Mange dyktige spillere her som de fleste kjenner best på v30. Kommer til å holde seg i toppen (rank 1???) til verdenen er omme.
3 Kazuto Kirigaya UGRESS 363.935 47 7743

Espen og Niko. Espen ble kastet ut fra KISS tidlig. Grunn fikk eg aldri med meg, men det er KISS sin største tabbe. Espen er en maskin uten like som motiverer alle i UGRESS til kampen mot KISS. Motivet ryktes å vere en hevnaksjon, men det er nå ikkje det viktigste :D Min yndlingskonto her på v31.
4 Kreiz KISS 362.785 46 7887

Fornya konto etter at Morten og Kristian gav seg. Her sitter Andy og ehhh husker ikkje. Jaja, får se hvordan denne kontoen sin klarer seg etter eier bytte, men eg håper de gir fra seg en god og lang kamp :)
5 Archer UGRESS 318.775 45 7084

David. Altmulig bitchen min. Jobber som en hest og bekymrer seg mer om UGRESS og TW en IRL. Du gir deg aldri og står på hele tiden. En utrolig hyggelig type som kommer til å vise ka han er god for her på v31. Kommer til å kjempe i toppen hvis han får bitt seg fast i front.
6 Dr. Dre KISS 276.743 41 6750

Eh...tror denne kontoen var i UGRESS i starten, men gav fra seg byen uten kamp? Gleder meg til å adle deg. PP
7 Reisverket KISS 273.585 51 5364

Rv. God leder. Føler du har mista mye respekt rundtom med v30. Uansett blir det gøy å se om du "gidder" v31 og gir fra deg en real kamp. Ikkje imponert noe særlig enda. Litt skuffa.
8 *Exodus* KISS 272.331 31 8785

Eh ja. Aner ingenting om denne kontoen? Hevda seg lite i krigen. Ingenting spesielt. Faller sikkert videre ned på rankingen med tiden eller er det en overraskelse her?
9 johnern UGRESS 243.159 53 4588

John mah boi. Flink spiller. Kan hvis han gidder så får vi håpe at han gidder for UGRESS sin skyld. Ligger litt etter de andre topp kontoene i UGRESS. Kan det ha med at John ikkje farmer???
10 Lucky luck KISS 234.495 31 7564

Sindre elns? Ja. Eh safe konto i KISS. Vet ingenting om deg egt :p Håper du kan få deg litt front med tiden så du får vist hva du er god for.




Upcoming top 10?

12 HakunaMatata-TimonPumbaa KISS 214.188 29 7386

Denne kontoen har eg store forventninger til. Spillerne her sitter på store ferdigheter. Top 10 snart tenker eg.
28 Khaleesi UGRESS 81.166 14 5798

Ny konto i UGRESS. Her sitter 3 gode gutter som kan mye. Kommer til å klatre under hele v31.


______________________

Ikkje verdens beste top 10 liste, men ikkje den værste eg har sett heller. Noen i KISS som er gira til å følge opp med en ny top 10 liste? :)

-BB
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Spillerrangering
Poeng

#1
12.jpg
-Coller
Herman er en spiller som er i en klasse for seg når det kommer til å optimalisere poengvekst, dette ser man igjen klart og tydelig her på v31 hvor han har en solid ledelse ned til rank 2. Kontoen her har også tatt seg opp aktivitets og farmingmessig etter å ha fått inn heine, som er en klassespiller med en helt utrolig peak når han gidder. Kontoen jeg tror vil ende opp på førsteplass også ved verdensslutt, dersom de holder motivasjonen oppe.

#2
9058_thumb
Kazuto Kirigaya
Min konto originalt, men her på v31 er det helt klart Espen som har gjort mest arbeid, etter han kom inn har han vist en utrolig aktivitet og innsats som få spillere jeg har spillt dual med har vist tidligere. En glede å spille med, og utrolig glad for at jeg fant han før jeg forsvant på ferie i to uker uten nett, heh. Tipper vi ender på rank 2 med den aktiviteten espen viser, spesiellt nå som jeg også er tilbake. Forøvrig også kontoen med klart flest fiendebyer tatt på v31(#EspenErPro)

#3
9249_thumb
Archer
David er enda en av kjernekontoene i Ugress og en beroligende stemme på skype som kjefter på oss når vi blir litt useriøse. Utrolige ferdigheter og en fryd å få spille med, også en god leder, selv om ledelsen vår til tider kan virke litt grønn(sorry <3) kommer til å ta rank 3.

#4
9010_thumb
Giant Panda
Holdt rank 2 lenge, men har nå falt ned etter å ha vært innaktiv leeenge. En kjernekonto i Ugress som har vært ganske irrelevant i det siste, så håper Lars(og Sander++) får opp motivasjonen igjen, for ferdighetene sitter inne.

#5
6.jpg
johnern
Trenger ikke si så mye her, prisutdelingsposten hans oppsummerer min mening ganske godt <3

#6
coa_unknown.png
Dr. Dre
PP hore, men også vist at han makter å henge med videre selv om relevansen til PP synker, så gleder meg til å få kriget mot han etter hvert.

#7
9003_thumb
Reisverket
God til å spille spillet, både relasjonsmessig og på det tekniske, desverre virker det som om folk har fått øynene litt opp for RV og hans stil, noe som fører til at det går litt skeis både på v30 og 31 for hans stammer for tiden,

#8
9288_thumb
Fail
God spiller som er aktiv og bidrar der han kan, en glede å ha møtt han og håper å få spille mere med han på andre verdner

#9
9106_thumb
Lucky luck
Sindre er bae <3

#10
9243_thumb
Kreiz
Skuffende rett og slett at Kreiz har sunket så mye, spesiellt mtp kaliberet på noen av spillerne her. Kristian er en veldig hyggelig type, men ingame har jeg mistet litt respekten for han da jeg ikke føler han står for det han sier i noen særlig grad, faller nok ut av topp 10 snart-ish.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Skuffet og skuffet, hva forventer man når en konto blir backstabbet midt i safesone ? Lov å referere til at ikke noe mer ble tatt siden da. Alt av adelsforsøk møtte jo døren, men det betyr jo ikke noe for dere ?
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Verdenen har vart en stund nå, og tror mange av de på topp 10 forblir topp 10 ut verden, men har lyst å lage en ny liste :)



1 -Coller UGRESS 1.374.257 171 8037
Her sitter Herman og Heine. Begge er av øverste klasse, og er svært aktive, og ikke minst hjelpsomme begge to. Utrolig lett å prate med, og generelt greie karer, farmer, adler og bruker PP på den beste måten av alle, resulterer i 1.plass, og er 100% sikker de ender der også.
2 Kazuto Kirigaya UGRESS 811.169 102 7953
Her sitter Niko og Espen. Niko gjorde det bra i oppstarten, og det var han jeg bindet Kazuto med. Men så skjedde det mye i KISS leiren, og Espen var borte, jeg prøvde å snipe, men alt var rimelig godt timet, og delt opp? Uansett er begge utrolig god, og Espen har imponert kraftig, og virkelig stått på, farmer som en gal.
3 Archer UGRESS 805.247 106 7597
Her sitter David, og snart Even. Digger begge, David tar kontroll og ordner/legger tilrette for oss resten på en vinuderlig måte, og er aktiv som bare det, spørsmålet er hvem som er mest av David og Espen? Even er en god kar, elsker å se kommentarene poppe opp midt i skype, ofte en morsom en, med Charlie Sheen bilde, som gjør det hele 10x ganger bedre.
4 Giant Panda UGRESS 796.406 95 8383
Panda ledet lenge ang. 1.plassen, men summer was coming, og med den kom ferien. Men Larssen er aktiv, og ekstremt god, syntes han var ganske artig i starten, og "tiltet" ofte :p Tror Panda kan klatre tilbake enda lengre opp på listen.
5 johnern UGRESS 706.100 76 9291
Her sitter john, som er en veldig layback type, men er der når det trengs. Hjelpsom og aktiv, og veldig god i spillet. Rimkongen og Jon er kallenavn, men ikke glem "h"en hvis du ikke vil bli nuket. Ungkar dette :p
6 Fail UGRESS 528.161 78 6771
Eivind og dualen Don Jon. Vi samarbeidet en del før, da jeg holdt på lengre vest, men de gjør enda sin ting, og virker å ha rimelig god kontroll.
7 Reisverket KISS 516.369 66 7824
Husket navnet med en gang da jeg kom tilbake på .no, og ga meg en liten oppdatering, men det var egentlig det. Var ikke like interessert i prate mye mer, og vi endte opp på forskjellige sider. Veldig gode spillere her, men har hørt ting jeg ikke er helt fan av, minner mye om folk på co.uk
8 Dr. Dre KISS 504.452 82 6152
Aner ikke hvem som sitter her, men må være Dr.Dre himself, fordi det regner tydeligvis PP på den kontoen, det så man da han hadde 9k by og adlet før nybegynnerbeskyttelsen gikk ut. Hører han har blitt bedre, og støtter en del, men desverre ikke godt nok, men håper å se mer av han etterhvert, nok den stilleste av topp 10 både når vi snakker om prating og angrep.
9 Lucky luck UGRESS 488.356 59 8277
Sindre sitter her nå alene, Jonas, som var den første av alle som tok meg godt imot her da jeg kom tilbake, både med hjelp i oppstart og info. Pratet ofte med han, og han var veldig hyggelig, ga meg headsup iblant. Sindre er en stå på fyr, og veldig aktiv, man tar ikke ofte byer av denne karen hvis han er aktiv, tror han blir å klatre etterhvert på listen, og betydelig.
10 Kreiz KISS 484.353 57 8497
Falt helt ned hit ja. Spilte W90 litt som dual, og da var det første gang jeg så Kreiz navnet, før jeg sluttet, men hørte det skjedde mye rart etterhvert der borte. Hørte Kristian er eieren, og har hatt noen dualer inn og ut. Virker som en god spiller, men også som en person som tror han har litt for mye kontroll. Mye blir lovet, men ikke mye holdt. Han virker å ha ståpåvilje, noe mange mangler, som kommer godt med, men nå gjelder det virkelig at du får gutta i KISS på rett kjør, og samme viljestyrke hvis dere i det hele tatt skal ha sjans. Hjelper ikke at samme folka sender fakes, og resten er layback, og da ender aksjoner ofte dårlig. Hils egrob fra Jonas :)
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fant ut jeg skulle skrive en liten liste, enjoy :) PS: Er ikke den som sitter med mest innsyn men ja, var på tide å skrive noe slik :)


1. -Coller - 2.010.993p - Ugress

Heine, Herman og Trym sitter her som alle vet. De sitter på tronen og leder v31 med en solid poengsum ledelse. Aktiv og viktig konto for Ugress og har vært det i lange tider. Har adlet seg enormt stor på nesten bare barbarlandsbyer, men har også adlet litt fiendebyer! Utrolig viktig offensiv, deffensiv og støtte konto for stammen, og uten den hadde de nok ikke stammen dem er i vært der de er idag. Sitter med en solid gjeng safe byer og har begynt å opparbeide seg gode frontbyer å adle fra! Blir spennende å se om gutta krutt klarer å holde rank 1 til verdenen er over, er enda en liten stund igjen! Håper bare dere starter å adle mer rødt enn grått snart, jeg har snart ikke farms igjen :mad:

2. Kazuto Kirigaya - 1.438.493 - Ugress
Enda en av Ugress sine bauta kontoer, Espen og Niko som sitter her. To veldig flinke og offensive spillere noe de uten tvil viser på slagmarken. Jeg ledet krigsstatestikken mot ELVIS helt til dere våknet til live og tok alt dere hadde i området. Espen er vell den furtne på kontoen mens niko bare sender selvmords nukes. Så er en god del liv i skype chatten når slikt skjer! Mer om den historien kan vi ta en annengang! Men denne kontoen sitter med solid front og er virkelig en utfordrer til rank 1 tittelen når verdenen er over om ikke -Coller henger i!

3. Archer - 1.387.455 - Ugress

David spiller vell solo? En av leder skikkelsene i Ugress som har gjort en god jobb så langt på v31 ved å lede Ugress sammen med Bruce til der de er idag! Han er litt furten for at Kazuto tok rank 2 ifra han, så han blir nok å kjempe om rank 1-3 sammen med regjerende topp 3 når verdenen er omme. Han er en også en utrolig offensiv spiller for Ugress, tror du har nukes ute non-stop.. Stopper aldri og vokse og er utrolig aggresiv! Har aldri hørt om deg før v31, så for meg har du gjort en veldig god skikkelse her på verdenen og jeg ser frem til å se deg på videre verdener.

4. johnern - 1.135.099 - Ugress
Du John du John... Nå sitter johnern kun med safe byer så og si og må få ræva i gir å slutte å adle farmsa mine og starte å gjøre noe fornuftig! Ikke lenge siden du hadde masse front men nå sitter du bare å lar nuksa dine støve. På tide å la ELVIS smake litt på dem?? Nei men dette har også vært en viktig front konto for Ugress, når Lucky og Chaos gikk til Ugress adlet dem sammen hele den nord-østlige delen av kartet sammen, så han har gjort en enorm jobb for stammen. Håper bare han ikke går i dvale enda? :eek:

5. Reisverket - 916.518 - ELVIS

Her sitter vell kjære Stephan og ryktes at Marita (hug) er der?? Nei huff, dette er en av 3 viktige viktige kontoer i ELVIS/Kiss/etc. De er en av bærebjelkene i stammen og så fort den faller så vil det merkes for resten av gjengen dems. Må si jeg er veldig lite imponert over adlingene deres på denne verdenen, ser ut til bare å være internadlinger og grått dere har vokst på, og såvidt et par fiendebyer. Jeg håper det blir mer liv i dere i sluttfasen av verdenen eller har dere gitt helt opp? Spillerne på denne kontoen har skills til å gjøre mye skade, men har de tid eller motivasjon til å gidde?

6. Giant Panda - 900.677 - Ugress

Her er jeg veldig usikker på hvem som spiller egentlig, Larrsern er den eneste på kontoen som har vært aktiv så lenge jeg har vært i Ugress. Det er varrierende aktivitet på kontoen? Siden den har falt en del i rank? Har dere gitt opp rank 1 drømmen? Håper enda det er mer liv i kontoen for den har solid mengde tropper på kontoen som kan brukes veldig fornuftig mtp å ta livet av fienden. Håper kontoen blir gjenopplivet og sørger for å gi fienden trøbbel de neste dagene. Den har store muligheter om dem blir brukt. Ellers blir dere innestengt i blått snart.

7. Fail - 846.382 - Ugress

En av Ugress sine store "safe-kontoer"? Har hvertfall veldig mye safe, Mye ODA mye ODS. Så ser ut til å ha vært en viktig bidragsyter for Ugress ifra bakhold. Ser ut til å kan bli stengt inne veldig snart om han ikke tar en Exodus og adler en gråby midt i fiende-land? Glemte å si at det er Eivind som sitter her? Adlingene dine på v31 sålangt har ikke vært så veldig imponerende men det er vell hver sin taktikk ? Håper også å se deg i front snart å adle masse røde prikker!

8. Lucky Luck - 795.021 - Ugress
Sindre sindre sindre! Denne kontoen din var i en veldig uheldig situasjon når du forlot Kiss. Innesperret i rødt. Hadde Kiss bare utnyttet dette ordentlig så hadde du kunne vært borte fra kartet akkurat nå, istedenfor sitter du og gliser med hele 795k poeng og har en konge front for å adle bort dem som hater deg mest. De hadde vell en aksjon mot deg? + masse snikadlings forsøk? Men etter aksjonen ble det veldig stille på fronten til Kiss. Ser ut som du knakk motivasjonen dems hardt der! Stå på og fortsett det gode arbeidet:)

9. Chaosisalex - 625.588 - Ugress

Enda en av Kiss|Elvis mest hatede kontoer tørr jeg påstå? Her sitter ingen ringere enn meg selv, odd og han som aldri logger på? Ikke mye å si, adlet stort, har planer om å fortsette med dette :)

10. Kreiz - 623.105 - ELVIS

Andy vet jeg er her, han er en kjernekar og en flott TW-Spiller. Kreiz er her vel også enda såvidt? og så vet jeg ikke om det er flere på kontoen p.d.d? Kontoen innebærer mye mye skills i dette spillet og kan utgjøre mye skade om dem ønsker. De hadde en dårlig aksjon forrige gang og har vært under konstant trøkk siden. Her må det være mangel på motivasjon, eneste som holder dem oppe på rank er gråby adlinger og internadlinger. Har dere gitt opp enda? For jeg vet dere kan gjøre mye mer enn det dere holder på med nå! Såpass gode spillere er dere faktisk? Spennende å se om tiden og motivasjonen strekker nok til, eller om dere er neste ELVIS spiller som blir rimmet.

 
Topp