Top 10 Spillere

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
1 gallabrotix OSO 44.997

Selveste legenden gallabrotix slår til hardt! Neida, aner ikke hvem du er:( Du ser jo forsåvidt ut som en grei spiller, og kanskje nærmer du deg mitt nivå? Hvem vet. OSO er jo fylt av disse fake-nicks'a. Har et par gode byer, men også et par shit byer. Av og på gråbyhore kanskje? Igjen hvem vet hvem han fyren her er, og hva han finner på.

2 Jaggy4JK OSO 41.959

Igjen ser vi OSO på topp, men her en jeg kjenner litt til. Utrolig hypet opp av Åsmund the sheep, som tydeligvis er bitchen din og gjør din bidding :p Ellers en spiller jeg hører mye bra om. Plizzc er jo også her nå, og han virker som en koselig kar. Forventer mer her enn av Galla, men her er det internadling av en 10k by så du fortjener ikke så mye kredzz.

3 keiser yahoo 38.811

Keiser jo! Her sitter Ola og kanskje en til? Er ikke helt sikker. Denne kontoen er i alle fall 100% boosted og eneste grunnen til at den er her er pga internadling av Stryper og at jeg nerda eventet for deg. Ikke fortjent i det hele tatt. Burde kanskje være top 50 på det meste. Representerer stammen sin, en boosted gjeng!

4 -Coller Tarzan 38.118

Selveste legenden! En av to her som ikke er bosoted monkeys! Her sitter selveste Herman. En av de flinkeste til å ikke bruke pp og bare adle store spillerbyer tidlig! Han er sikkelig off-hore og har aldri sett han bygge deff! Er med i den desidert beste stammen og bidrar med masse memes og dankness.

5 Mad Irishman yahoo 36.269

Her sitter en hissig gammel man fra Irland som heter Iver. Ikke hyggelig i det hele tatt. Som resten av Yahoo er han boosted og har ingen kunnskap om spillet. Spiller bare vaktårnverdner (har dualer på v32 for å se god ut). Forventer lite herfra. Kom deg ut!

6 Lord Gandreas yahoo 34.860

Her sitter gamlemannen sjæl. Aldri hørt om deg før, men du spilte vel Tw når jeg satt med bleie. Stakk fra stammen sin og lot dem bli adlet av sin nye stamme. Ingen respekt for sånt! Fy fy, skam deg ditt nek!

7 Jeg fant Dory OSO 33.149

Fake-nick i guess? Eneste han her har oppnåd i levet er å finne Dory. Ellers lite her å være stolt av. Kan kanskje slenge på at du er nr. 1 på OD, men det er da ikke noe spess:rolleyes: Sitter enten på for få adels eller så har du møt veggen, for med så mye OD burde du ha adlet noen saftige byer i det siste??

8 Master of None Korea 32.791

Her sitter fyren med kulest navn i spillet, men spiller dessverre på feil konto:( Hadde glidd rett inn i Tarzan med IzYaBoi kontoen, men nå er du dessverre permanent utestengt fra stammen:p. Flyr litt opp og ned på ranken hvis jeg ikke husker feil? Er kanskje ikke helt sikker på om du skal satse eller ikke? Skjønner det godt jeg, er ikke bare bare å satse på en verden hvor jeg spiller.

9 Barikmo Tarzan 30.660

Her sitter den nest beste spilleren på top 10. Farmekongen sjæl. Fin OD og adlet fine byer. Ikke noe å klage på her. Kan jobbe litt med posting av dank memes, men ellers en topp kar!

10 DerPxRaZoR yahoo 25.218

Her sitter Razor. Han sitter sikkert å hopper på stolen fordi han endelig er med på en topp 10 liste. Dessverre er du en boosted gutt! Gå heller og spille lol/rl hvor du har en sjans til å oppnå noe. Er her bare pga. internadling av Kong Pære (syntes det er mye internadling på topp 10:eek:) Null respekt for fyren.


Ja, her var min topp 10 liste, syntes at vi trengte en på dette tidspunktet. Dessverre er det mye internadlig som preger den, men ikke noe fra Tarzan sin side! Bare enda en grunn til at vi er den beste stammen! De neste som kommer til å lage liste kan jo glede seg, da blir det bare Tarzan;)
 

Raz0r

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
5
10 DerPxRaZoR yahoo 25.218

Her sitter Razor. Han sitter sikkert å hopper på stolen fordi han endelig er med på en topp 10 liste. Dessverre er du en boosted gutt! Gå heller og spille lol/rl hvor du har en sjans til å oppnå noe. Er her bare pga. internadling av Kong Pære (syntes det er mye internadling på topp 10:eek:) Null respekt for fyren.

mobber du internadlingen min ? -_-
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Snakk om å hate da! Har du noe imot oss i yahoo? Ingen tvil om at Yahoo er den beste nettsiden ever, men det å sutre over at fakta ikke stemmer med dine meninger... Ikke innafor ass. Voks opp! :p
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Her igjen ser vi holdningen til Yahoo. Er bare sutring fra denne gjengen. Tåler ikke det minste kritikk. Jeg sitter bare her og dabber på dere haters!:cool:
 

Jeg fant Dory

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Flott liste! Må si det er litt småhating på nesten samtlige på listen, men det gjør bare forum morsommere å lese når folk krangler litt :p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Om noen skal hate på noen er det Master of none som bør hates. Se på den fyren a. Første til 2 byer også bare rulla hen nedover lista.... Veit ikke hvem som sitter der, men håper inderlig jeg ikke skal spille med han :p
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Iver da, tok bare en liten tur ned for å hilse på folk. Ta det med ro, kommer alltid opp igjen :p
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Viste ikke at de som spiller på Mad I. bruker samme forums bruker. For trodde når man svarer på noe "Konrax" sier og ikke nevner Mad engang. Så snakker man bare til Iver. Samme for meg hvor mange som spiller på Mad.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
er nå ikke bare Iver på mad da o.0
Det er fint og flott at Iver får litt hjelp (han trenger det sikkert:p). Men det er han som sender meldinger, er i skypesamtaler og jeg har aldri hørt noe om dere andre, så dere kan jo ikke forvente at jeg aner hvem dere er... Er bare å innse at Iver er fjeset til Mad Irish og dere andre er hans bitcher:cool:
 
Topp