Top 10 Spillere

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Snodig liste med krutt i. Skulle bare mangle at forum knallet til etter et slikt innlegg.
Jeg håper på en seriøs og utfyllende liste ved neste toppliste.
 

Brakeguy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
1 gallabrotix OSO 68.857 13 5297
Teamplayer <3 En av de beste top 10

2 Mad Irishman yahoo 67.395 13 5184
Decent +++

3 -Coller Tarzan 61.928 39 1588
Søppel. Definisjonen på pp-hore. Burde bli banna for søppel spill.

4 Jeg fant Dory OSO 59.563 10 5956
God - bedre - jeg fant dory

5 keiser yahoo 59.530 9 6614
Decent ++

6 Lord Gandreas yahoo 50.332 8 6292
Enda en søppel yahoo spiller som er top 10 pga pp.

7 Master of None Korea 48.019 10 4802
Søppel. Kanskje den dårligste spilleren på listen.

8 Jaggy4JK OSO 47.942 13 3688
Decent +

9 Falkon1337 yahoo 41.940 12 3495
Yahoo søppel som har kommet seg top 10 pga pp.

10 Barikmo Tarzan 39.300 8 4913
Her sitter en av beste spillerene på listen. Elersker å farme 10/10 farmer <3
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
3 keiser yahoo 38.811

Keiser jo! Her sitter Ola og kanskje en til? Er ikke helt sikker. Denne kontoen er i alle fall 100% boosted og eneste grunnen til at den er her er pga internadling av Stryper og at jeg nerda eventet for deg. Ikke fortjent i det hele tatt. Burde kanskje være top 50 på det meste. Representerer stammen sin, en boosted gjeng!



5 Mad Irishman yahoo 36.269

Her sitter en hissig gammel man fra Irland som heter Iver. Ikke hyggelig i det hele tatt. Som resten av Yahoo er han boosted og har ingen kunnskap om spillet. Spiller bare vaktårnverdner (har dualer på v32 for å se god ut). Forventer lite herfra. Kom deg ut!

Kaller du meg drit først og deretter sier at Iver hadde dual(meg) på v32 for å se god ut..?:eek: Skal sies at jeg er drit da så bare å passe seg for meg i front:p PP aner jeg ikke hva er, men det er vel noe dere i Toby er godt kjent med;)

Når det gjelder Stryper så ligger det mer bak det enn folk vet.. Og takk for at du spamma eventen for meg om natta, kanskje jeg for bruk for noen av bonusene mot dere:D
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Kaller du meg drit først og deretter sier at Iver hadde dual(meg) på v32 for å se god ut..?:eek: Skal sies at jeg er drit da så bare å passe seg for meg i front:p PP aner jeg ikke hva er, men det er vel noe dere i Toby er godt kjent med;)

Når det gjelder Stryper så ligger det mer bak det enn folk vet.. Og takk for at du spamma eventen for meg om natta, kanskje jeg for bruk for noen av bonusene mot dere:D
Dode, har du tenkt over at Iver kanskje er enda mer boosted enn deg?? Skjønner at det er vanskelig å tro (det skal jo mye til), men dere to er noen rare skruller:D

Ønsker jo en fair krig, så da må jeg jo booste dere litt på eventet så dere faktisk har en sjanse;) PP har ikke gått til mer enn event her, og tror nok begge stammer han sin del av pp-horer. Fakta er at pp late-game ikke har så mye å si, så ikke grin for høyt når dere taper:cool:
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
PP er bare sykt op på eventer og i startup, noe alle er klar over. Rart at du ikke har 50 byer som -Coller om du brukte så mye på eventen selv..? Menmen, blir vel mer fair når dere har pp og vi det meste annet:cool: Får se hvem av oss som blir rimma først da, du som er så sikker på at det ikke blir deg:p
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
OOO:eek:, Keiser spytter flammer!

Grunnen til at jeg ikke har 50 byer ar at jeg sparer flaksen min til deg! Måtte jo fort ut med masse pp for en flaggbonus, men ikke så mye mer. Lurer på hva annet dere har som vi ikke har? Er det the power of love, broderskap eller skittene taktikker? For skillz har dere i alle fall ikke:p
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Lurt å spare flaksen til oss for den trenger du nok!

Men vi har da vel masse dere ikke har.. F.eks. har vi et helt kontinent med barbs;) Skal være bra sikkert at vi ikke har skillz da, men likevel blir vi å adle dere ned:D
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Glad du også ser på k54 som et kontinent med bare barbs. Ingen av spillerne der er jo noe gode;) Vi er jo også konger på å adle barbs, så dette må jo bare gå vår vei:p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Mye hate nå ass :D
Det å påstå at vi ikke har noe skillz, hmm... Godt mulig du har rett der, men hvor mye har dere av det da om vi blir å vinne? Kanskje roe ned litt til du evt ser at dette går deres vei før du begynner å kaste ut boomeranger? Kan lett komme tilbake vettu ;)

Men syns det for min del bare er bra du hater litt da, gir meg motivasjon til å knuse deg, noe som resulterer i mer aktivitet og engasjement i planene fremover :) Er vel pent nødt til å lage en egen innadlingsplan for deg nå og gi den til de som fronter mot deg :p
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ehm, boomeranger skal liksom komme tilbake dao_O

Prøver jo bare å pumpe opp aktiviteten litt her da og hype opp krigen litt. Nå har vi jo en liten stund hvor vi kan vise kjærlighet, hate og ikke minst skape litt rivaler (bare pass på at dere alle ikke velger meg da:D)

Fakta er bare at vi ligger way over dere i skills og dere er en gjeng med tullekopper. Dere kan legge så mange planer dere vill for meg, men dere kommer aldri til å komme gjennom! Jeg er gud, dere er noobs! Deal with it:cool:
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Du er deff-hore mener du? Tørr ikke gå off vettu, aner ikke hvordan man skal angripe ordentlig og etter din vurdering av deg selv har du kommet frem til at den eneste måten du skal klare å ikke tape krigen på 1 dage er om du kjører full deff ;)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Har du blitt så desperat at du må dra argumenter ut av det blå?:confused: Hvem har sagt at jeg går full deff? Det er jo vanskelig å adle dere med bare deff, så trenger jo off;) Trenger heller ikke bare deff for å forsvare mot dere. Tror jeg kommer til å klare meg ganske bra:)

Skal nok klare å forsvare meg mens jeg spiser meg vei gjennom fronten deres jeg:cool:
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
triblader1.gif
triblader1.gif
triblader1.gif
triblader1.gif
triblader1.gif
triblader1.gif
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Man kan fra adlingene til Coller tydelig se at han tar steg i riktig retning. Han har jo begrenset seg masse med kun 52 adlinger. Når vi tenker på v26 og deretter v31 kan vi se et tydelig mønster i riktig retning.
 
Topp