Top 10 Spillere

Reaksjonspoeng
5
er mer å finne på stats enn bare en spiller Bambam, om du trenger hjelp for å finne frem, kan jeg godt gi deg opplæring..
Side 1: Stammer: Toby, OSO Side 2: Stammer: TB, AB Timeframe: For alltid
total erobringer: Side 1: 254 Side 2: 188 Forskjell: 66
chart

Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 0 Side 2: 0 Forskjell: 0
chart

Poeng beregnet av den totale erobringen: Side 1: 325,164 Side 2: 485,139 Forskjell: 159,975
chart

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 0 Side 2: 0 Forskjell: 0
chart
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Var nesten påtide med ein ny liste, så då tok eg på meg jobben. Alle dykk på top10 får faktura i posten for lista. Veldig tam liste, ettersom eg ikkje har snakka/kjenne dei fleste her. Så dykk treng sjølvsagt berre å betale 50%, men faktura får dykk uansett.

1 -Coller Toby 299.803 54 5552
Herman som berre skaut seg opp til rank 1, som sovjetunionen sin rakett "Sputnik 2" med laika inni, får berre håpe du ikkje dør like fort der oppe i toppen som Laika gjorde!
Kanon spelar, kan sitt om TW som blir gjenspegla her med ranken sin.
Bruka ein del pp og tar mange gråbya, og på kvar verden eg har sett han spele, så e det berre fienden som har klaga over det.
Forventa å sjå han liggandes på rank 1, og holde den varm til sjølvaste Lucky Luck kjem å tek den.

2 Master of None TB 166.153 31 5360
Her sitte Vetle, som ikkje har opplevd søvn på typ 3mnd no. Lært ein god del sida han starta, og har vært priviligert nok til å komme inn med gode folk, på grunn av ein viss person som kjempa for harde livet for å få han inn i DK.
Ser ut som han bestemte seg for å vise seg god, og gjøre nytte for seg, men det gjer han, spela jævlig bra.
Og fortjena eigentlig rank 2 etter sjølvaste Lucky luck. Coller kan ta rank 3.



3 keiser TB 164.971 44 3749
Ingen peiling om kem eller ka som sitte her xd




4 Mad Irishman TB 135.263 19 7119
Einaste eg veit sitte her e vel oLE iVER, kjekk og grei kar. Har snakka ei god stund med han no, og e kjekke tider.



5 gallabrotix Toby 127.931 24 5330
Ingen aning om ka som spela her


6 Jaggy4JK Toby 112.056 27 4150
Her sitte Jonas "GårMongoPåEventMedPP" Plizzc. Og kan sei at eg ikkje savna å ha deg som dual, under events.
Men dei tidene det ikkje var events, så savna eg deg, kom tilbake å farm for meg pls :DDDD
Kim sitte og her, 2 veldig gode og rutinerte spelara, dei veit kva dei skal gjere(i alle fall Kim, Jonas får panikk ofte)
Så e en bra kombo mellom panikk og struktur.
Forventa ein stor framgang i ranks ettersom kor mykje Jonas farma, i alle fall rank 4 etter coller.


7 Lord Gandreas TB 108.986 14 7785
Fyr ifrå Ålesund som eg ikkje har blitt så alt for godt kjent med enda, men har ein ting å sei
HEIA MOLDE



8 Lord Toby Toby 107.432 20 5372
Aldri hatt noko relasjon me fyren her, skal seiast at eg likte Jonas som var dualen her, betre enn inntrykket mitt av orginaleiger.




9 Jeg fant Dory Toby 98.172 16 6136
Ingen aning

10 Donau TB 89.927 14 6423
Hørte han var god, men veit ikkje noko særlig, virka hyggelig i dei små samtalen vi hadde på v31
 

Jeg fant Dory

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Får prøve meg på en liste, jeg da :) Kjenner ikke så veldig mange av de som er på lista, men skal prøve å få noen ord ned på arket likevel.


1 -Coller Toby 490.447 78 6288
Tja... hva skal man si? Herman på -Coller regjerer nok en gang. Helt siden fyren startet opp med Don slask (som kontoen het før om jeg ikke tar helt feil), har han alltid vært i toppen og skremt oss alle med sine en skyhøye starter og antall adlinger. Denne verdenen er faktisk første verden jeg er på samme side som Coller, og jeg kan ikke si at inntrykket jeg har fått av deg skuffer meg på noen måte :) Tvert imot.
Med en god dose pp og en enorm dose erfaring gjør Herman til den soleklare eneren han er.

2 Master of None TB 296.967 56 5303
Hvis jeg har lest meg opp riktig på denne kontoen, så er dette en spiller ved navn Vetle som er relativt fersk i spillet. Imponerende hvor fort og godt han har gjort det på sine tidligere verdener til å være "ny", og har nå virkelig vokst seg til å bli blant de beste elitespillerne på kort tid. Har såvidt hatt en liten dialog med deg på v33, og du virker som en kul type. Eneste negative med deg er at du er med i BOL på den nåværende classic-runden, og at du ikke sover om nettene virker det som.
Uansett, gleder meg til å få krige litt ordentlig mot deg her i øst, og ikke bare smånuking og slappe adelstog som har vært tilfelle nå :D

3 keiser TB 280.803 49 5731
Vet egentlig ingenting om denne kontoen, men kan hvert fall slå fast at personen(e) som sitter bak denne kontoen er ville til å farme. Foreløpig virker du som en god leder å ha i TB, men får se hvordan du takler jobben etterhvert som krigen faktisk starter.

4 Mad Irishman TB 250.781 44 5700
Vet dessverre ikke stort mye om denne kontoen heller, men på samme måte som med keiser, så er dere vanvittige til å farme. Har også sansen for konrax sin aktivitet og formuleringer på det offentlige forumet, til tross for at jeg stort sett er uenig det han sier tho :p

5 Jaggy4JK Toby 240.067 46 5219
Så var det Jaggy da, som styres av Jonas og Jaggy selv aka lama. En av de få jeg har samarbeidet godt med helt siden starten, og vi er og har som regel vært enig det meste. Har mye respekt for disse gutta og det er virkelig deilig å ha dere som en 100% sikker backup om noe skulle gå skeis for noen av oss her i nord :) Verdt å nevne at dere har en soleklar ledelse i DR, hvordan fikk dere til det mon tro? :D

6 gallabrotix Toby 213.422 30 7114
Martin og nå nykommeren Sander sitter her. Begge har et veldig høyt ferdighetsnivå, så skal ikke se bort ifra at dere kommer til blant topp 3 igjen nå som dere faktisk har begynt å farme litt ordentlig. Veldig hyggelig og ordentlig karer begge to, og stiller alltid til hjelp om det trengs. De av TB som grenser til gallabrotix får nok ingen enkel oppgave med å holde ut, disse gutta gir seg aldri :)

7 Lord Toby Toby 191.631 30 6388
Så var vi kommet til vår godtlikte leder Lord Toby som har fått gleden av å lede vinnerstammen av v33 under sitt eget navn. Slik jeg har forstått det, er du er vel på lik linje med MoN ganske ny i spillet, men det merkes ikke på noen måte. Du oser av selvtillit, erfaring og ikke minst lederegenskaper, så skulle tro du har holdt på en stund :)

8 Jeg fant Dory Toby 185.293 26 7127
MEG, jo! Kan vel si at spillerne på denne kontoen er litt for glad i tw. Vi hadde en veldig god start på verdenen, men stoppet litt opp da *WG* bestemte seg for å sette kjepper i hjulet. Verdt å nevne at vi ligger på 1. plass i OD, så all wg-krigingen har ikke vært forgjeves :)

9 Implicated Toby 177.242 32 5539
Implicated med Stian styrer alene her. Jeg husker at vi i OSO var veldig usikre på om vi ønsket å ha deg med eller prøve å adle deg etter at Google ble oppløst. Takk og pris for at vi endte opp med å rekruttere deg, for jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skulle gjort uten deg (#klisje) på denne verdenen. Samarbeidet funker som olja lyn, og tror TB skal slite med å få fatt i oss her i øst. Skal ærlig innrømme at jeg ventet litt med å lage denne topplista slik at du kunne komme deg inn på den først, men det kan vi vel holde hemmelig hehe ;)

10 Lord Gandreas TB 173.291 23 7534
Har null peiling på hvem personen bak denne kontoen her er. Ikke er det særlig mye stats å referere til hos deg eller. Eneste jeg kan si nå, er vel at du gjorde et godt valg i å forlate masserekrutteringstammen HOS til gjengjeld for å bli en del av TB. Dette gjør nok at du får en finfin 2. plass som stammerangering når verdenen er over.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fin list det der Dory (Der kan vi vel være enige? :p)

Alltid hyggelig å få opp noen lister, fint lesestoff :)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Tenkte bare å lage en kjapp liste, siden ingen har gjort det på en stund. Har ikke gått så i dybden, men er jo iallfall noe. :p

1 -Coller Toby

Her spiller Herman og Jørn, begge flinke spillere. Virker som Herman går for en mer passiv spillestil denne verden. Legger seg på rimmen og går hovedsakelig def, som han bruker til å støtte opp fronten med. Tok virkelig av etter pakketilbudet kom, men hva han bruker penger på er opp til han. Valget av spillestil kan tyde på at han ikke har så mye tid og derfor har valgt å spille mer safe, noe jeg forstår godt. Tydelig at han er en verdifull spiller for TOBY, spesielt med deffet hans. Dessverre virker det som han ikke er blant de mest aktive og har derfor mistet et par byer.

Han har også ifølge meg, skapt en negativ trend. Med at han har adla så mange gråbyer, samt tidligere adlet gråbyer inni andre (v31). Dette har skapt en negativ virkning på verden og har fått alle til å sloss om gråbyene. Om det er fordi folk er redd han bygger def til å adle gråbyer inni dem eller at de får for mange fult utbygde byer når de er ferdig vet jeg ikke. Men synes han har hatt en tydelig virkning på gråby adling på v33. Men er ikke hans feil, mer vi som reagerer på hans spillestil.

2 Jaggy4JK Toby

Skal ikke henge de ut, men tror ikke de hadde vært rank 2 hadde det ikke vært for den tidlige mergen, samt en del internadlinger. Men de har vist mye bra i det siste, kan tenke meg de hjelper mye innad i stammen. De har også vært en stor bidragsyter med å rydde rimmen for WG spillere. Av de to som spiller her, Kim og Jonas. Jeg har bare snakket med Jonas, virker som en veldig hyggelig type. Dessverre virker det som de har et hat/elsk forhold med dualen min, som gjør at jeg ikke helt vet hvor jeg har de :p

3 Master of None TB

Jeg (Vetle) og Eirik. Hvis noen vil skrive noe her, så send meg gjerne en melding. Så kan jeg legge det til her.

4 ODAlkoholiker TB

Her spiller Jesper, Cris og Iver, eller som jeg kaller de «Iver og squaden» Veldig flinke, blant de mest aktive i TB. I samtaler og i selve spillet. Alltid positiv og støttende. Utrolig heldig som fikk de på min side, forventer høy plassering når denne verden er over :D

5 Jeg fant Dory Toby

Vet ikke så mye om de to som spiller her, men virker som noen ålreite folk. Vet en av de nicker Huuse, men vet ikke mer enn det. Har snakket litt med de, spesielt nattvakta og har vært koselig det. Er nok TOBY sin mest verdifulle spiller, med tanke på adlinger og OD. Virker som en super aktiv og aggressiv konto, så kommer til å bli spennende å se hvordan det går med de fremover.

6 keiser TB

Her spiler Aleks, Ola, Christian og Simen. Solide spillere dette. Kjenner de dessverre ikke så godt, men virker som de klarer seg bra i vest. Tror det skal ganske mye til for å komme seg forbi disse gutta. Veldig flinke med å hjelpe med def også, en stor hjelp for stammen vår.

7 Rich Chigga TB

Jeg kan dessverre ikke så mye om han. Unntatt at han er veldig flink til å sende def, selv når man ikke spør om def :D Håper å bli litt bedre kjent med han og andre i løpet av denne verden.

8 Lord Gandreas TB

Her spiller Andreas, han har gjort det bra til nå. Mista dessverre en god del av fronten sin nå, etter vi adlet galla. Men tviler på at det kommer til å stoppe han. Sender alltid def når jeg spør og virker som en veldig hyggelig person.

9 Dark Lord Toby

Vet ingenting om denne kontoen. Han har ikke noe direkte front og mye safe byer. Så muligens en def spiller.

10 gallabrotix Toby

Her sitter 2 stk. snakket litt med de når jeg måtte rette opp i en misforståelse, heldigvis så var de veldig forståelsesfulle og vi kom til enighet :D Er ikke helt sikker på hva som skjedde her de siste dagene, hørt rykter om at en av de var på hytte tur uten særlig nett når de ble angrepet. Mulig, men var tydelig at de visste det var aksjon mot deg. Med aktive bonuser og masse def hos seg, men virket ikke som de forsvarte seg så godt som jeg hadde forventet. Jeg tror det er noe annet som påvirket de, om det var nett eller rett og slet irl stuff. For er ganske sikker på at de kunne forsvart seg mye bedre enn hva som ble gjort.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fin liste Vetle, eneste jeg reagerer på er at du kun drar fram vår positive og støttende side og glemmer helt den delen av oss som ennå er fryktløse vikinger som lever for krig! Lenge leve ODA!!! Vi er vel den mest aggressive kontoen sammen med Dory etter min mening, eneste er at vi kom litt senere i gang med ODA'en da vi ligger så safe som vi gjør :D

Ellers veldig bra :D
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Yeah, sorry :( Brukte ikke så lang tid som jeg normal gjør.
 
Sist redigert:

Brakeguy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
1 -Coller Toby 1.320.212 154 8573
Her spiller Herman. Spilleren på .no med dypest lommebok. Herman er en veldig dyktig og god spiller når han vil, men desverre er aktiviteten for lav. Han sitter iaf på en fin fin første plass helt til Keiser tar over denne innen 1-2 måneder med mindre Herman plutselig slår til igjen.
2 Jaggy4JK Toby 1.281.372 140 9153
Fin fin konto. 2 stykk som liker å ta det med ro. Laget stor backline, og bidrar med store mengder deff til stammen.
3 keiser TB 1.158.853 125 9271
Fantastisk konto. V33 sin desidert sterkeste konto. Kommer mest sannsynlig til å ende på første plassen. En av de 3 dedikerte farmekontoene på v33. Synd alle barbsa er borte så farming ikke eksisterer.
4 Master of None TB 1.107.862 118 9389
Her spiller vel vetle og en til.(??) Vetle er spilleren på .no med nest dypest lommebok. Må nok ha gått en god del tusen kroner for å skyte denne kontoen opp til 4 plassen den sitter på.
5 ODAlkoholiker TB 846.482 88 9619
Konrax (??) God konto dette. Også en av de 3 dedikerte farmekontoene på V33. Spår en finfin framtid for denne kontoen.
6 Jeg fant Dory Toby 826.844 90 9187
Dooory <3 En av de desidert beste kontoene på V33. Veldig gode offansivt og deffansivt. (TB får se det når de faktisk angriper).
7 Lucky luck TB 789.131 89 8867
Vet ikke så mye om denne kontoen. 50% av adlingene er itern mens resten er barbs. Virker ikke så solid, men vi får se framover.
8 Rich Chigga TB 685.643 91 7535
Ganske solid konto dette. Masse deff som sendes til stamme-fronten.
9 Dark Lord Toby 676.457 73 9267
Meget solid konto det her. Angriper godt og forsvarer godt. Blir spennende å se framtiden her.
10 Falkon1337 TB 619.909 85 7293
Solid konto her også. Virker til å ha mye deff og virker til å kunne bruke dette deffet godt. Også vist litt gode angrepsferdigheter nylig. Blir en spennende konto å følge framover.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Tviler han sier hvem han er, tror han spilte med deg i OSO. Virker iallfall sånn på gamle innlegg.
 
Topp