Top 10 spillere

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ingen som gjør slik lengre, hvis du ønsker deg en slik liste blir du nok pent nøtt til å lage den selv.
 

Benis

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Handler vel heller om at det ikke virker særlig vanskelig å komme på topp 10.

P2W.

handler ikke om top 10 listen men at folk er på forumet, d var no ett forsøk på å få mere aktivitet men bli lite av d gitt, vest d e pay 2 win kor e du da? :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er du overasket at det ikke er aktivitet på forumet nå?

PP har jo sakte men sikkert drept TW. Og når jeg valgte å starte igjen for å ha noe avslappende ved sidenav. Og søkte på tribalwars.com blei jeg sendt direkte til TW2. Så er tydelig at Innogames har som mål at TW skal dø ut. Og at alle skal spille TW2.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 Sylvan Lære 209.164 26 8045

Sylvan har ledet verden lenge, og ser ikke ut til å stoppe opp ledelsen...
Jeg er veldig usikker hvem som sitter på kontoen her, og eneste ledetråd vi har som vi ikke engang vet om stemmer er dette:
42år gammel mann fra The North med Winter Is Coming profilbilde.
Viss jeg skulle gjette ville jeg sagt Starboy, matcher alder, bosted samt var med i WIC i v1... Men igjen, bare barbsadling og mye pp bruk ligner ikke starboy...
Frister faktisk mer å si at det sitter en annen her, men det holder jeg for meg selv...
En spiller vi ikke vet mye om, uvisst om han kan krige, adler jo bare barbs og booster dem... Mann eller mus? Foreløbig mus... (Men også det smarteste)
Sylvan står btw for 61% av hele LÆRE i poeng, og i byer står han for 40%... Blir morsomt å se hvilken stamme han ender opp i, eller blir tatt ned av...
Resten av lære har jo ikke nubbsjans..

2 Benis NATO 132.160 22 6007¨
Benis har jeg aldri hørt om, og det er egentlig ganske rart... Men igjen, er det flere på v35 jeg aldri har hørt om...
Hvor er det blitt av alle veteraner? Ser jo nesten ingen lenger :/ Mange med fakenick, noe jeg tror også er her...
Benis har gjort en god jobb til nå, Nr.3 på ODA som er veldig bra, men også mye barb adling her og... Why???

3 Majorpain NATO 119.757 19 6303
Majorpain hørt om før, aldri trodd var en topp 3 spiller, veldig bra!!
Leder for NATO som ligger på 1.plass og ser ut som en lovende stamme.
Blir morsomt å se hvordan du gjør det fremover, hvem dere kriger med først osv...
Også mye barb adling her, igjen... Why?!... Ser du har en god ODA og ODD, ODT totalt nr.1...
Muligens i krig mot Virus?

4 JimmyAIK 2.0 AIK 72.013 14 5144
Jimmy, endelig en kjenning...
Jimmy er svenskenes svar på kim jong un...
Han tror han er best, veldig sta, men samtidig faktisk god...
Han har adlet litt forskjellig til nå, fått seg en solid plassering og leder egen stamme?
Broderstamme med qq står det, men om det stemmer vet jeg ikke...Har 7 kontra 6 barb adlinger, så litt over 50%...
Litt skuffa her og, hvorfor adler ingen av de store fra hverandre egentlig???

5 Master of None NO PLZ 55.858 13 4297
Master også hørt om før, aldri sett deg på toppen før?
For mange nye nick, klikker snart...
Kjekt å se nye spillere på toppen tho, veldig bra jobba...
Første spilleren fra Mamy stammen..
Og første spilleren med over 60% spiller adlinger, bra!!!
Men igjen så er 2 av dem innadlinger, så fortsatt bad...

6 normennerne qq 54.204 12 4517
Første fra qq normennerne... Delvis kjent navn, aldri sett i topp 6 før
Har hatt en god vekst siste tiden, selv om qq har falt ganske langt bak..
Her er det kun 1 barb adling, nydelig <3 <3 <3 flink!
Ser på stats at dere holdt på å utslette LAKS som merget nå med China1...
Hva skjer da videre der? Blir det å treffe mer deff, blir det å gi faen en stund hva skjer???

7 King Bob qq 50.757 11 4614
King Bob, sjefen sjøl i qq (og aik?)...
Har pratet litt med bob, hyggelig kar, god vekst, lang vekke fra meg heldig vis (Y)
Skummel type, mulig han vil nå en topp 5 innen mnd er omme?
Første spilleren til å adle 0 barbs, good job! Like det <3
Mulig jeg må bli med i qq, da qq viser ett godt eksemplar på lederskap med 100% kun spillerbyer...

8 Robster AIK 49.843 8 6230
Robster er vell enda en svenske om eg ikkje tar feil...
Tror eg tar feil, men samme fan... Ihvertfall litt mer kjent navn..
Med i AIK, med svensken jimmy, litt treg vekst, men skal ikke si noe jeg...
Rank 2 totalt innenfor ODT rank 1 på støtte %, liker det!!!
Kan bli en spennende spiller i fremtiden.

9 kua med lua NO PLZ 47.642 10 4764
Enda ett kjent navn, topp 10, veldig bra, her jeg vil ha deg :)
Mamy stammen igjen, virker som en stamme med potensial.
Kua er jo en kjent spiller, veldig god, topp 5 material? Nja, kanskje...
Med god innsats vil denne kontoen bli farlig fremover i v35.

10 Lord Anonymous NO PLZ 46.365 8 5796
Som navnet sier, Lord uvisst...
Uvisst hvem du er... Lord navnet er herming og wannabe etter jeg var Lord Bobil...
Fant ut at jeg måtte gi det bort, og du har nå tatt det over... Morsomt..
Har ikke orka finne noe ut om deg, du er jo bare rank 10...

Lykke til videre til alle på topp 10!

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Fin liste :D Tviler på du har sett meg på andre verdener med dette nicket, unntatt v33. Spilte litt med deg på v30 og mot deg på v31 :p

ps: grunnen for mye gråbyadling er nok fordi folk vil heller ha en 30% res bonusby, enn en vanlig spiller by. Siden det er no haul, så tjener man mer på det i lengden. Gråbyer blir også ikke farmet, så de vokser fortere enn vanlig. Men tipper spiller adlingene går opp jo mer stabile kontoene blir. Kan tenke meg en konto som Sylvan nå har ganske mange tropper å leke med og hvis de er flinke så blir det også ganske vanskelig å ta ut en sånn konto (som har så stort forsprang). Men kommer nok en gråbyadlings periode igjen seinere, når folk begynner å tette områdene de begynner å erobre nå.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ah, my panda my panda :)

Godt å se deg igjen! Lykke til med verden, nå ble denne kontoen plutselig 40x skumlere folkens, heads up!

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fint med liste, ser ikke argumentet ditt med at Lære må være sh*t fordi #2 der er #20 globalt.

Topp 15-20 består jo bare av PP-horing og har lite ig. ferdigheter å vise til, har vært ingenting/lite imponerende ferdigheter visst så langt på denne serveren av topp 10.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jeg er 18. plass daa ;( Ja, brent sånn 10k pp, men vil si at kontoen likevel er solid ferdighetsmessing. Skulle bare visst hvem som satt her ;)
upload_2018-3-10_22-43-14.png
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
100pp så får dere finne ut hvem som er på konrax (Y)

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Pr. nå kan ihvertfall ikke jeg personlig redegjøre for ferdighetene til topp 20 og om de er på et høyt/lavt nivå. Jeg bare uttaler meg om det som foreløpig har blitt visst her på 35, og det har vært lite imponerende episoder å vise til, sier ikke at det nødvendigvis har vært mye dårlig, men mer dårlig enn bra hittil i det minste.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fint med liste, ser ikke argumentet ditt med at Lære må være sh*t fordi #2 der er #20 globalt.

Topp 15-20 består jo bare av PP-horing og har lite ig. ferdigheter å vise til, har vært ingenting/lite imponerende ferdigheter visst så langt på denne serveren av topp 10.

Viss stammenavnet gjennspeiler spillerne, så betyr det at det er noobies, noe som ikke gjør det vanskelig for de som har litt ig erfaring å ta dem ut...

Tviler på at resterende medlemmer i Lære som har ig erfaringer har lært dem hvordan det er å ha hundrevis av incs som sendes fra kl 12.00 til 07.01 dagen etterpå...

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Pr. nå kan ihvertfall ikke jeg personlig redegjøre for ferdighetene til topp 20 og om de er på et høyt/lavt nivå. Jeg bare uttaler meg om det som foreløpig har blitt visst her på 35, og det har vært lite imponerende episoder å vise til, sier ikke at det nødvendigvis har vært mye dårlig, men mer dårlig enn bra hittil i det minste.

Kan si meg veldig enig her, ingen jeg ser på topp 20 som en vinnende konto enda.. Lite folk har gjort til nå...

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Viss stammenavnet gjennspeiler spillerne, så betyr det at det er noobies, noe som ikke gjør det vanskelig for de som har litt ig erfaring å ta dem ut...

Tviler på at resterende medlemmer i Lære som har ig erfaringer har lært dem hvordan det er å ha hundrevis av incs som sendes fra kl 12.00 til 07.01 dagen etterpå...

-A

Det blir vanskelig for meg å benekte, likevel er tidene her på .no nå så dystre at følgende scenario faktisk er gjeldende for mange på listen du referer til.
 
Topp