Top 10 spillere

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Ta lista med 20kg salt i munnviken, før du kommentera den. ps plis like

Rangering
Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 Sylvan Lære 484.717 58 8357
Veit ikkje mykje om kven eller kva som spela her, men forhåpentligvis ingen robot, har pp så det holder i alle fall, ikkje vansklig sålenge man har en avisjobb ifra VG.
2 Majorpain NATO 434.223 64 6785
Virka som ok spelera, veit dock veldig lite
3 Benis NATO 291.514 35 8329
wen u but beins in bagina
4 JimmyAIK 2.0 Virus 222.319 33 6737
Svensken som kan holde seg til .se og svenske tilstander, han kan vel sitt når det kjem til TW, men sosiale antenne skal man leite lenge etter (dersom det e jimmy)
5 Master of None NO PLZ 189.752 27 7028
Vetle her, meget oppegående spiller, ryktes at han har fått inn tidligere SKAP legende "Broko21" som dual, så no må alle fiendene passe godt på, broko e kjent for sine syke adlings taktikker og metoder, veldig rutinerte spelera som e her no.
6 kua med lua NO PLZ 186.244 29 6422
Her spela eg, så skal vel berre sei at eg e best i mine landsbya i alle fall, og det e godt nok for meg. Og har desidert det beste profil bilete på heile TW. Takk for meg.
7 Themis Virus 182.442 27 6757
Uknown randy
8 Graffyz NATO 161.927 26 6228
Har vel såvidt spelt med graffyz før, veit dock ikkje mykje om han, ikkje at eg bryr meg heller.
9 King Bob NATO 156.299 28 5582
bobern e min beste ven på trippelwars
10 Lord Anonymous NO PLZ 130.676 18 7260
Trur det e den betre halvdelen av Jimmy som spela her, alex. Veldig flink spiller, men burde gi byene sine til kua.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 Majorpain NATO 529.241 68 7783
Majoren, min desidert favorittperson på tw, velfortjent 1. plass slik som han har jobbet. Jeg har hørt noen skremmende tall og brukt noen timer på discord og skype med folka på denne brukeren, de gutta er fantastiske spillere, personer og ledere! All heder og ære til dere! Gleder meg til å spille videre med dere gutter! eneste negative å si er at de kødder med meg på hvem som er på kontoen til enhver tid
2 Sylvan Lære 524.002 62 8452
Denna karen/frøkna har ligget veldig lenge på topp1 for seg selv med soleklar ledelse, ingen tvil på mengden pp brukt når man ser gråbyene gå fra 300 poeng til 3000 på 1 dag, vilt. Helt sikkert dyktige spillere som sitter her med for mye penger. Vi får se hva som skjer når det blir en front mellom oss.
3 Benis NATO 331.872 47 7061
Benis, kjernekar, alltid like artig å sitte på skype med han når han er full :D Dette var den første naboen jeg egentlig ble kjent med uten å adle, da alle naboene våre forsvant veldig fort mellom oss. Han er svært dyktig og liker spillestilen hans! Vi trives godt i lag i NATO og lager helvete når det passer seg! :D IMPONERENDE ODA!!
4 JimmyAIK 2.0 Virus 287.990 51 5647
Jimmy... Har du egentlig adlet noe annet enn småspillere, gråbyer og safet deg mot nærmeste nabo? lite respekt til denne kontoen.
5 Master of None NO PLZ 229.337 33 6950
MoN, denne mannen hører jeg at han kan spille, har personlig hatt lite kontakt med han men er han i NO PLZ er han garra hyggelig som resten av gjengen der, skal faktisk sende han en melding nå og opprette kontakt, skal sies at han har det peneste politiskekartet på hele verdenen, det setter vi veteranerne pris på, da folk brydde seg om politisk kart!
7 kua med lua NO PLZ 225.751 33 6841
Kua, du falt av etter en syyyk start, men jaggu så du har tatt deg inn, kjempe trivelige folk å møte om du sender melding til kua, her har kugalskapen tatt av og jeg forventer at han tar en høyere posisjon på rangen neste gang jeg begynner å se skikkelig etter
8 The Mercenary NATO 184.921 35 5283
Her har man en spiller av høyt kaliber som alle skriker å bær seg om at han tabba seg ut og falt for fristelsen :joy: han har betalt for syndene sine slik alle andre må. Håper jeg ser og hører mer fra denne mannen!
9 Graffyz NATO 184.050 27 6817
Her sitter det en godt voksen dyktig spiller. Litt temperament og dyktig leder! god kombo!
10 King Bob NATO 180.895 29 6238
Her hadde jeg likt å sett mer poeng, skjerpings!


Tenkte jeg ikke skulle skrive så langt midt på natta, men måtte kjøre en runde jeg også

/MK
 

Lord Slur

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Sier du at min liste ikkje var skikkelig? Isåfall, lær deg og skriv "skikkelig" først. :) (om min var skikkelig så np og bare overse meldinga her, men pls like)

Sorry skrivefeil, blir en blanding av dialekt og bokmål noen ganger :) lista di var fin den!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Trodde vi alle var enige om at NATO skulle få lov til å få utslipp for sine barnsligheter jeg? Bare la dem holde på, er jo seg selv dem gjentatte ganger setter i et negativt lys. :)
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Og dette og lignende saker er hvorfor jeg ikke ønsket å gi deg noen form for vurdering.


Kanskje det ikke er en topp 10 liste som dere ville se, men det er topp 10 listen jeg ønsket å skrive.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
1. Sylvan -
Toppkontoen på v35 til nå - Med PP går ting fort, og jaggu er dette intet unntak. Disse folka på denne kontoen har nok en heftig lommebok..Et kjapt søk på tw.stats har denne kontoen gått for en enkel strategi (Herman taktikk), og adlet mange bonusbyer. Har med dette fått seg et ganske fint cluster. Vet dessverre ikke hvem som sitter på denne kontoen, men regner med disse sitter på noe tidligere erfaring som kommer godt med utover i mid/end-game. Veldig spent på utfallet på denne kontoen.

2. Majorpain -
En konto som kriger i toppen med Sylvan - Har delt 1.plassen frem og tilbake med Sylvan nå den siste tiden. Virker som trioen som sitter her har en del kunnskap og erfaring. Også en konto som har brukt masse PP early-game for å fått seg et solid forsprang. Har også blitt adlet en god del bonusbyer, og fått bygget seg opp et fint safe-cluster med et par frontbyer. En fin 2.plass på ODA så langt noe som viser at han bidrar i krigen. Spent på hvordan han vil prøve å føre stammen sin til seier.

3. Benis -
Fått med meg at det er to stykker som spiller her? En konto som ligger med en ganske "solid" front med tanke på plasseringen på kartet. Ser ut som han har klart seg veldig fint hittil. Ligger også på 1.plass når det kommer til ODA, som viser at troppene er i bruk. Vet han gikk på en liten smell på verden 34, så spent på hvordan han velger å gjøre det nå fremover.

4. JimmyAIK 2.0 -
Er vel en av de få svenskene som holder seg i toppen her på de norske verdenene. Ser ut som han kan det han driver med. Kontoen ligger ganske safe enn så lenge, så får vi hva han gjør med dette fremover. Også en som har adlet en del bonusbyer og fått et fint cluster ut av dette. Gutten er også overinteressert i fotball noe jeg også har merket i tidligere chatter. Pleier som regel å dette av i mid-game, så får vi se om også ikke dette blir tilfellet her.

5. Themis -
Pål aka Zippy - Som fiende ville jeg mislikt å sett han innenfor topp 10. En som har kvaliteter på absolutt alle områder. En som når toppen om han satser, noe det ser ut som han gjør her. Hørt rykter at han også har en dual, noe jeg er litt usikker på. Vet ikke hvem dette er, men jeg vil ikke tro Pål tar inn hvem som helst på sin egen konto. Blir gøy å følge med videre hvordan utviklingen er her.

6. Master Of None -
Her sitter Vetle og en til? Er vel en av de spillerne som setter seg inn i et spill og fullfører fra start til slutt. En utrolig aktiv og dyktig spiller, da v30 var hans aller første verden, og må si han har imponert. En konto jeg ville fryktet når det kommer til nattadlinger.

7. Kua med lua -
Ser kontoen fikk en solid start, etterfulgt av et lite fall. Var vel Aleks, Sindre og en til som startet her, men tror Sindre har falt litt av nå i ettertid. Kontoen ligger safe, så ser for meg at dette er en solid def-konto. Vet spillerne her sitter med en del kvaliteter, så regner med at dem ligger høyt fremover.

8. The Mercenary -
Litt usikker på hvem som faktisk spiller her, men er vel Simen og en til? Vet Herman har kommet inn, men tror dette bare er på v36. Utifra tw.stats har kontoen stort sett bare kost seg med bonusbyer og noen innadlinger, så ikke noe å skryte av hittil. Ser du har vunnet et par ganger i det siste, så regner med å fortsatt se deg i toppen fremover.

9. King Bob -
Enda en Nato-spiller som ligger delvis helt i front. Spilte litt med deg på V30, men fikk aldri et ordentlig inntrykk av deg. Hendte et par ganger du mistet byer og ingen hørte ifra deg, men ser ikke ut som dette er tilfellet her. Mulig du spilte solo der, men idk.

10. Graffyz -
Spilte med deg på v18, og fikk iallefall et godt inntrykk av deg der. Føler du henger med i toppen early, for så å dette av siden. Om dette står på motivasjon eller ikke, er jeg usikker på. Ligger iallefall fint med tanke på plassering på rimmen. Store muligheter til å få en fin vekst fremover.
 
Topp