Top 10 spillere

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
førstemann til å lage får et positivt ryktepoeng


Er ikke akkurat sånn at man kan gi ryktepoeng lenger da. Er egentlig kjipt liker ikke dette Like systemet. Skjønner ikke man sluttet med negativ og posetiv ryktepoeng. Men antar noen gren da det fikk en rød prikk. Og det blei endret.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er ikke akkurat sånn at man kan gi ryktepoeng lenger da. Er egentlig kjipt liker ikke dette Like systemet. Skjønner ikke man sluttet med negativ og posetiv ryktepoeng. Men antar noen gren da det fikk en rød prikk. Og det blei endret.

Scarborough ;)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg fikk 12 negative en gang..

Så hva er the big deal? Og når det er lagt ut 2 lister og 100% er fra meg, gidder jeg ikke lage enda den...

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Jeg fikk 12 negative en gang..

Så hva er the big deal? Og når det er lagt ut 2 lister og 100% er fra meg, gidder jeg ikke lage enda den...

-A
kommer det ikke ut noen liste iløpet av dagen skal jeg se om jeg ikke får tid til å lage en. startet jo nylig opp topp 10 stammer, men virker ikke som det er så mange som ''gidder'' å lage slike lister lengre.. Så ser poenget ditt med at det er kjedelig at det blir de samme som lager lister hele tiden. Blir jo ingen variasjon annet enn folkene som er uenig med oss.

Er mye gøyere når flere lager lister og det kommer litt forskjellige meninger om de forskjellige spillerne og stammene.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er vel ikke det at folk ikke gidder lengre. Er vel mer at det ikke er folk på forumet lengre ^^

Tror jeg har nevnt det før. Men når jeg skrev inn tribalwars.no kom jeg direkte til TW2 Som vil si at den eneste måten jeg kom inn på TW ''1'' var å søke i google. Så er tydelig at det vil ha alle over på TW 2 ^^ Så da blir det mindre aktivitet ofc
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Basert på forumsaktiviteten på tw2 så er nok det spillet ganske mye mer dødt enn dette.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Basert på forumsaktiviteten på tw2 så er nok det spillet ganske mye mer dødt enn dette.


Sant det skjønner ikke hvorfor det laget TW 2 når det allerede hadde stor nedgang på TW ''1'' Det burde prøve å forbedre det de hadde før det starter noe nytt
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
JAJA, så får jeg lage nok en ny liste som lovet...:)


Rangering - Navn - Stamme - Poeng
1. Sylvan - Stamme: Lære - Poeng: 460.900: - Er veldig glad i å adle gråbyer, men har i det siste adlet litt av spillere og. Har en INSANE vekst på byene sine, noe som får andre til å lure på hvor mye PP som blir brukt til å bygge disse byene opp:p. Har ikke sett så mye til denne spilleren som jeg skulle ønsket, men skjer vel kansje noe fremover..

2. Majorpain - Stamme: NATO - Poeng: 342.876: - Oss, ingen kommentar.

3. Benis - Stamme : NATO - Poeng: 257.857: Benis er kjempe flink og spillerene på denne brukeren er kansje noen av de beste på serveren, men savner å se litt vekst her. Regner med han snart kommer til å få en kraftig økning i nærmeste fremtid.

4. JimmyAIK 2.0 - Stamme: AIK - Poeng: 185.104 24: Første og eneste fra AIK på topp 10. Jeg har sett Jimmy på mange verdner, men må ærlig si jeg er skuffet over det han hare gjort på v35 til nå. Han har verken OD-A, OD-D eller OD-S noe som er svært skuffende for en spiller på topp 10. Jeg håper jeg ser noe mer til deg i fremtiden, og at du ikke fortsetter å være like passive som til nå.

5. Themis - Stamme Virus - Poeng: 140.615: Første og eneste fra Virus på topp 10. Selv om jeg ikke like Pål, kan ingen benekte at han er en flink spiller og jeg forventer å se mye av denne spilleren i tidene fremover.

6. Master of None - Stamme: NO PLZ - Poeng: MoN er en av lederene i NO PLZ, som og er en av stammene jeg regner med å se helt til slutt av denne serveren. MoN er en utrolig flink og rutinert spiller som vi alle kommer til å bemerke gjennom denne serveren. Har også vist Virus at de ikke bare skal ha fokus på fronten mot oss, men også mot NO PLZ sammen med Lord Anonymous:cool:

7. kua med lua - Stamme: NO PLZ - Poeng: 132.207: Nok en nykommer på topp 10 listen som også er med i ledelsen i NO Plz. Kjenner ikke så mye til denne spilleren, men flink må h*n være.

8. King Bob - Stamme: NATO - Poeng: 125.903: En av mine favoritt spillere. Gikk fra QQ til oss i NATO for ettpar uker siden og er en utrolig flink spiller, men har ett tålmodighets problem:D . Gleder meg til å kjempe videre på denne verdenen med han.
9. Graffyz - Stamme: NATO - Poeng: 123.896: Graffyz er best :cool:
10. Lord Anonymous - Stamme: NO PLZ - Poeng: 115.756: Dette er den spilleren spilleren på topp 10 som har gjort det best og imponert mest den siste uken. Under siste aksjon mot Virus, adlet denne spilleren hele 6 byer av Virus, noe som var mer enn det resten av oss gjorde tilsammen:D Tror at takket være Lord Anonymous og MoN, så har Virus fått øynene opp, og kjønt at det ikke bare er oss i NATO som stiller som store farer mot de, men også NO PLZ.:cool:
 
Topp