Top 10 spillere

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
5. Themis -
Pål aka Zippy - Som fiende ville jeg mislikt å sett han innenfor topp 10. En som har kvaliteter på absolutt alle områder. En som når toppen om han satser, noe det ser ut som han gjør her. Hørt rykter at han også har en dual, noe jeg er litt usikker på. Vet ikke hvem dette er, men jeg vil ikke tro Pål tar inn hvem som helst på sin egen konto. Blir gøy å følge med videre hvordan utviklingen er her.
Åjoda:
[13.04.2018 13.10.14] Niko: Hvor vil du ha meg :^)
[13.04.2018 13.10.23] Niko: Ferdig med tentamen
[13.04.2018 13.10.26] Pål Karlsen: Åja, klar for gaming?
[13.04.2018 13.10.28] Pål Karlsen: Sweeeet
[13.04.2018 13.10.30] Niko: lettt
[13.04.2018 13.10.33] Pål Karlsen: Du kan spille med meg? <3
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Nå som jeg har nådd en lenge etterlengtet top 10 plassering er dte vel på sin plass at jeg tar initiativ til en ny liste.

1 Majorpain NATO 1.069.497

Etter min mening, den mest solide kontoen på v35 poengmessig og aktivitetsmessig. I tillegg er disse gutta her utrolig folk uavhengig av plasseringen deres på tw. De hjelper alle etter beste evne og tar mye av initiativet i stammen sin. Spørsmålet alle stiller seg er vel når Themis klarer å internadle seg forbi disse :p:p 1. Plass på ODA og ODS noe som viser at kontoen ikke bare driver å soser rundt med barbs, men også har en god offensiv samt at det understreker utsagnet om hjelpervennlig. Likevel skal det nevnes at mesteparten av adlingene har vært barbs, men mtp posisjon, er det så dårlig taktikk da?

2 Themis NO PLZ 796.315

Er vel en av de med vanskeligst cluster som har klart seg utrolig bra etter min mening. Adler masse og adler smart, god taktikker virker det som. En av lederne i No PLiz også...? Ligger på 2. plass så regner med det er god aktivitet her, men her også en god del barb adlinger i starten og innadliner nå (Som både har vært og som kommer i fremtiden). 3. Plass ODA, 2 Plass ODD og utrolige 3. plass ODS tiltross for mange byer inni fiendens cluster noe som gir en soleklar 1. plass ODT. Utenom at Pål, som sitter på kontoen, elsker å slenge med leppa og snakke drit kjenner jeg ikke kontoen noe særlig mer.


3 Sylvan Virus 608.689

Den med v35 sin beste startup. Fikk en god headstart, mye grunnet pp, men i 2018 er jo det ganske vanlig å se noen kontoer dra ifra grunnet massiv pp bruk. Kontoen virker mer afk nå, trolig fordi eieren ikke spiller lengre? Går mange rykter rundt det, men tror jeg skal holde meg unna det. I tillegg har Themis starta innadlingen av kontoen, så trolig blir nok ikke denne kontoen stående ved verdens slutt. 5. Plass ODT noe som viser at kontoen har vært meget aktiv både offansivt og deffansivt, men som sagt, det virker ikke som det skjer så mye på kontoen nå.

4 Master of None NO PLZ 556.047

Vetle som sitter her, som alle forhåpentlig vet. Omtaler seg selv som "Supreme leader", noe jeg ikke skal diskutere med han :p Er vel blant de mest aktive kontoene på v35, og har en god 2. plass på ODA. Ryktes mye av det kommer av nuking av offbyer :D GG. Personlig elsker jeg fyren både in-game og personlig, men etter det vi omkaller som backstabbingen av NATO sank mitt sin om han fra "elsker" til "liker veldig mye" :D Gjør det godt generelt her på v35. Mange fine adlinger og som sagt, plasserte nukes, så vi får se når han begynner å møte virkelig motstand ;)

5 Graffyz NATO 525.243

Dette er vel den kontoen som har overrasket meg mest. Gjort en enorm jobb i nord som mange sikkert har fått med seg. En fyr som er utrolig hyggelig å prate med, med gode taktiske innspill. Meget aktiv konto med gode muligheter for å nå en top 3 plass. You go boi! En rolig 5. plass ODA og 6. Plass ODT. Gleder meg til å se deg i full aksjon når alle de nyadlede byene dine blir brukt for fullt.

6 kua med lua NO PLZ 511.520

Den eneste kontoen som verdsetter "Kapre våpenskjold"-eventet like høyt som meg :D Her har vi opprinnelig 3 stk, Sindre, Aleks og Sander, men ser ikke så mye til Sander atm, så for alt jeg vet kan han ha slutta, men tror han lurer litt i kulissene. Var den kontoen som lå først ganske lenge før de ble tatt igjen av Sylvan og har nå en 6. plass på ranken. SKuffer litt på ODA ranken og veier heller ikke så mye opp med det via ODS ranken, så mulig dere kun fokuserer poeng? :p En skuffende 17. plass på ODT, så regner med det tar seg opp etterhvert.

7 Benis NATO 467.405

Den kontoen jeg hadde størst forventninger til da jeg starta, og de skuffer ikke akkuratt, men hadde forventet litt mer. Med en så stor front er det vanskelig å forsvare, ja, men også gode adlingsmuligheter. Ligger dog på en 4. plass ODT, noe som gjenspeiler seg i fronten jeg snakker om. Fin mengde ODA og ODD. Spillerne her er hyggelig, men sier aldri nei til en øl hører jeg :p Får se hva de kan finne på videre, har store forventninger, klarer de å innfri?

8 etriuss14 NO PLZ 437.834

Her har vi sniken sjæl. Klart å komme deg høyt på ranken til tross for at jeg har sett lite til deg. Du må komme mer på discord! Som sagt, ikke sett deg så mye, ergo ikke så mye å gå på, men vet at om du vil har du det i deg. Lav ODT rank, men tror nok den blir å komme litt opp etterhvert som du slår til for fullt ;)

9 konrax NATO 402.147

Megselv! Daym, hvem skulle tru jeg klarte å nå en 9. plass med den latestarten, den plasseringen og så og si solo spiller, med litt hjelp av og til av en velkjent dual ;) Den store poengøkningen starte vel da jeg adla en by inni Virus-land, så vi får s eom jeg klarer å holde på byene samt om fremgangen varer. Ganske lav ODT, men har heller blitt angrepet så mye, så ODD'en drar kraftig ned. Er vel på 51. plass ellerno :D En av lederne i NATO. Gikk med på å bli med denne gjengen samt å ta ansvar i ledelsen da jeg fikk lysten for å satse v35. Opprinnelig var planen å chille med litt pp farming, så kom No Pliz med et tilbud de ikke ønsket å fullføre så her er jeg. Dog er jeg nok glad for det. Tror ikke No PLiz har det like gøy som oss i skype og discord chatter. Vi er jo nødt til å bli med i No Pliz sin for å holde Vetle med selskap :p Anyway, kontoen har fått gode vekstmuligheter mot alle odds, så vi får se hva jeg kan finne på.

10 Bertrand Russel NO PLZ 400.937

Vet ikke mye om deg, men du har klart å vokse deg bra stor i sør. Håper å se mer av deg etterhvert ;) Dog ganske lav ODA, som kan vise til smarte adlinger eller lite offtropper. Lav ODD og ODS i tillegg, så her satses det vel også mer på poeng? :p

 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 Majorpain NATO 1.068.941 130 8223
Her sitter da favorittene mine Ole og Sindre på heltid <3 Elsker jobben de har gjort fram til nå og garanterer at det blir å fortsette. De har 1.plass på ODA og DS, flott! Hadde noen faktisk turt å angripe MP så hadde nok de fått bedre ODD lett. De har nå siden sist topp 10 fått en stor klarering fra Sylvan, men nå er det Themis som prøver å klatre bak vår carry:p Forventer til neste topp 10 at No Plz kan begynne å angripe MP for en gangs skyld.:rolleyes:

2 Themis NO PLZ 795.330 89 8936
Pål og noen andre underbetalte slaver sitter her:D Uansett, så er jeg imponert over hvordan Themis har klart å klatre så fort opp lista! Bra jobba Pål! Bare for å nevne det så er det 21 innadlinger fra Pål sin side bare i Mai. Litt mye, så trekker tilbake "wow"-faktoren for du gjorde det bare helt ok. Håper du klarer å få til adlinger fra flere store spillere neste gang, for det hadde vært gøy. Fearman teller ikke, heller ikke Sylvan og Jimmy.;)

3 Sylvan Virus 608.689 75 8116
Huff, trist å se denne kontoen bare dø nå. Har jo vært ekstremt lenge på toppen med MP og Benis. Vet ikke grunnen til at eierene skal bare gi opp kontoen, men det får så være. En konto jeg føler kunne bidratt med en god del i krigen om det var aktivitet her. RIP:oops:

4 Master of None NO PLZ 555.126 78 7117
Vetle her og han har vært en plage for Bobbern og Benis. Adlet 16 byer fra de spillerne i Mai, noe som har gitt MoN en fin 2.plass på ODA. Ganske sterk konto har det vært hele V35. Foreløpig ingen som har klart å adle byer av MoN heller. Det er vell kanskje på tide å la han få kjenne på øksa?:mad:

5 Graffyz NATO 525.243 64 8207
Super digg fyr dette! Har stått på veldig for å adle fra Jimmy, noe han har klart ekstremt bra. 23 Jimmy byer i Mai er noe man kan skryte av. Graffyz har en veldig fin ODA som resultat av alle off troppene til Jimmy han har drept. Bare pass dere No Plz for denne karen, for han gir ikke opp som enkelte i sør. :cool:

6 kua med lua NO PLZ 511.305 65 7866
Veldig safe konto enn så lenge og har en bra ODA. Kua har endelig fått blitt med på litt action selv nå, endelig fått adlet litt av fienden selv og skaffet en liten front. Må nesten se om det blir mer av kua framover.o_O

7 Benis NATO 466.641 57 8187
Benis kontoen har lenge vært en sterk konto, men akkurat nå er det litt av og på med innsatsen her. Nylig fikk de inn enda en dual, så det blir kanskje litt bedre framover. Har trua på at de får seg oppover igjen, men da må Marius drikke mindre:rolleyes:

8 etriuss14 NO PLZ 436.520 51 8559
Denne karen har gjort det bra i det siste! På 10 dager har kontoen dobla ODT og gått opp 200k poeng ca på 18 spillerbyer. 17 av dem er fienden, så bra jobba til kontoen her! :D Blir spennende å se om denne kontoen fortsetter å spre viruset sitt nordovero_O

9 konrax NATO 401.498 52 7721
Iver og gutta har gjort det strålende i Mai! Fått snappa en viktig by i nærheten av Sylvan som fortsetter med å adle Sylvan byer i hytt og pine. Er ikke bare Sylvan som blir adlet, men også Jimmy får kjenne Konrax vrede. I tillegg har Konrax vært litt slu og adlet mokkamann midt på natta uten problem. Imponert over Konrax, og forventer mye av denne kontoen fremover :cool:

10 Bertrand Russel NO PLZ 400.910 47 8530
Hørt lite om denne kontoen til nå, men ser at den har tatt noen byer av Dan Bilzerian i det siste. Jeg er litt skuffet over ODT på denne kontoen, for den burde være høyere for en topp 10 konto. Forventer bruk av tropper til neste topp 10;)
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Supert å se flere som henger seg på! Kanskje noen fra Virus eller No PLiz har lyst å slenge seg på så får vi litt fra begge sider?

Fin liste <3
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Rettelse Nr.1 ODA... neida, får bli på neste liste :p

Fin liste, bra å se noen ta initiativet :D
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Damn, 2 lister på 1 dag :eek: Så bare den andre, i mitt forsvar så teller off tropper mye mindre enn def tropper på OD. Så må være sykt mye off tropper jeg da har tatt ut Iver <3
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Du er da på topp 20? Viss du planlegger noe på meg ka jeg si at jeg er rank 23 då vil uansett ikke være med på listen
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hehe, planlegger ingenting på deg :) Opptatt med å adle vanskeligere byer :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jau for utenom den dagen jeg var delvis inaktiv. Har det vært lett å ta byer fra meg ser jo den.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Haha, faktume er at jeg har mistet flere adels på å innadle Simen enn på deg xD
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Da er det noe som skurrer hos deg. Også har du vel bare prøvd å adle 1 gang etter den episoden?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kongemorder (Tømmer - Nivå 1)

Bekjemp en adelsmann i kamp.

Neste nivå: Bekjemp 25 adelsmenn!

21 / 25
21 / 25

Skal uansett ikke si at dere ikke har tapt adels hos meg tho.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Jeg sa bare at jeg har tapt flere adels mot Groverud enn deg :p Har ikke prøvd mer mot deg da fokuset har vært på viktigere ting :)
 
Topp