Top 10 spillere

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da det er en trend å skrive lister slenger jeg meg på, selv om jeg har skrevet et par tidligere. Listen er et forsøk på et nøytralt perspektiv, og har ingen intensjoner om å drive propaganda i særlig grad.

1 Majorpain [~S~] 1.315.988 150 8773
MP, styret showet og har god kontroll på #1 nå, vært på plassen i lengre tid etter at Sylvan ga seg. MP hadde trolig ikke vært på rank 1 om Sylv hadde fortsatt, men kvaliteten på MP er uten tvil > Sylvan. MP-kontoen er bærebjelken i NATO, og har vært det fra Sindre sitt inntog på kontoen. Jeg antar at konto er duke, og styrer NATO overordnet (med så få medlemmer, liten jobb?). Spillerne her tar nok, som resten av topp 5 (?) på seg mye av jobben for de respektive stammene, enten med koordinering, motivering og kv. sitting m.m.

MP som konto kjører en meget defensiv spillestill, en spillestill som jeg vil påstå kostet dem en tidlig seier på v35 (NATO & No Plz vs Virus) der de enkelt kunne utnytte spiller- og styrkeovertaket til å knuse motstanden gjennom konstant (relativt sett) nuking og/eller teppebombing. Likevel, i denne fasen kommer spillestillen godt til nytte, og jeg vil tro at det er flere i stammen som er sjelegladet for def. mengden kontoen sitter på, som de er flinke til å fordele og koordinere kjapt og effektivt. Likevel føler jeg at kontoen i lengre tid har gått seg litt fast, og at de gjentatte forsøkene på å få bort ANW-kontoen har mislyktes er et varselskudd om at ikke alt går på skinner for kontoen. Noe må snart skje for å snu krigslykken i K44, vært på tilbaketog over lengre tid nå, og ikke fått et ordentlige tilbakeslag på en stund. Bør snart komme.

2 Themis NO PLZ 1.007.037 107 9412
Meg selv, spiller solo, da tydeligvis mine co-mates enten tror, eller vil beskytte meg (?) med å antyde at jeg har dual. Dual og meg er det nok bare Roger som får til. NATO sin innflyttelse på K45 spås å stagnere når denne karen holder fronten, ingen sommerjobb her i gården!

3 Master of None NO PLZ 702.383 90 7804
Vetle, mange har respekt for fyren, og det virker som at folk ikke tørr å angripe personer som yter motstand på .no, har hvertfall ikke blitt angrepet gjennom serveren sin tid, noe som er åpenbart før Virus og No Plz gikk sammen, men i etterkant litt som et signal på at man ikke tørr å møte fyren ((?) blir vanskelig å vinne da). Kontoen som soleklart har adlet flest fiendebyer fra No Plz og beunderlig lite forsøk på å readle eller gi fyren motstand virker det som. Gir fri vekst til å vokse videre, fyren må være bitter over alle def. byene han har opprettet i mangelen på fiendtlige nukes vil jeg anta. God vekst ligger fremover med Benis mer og mer på defensiven.

4 Graffyz [~S~] 680.750 84 8104
En av hovedkontoene til NATO (alle er vel det nesten nå, 5 spillere som dere er (+ UF, BBZ)). Spiller som har spilt lenge, ofte kjørt offensiv spillestill, sjelden bygger opp byene fullt og gjerne faller fort når motstanden kommer. Har i .no sitt fall økt sin merkevare til å bli en av de mer solide spillerne som er igjen, og har derav også klatret godt opp på de verdenene han spiller når det kommer til ranking. Litt ukjent om ferdighetene også har gjort et byks, men han ga seg relativt kjapt på v35, og er en gloryhunter slik jeg ser det. Helt sentralt for NATO at denne kontoen holder seg i det som kan bli en spennende kamp i K45.

Kontoen har adlet jevnt og trutt, og gjort et godt byks i fangsten av Jimmy som må ha sies å være lett (dette er ikke kritikk mot adling). Det er ikke mangel på adlingsalternativer, men alternativene er nå kanskje ikke like fristende som før og dette vil kunne stagnere kontoens historiske utvikling. Likevel, ingen tvil om at Graffyz har gjort sitt innpass som en av .no sin toppspiller-liste, og gjort det over tid. Kontoen vil derfor i stor grad kanskje symbolisere utfallet av krigen (går Graffyz ned faller nok NATO fort, og holder kontoen seg er det sannsynlig at k45 vinnes og NATO er på vinnerlykken).

5 etriuss14 NO PLZ 630.754 69 9141
100% offensiv spillestil, en konto jeg ville ta ut tidlig når Virus og No Plz var fiender, ventet på at konto skulle våkne av dvale og det har den også i senere tid gjort. Kjent for snikadling og god til å være oppe til forskjellige tider av døgnet (samme som Graffyz/Konrax). Vokst mye etter treig start, og kontoen vil sannsynligvis også gjøre dette fremover og. Er å anse som topp 3 kontoer i No Plz, og det med god grunn. Potensialet er stort.

6 kua med lua NO PLZ 621.547 77 8072
7 Iron Ore NO PLZ 577.378 66 8748
8 Lord Slur Virus 473.727 52 9110
9 Madsebby NO PLZ 471.258 70 6732
10 konrax [~S~] 468.452 56 8365

Listen tar for seg topp 10 og ikke flere da det i stor grad kun er topp 10 som vil være med på å påvirke verdenen i stor grad slik .no er i dag, folk utenfor topp 10 er sannsynligvis alle gode lagspillere, som bidrar godt for de forskjellige stammene, men som er mer støttespillere enn krigskontoer. De er derfor lite individuelt interessante å se på, etter min tolkning.

Av latskap lenge leve ble det topp 5 liste i stedenfor, denne ble skrevet tirsdag kveld.
 
Topp